Urheberrecht/Copyright

Alle hier gebloggten Stories sind urheberrechtlich geschützte Werke. Das Copyright liegt alleine bei dem/den Autor/en.

Wer sie anderweitig publizieren möchte, benötigt hierzu die ausdrückliche, schriftliche Genehmigung. Anfragen hierzu bitte schriftlich an:

author.georgboettcher@hotmail.de

Samstag, 11. Juni 2011

Bingo: Stille Johnny 8

Stille Johnny deel  8


“Ja Pa, we weten hoe preuts U bent, en daarom zijn we snel in bed gegaan” zegt Twan lachend.

Mompelend reikt pa ons de glazen aan en vraagt: “willen de heren ook nog een asbak hebben, zodat jullie nog een sigaret kunnen roken?”

“Nou als dat zou kunnen” durfde ik nog net te zeggen.

Normaal is het Twan die het woord neemt, hij is wat dat aangaat veel vrijer dan ik ben.

Pa kijkt me verwonderd aan, schud zijn hoofd en zegt: “Twan heeft geen goede invloed op je jongen”.

Maar Pa geeft ons toch de asbak, en zegt: “ik geloof dat ik maar naar bed ga, hier valt toch geen eer meer te behalen”.

“O jawel, als U nog even de sigaretten en aansteker kunt aangeven, dan heeft U, Uw eer weer hersteld” zegt Twan lachend.

“Nee, haal die maar zelf”.

“Maar Pa, dan wordt U met onze naaktheid geconfronteerd, en dat wilt U vast niet”.

“Twan nu kan het wel weer, als jullie willen roken dan pak je ze maar zelf. Ik ga naar bed”.

“Ik ga met je mee Hans, laat ze het maar uitzoeken hoe ze bij de sigaretten komen”.

Als Ma en Pa weg zijn staat Twan op en haalt de sigaretten en aansteker, even later genieten we van onze cola en van het sigaretje.
De volgende morgen is Pa als eerste beneden en kijkt meteen naar buiten, en hij ziet ons beiden naakt op de bedden liggen. De armen beschermend om elkaar heen geslagen en het laken op de grond liggende, hij moet in zichzelf lachen en denkt: ‘och, wat maakt het ook uit, zolang de buren maar niets kunnen zien’.

Dit blijkt voor ons een positieve omslag in ons leven te zijn, waar wij nooit van hadden durven dromen.

Pa komt naar buiten en legt het laken over ons heen, maar voordat hij weer binnen is draait Twan zich om en lig ik alweer bloot.
Hij schudt een keer met zijn hoofd en moet weer in zichzelf lachen, en geeft uiteindelijk de moed op.

Als Ma een half uurtje later beneden komt zegt Pa: “moet je die twee daar eens zien liggen”.

Ma kijkt eventjes naar ons en zegt met een glimlach: “dat krijg je als je maar een laken heb voor twee personen, jij heb mij vannacht ook verschillende keren het laken weg getrokken”.

“Wie ik? maak dat de kat maar wijs, zoiets zou ik toch nooit doen lieverd”.

“Ja, ja, vannacht zal ik de videocamera mee laten lopen, dan kun je de volgende dag zien wat jij allemaal doet in je slaap” zegt ze lachend.

“Oei, dat belooft dan wel een pikante film te worden, het is beter dat de jongens die niet te zien krijgen”.

“Hans gedraag je, jij weet dat ik daar niet van houd?”

“Nou maar ik heb in ieder geval besloten om de jongens vanavond op het matje te roepen”.

“Hoe bedoel je Hans?”

“Na het gesprek van gisteravond tussen ons, en dan ook nog het beeld wat ik zag toen ik naar buiten keek zojuist, wil ik hen vertellen dat ze voortaan kunnen rond lopen hoe en waar ze willen, mits niemand anders hen kunnen zien”.

“Dus, jij bedoelt met andere woorden, zij mogen voortaan overal naakt lopen in huis en op het terrasje?” vraag Ma verbaasd.

“Ja, dat bedoel ik te zeggen”.

“Wat zullen ze daar blij mee zijn als ik ze dat straks vertel”.

“Nee lieverd, zeg alsjeblief niets ik wil hun gezichten zien als ik het ze vertel.
Maar eerst doe ik net of ik boos ben, hoe ik ze vanmorgen heb zien liggen”.

“Oké Hans, maar ik wil er wel bij zijn, die gezichten en hun reactie wil ik ook zien”.

Na het ontbijt gaat Pa naar zijn werk en Ma maakt onze lunchpakketjes klaar voor school.
Als ze klaar is kijkt ze op de klok en ziet dat het tijd is voor ons om op te staan.
(De wekker was Twan gisteravond natuurlijk vergeten om mee te nemen).
Als Ma buiten komt ziet ze ons beiden naakt op onze bedden liggen met een ochtenderectie, het laken lag weer helemaal op de grond.

Glimlachend zegt ze: “zeg slaapkoppen, het wordt tijd om jullie klaar te maken voor school”.

Niet begrijpende waar we zijn, worden we langzaam wakker, we rekten ons uit en bemerkten toen pas dat we naakt buiten liggen.
Meteen realiseerden we ons dat we een stijve hebben, als op commando houden we bijna tegelijk onze handen er voor.

“Dat is nu te laat jongens, ik heb het toch al gezien” zegt zij.

Met een vuurrood hoofd trekken we snel onze slipjes aan, en weten niet hoe snel we naar de badkamer moeten komen.

“Jezus, wat een afgang” zegt Twan als we in de badkamer staan.

“Hoezo afgang?
Ze stonden toch overeind, dus moet je zeggen wat een opgang” grapte ik.

“Ja hoor, dat is echt leuk John, ik kijk al uit naar de preek van Pa die we vanavond te horen zullen krijgen, want ik neem aan dat hij ons vanmorgen ook heeft gezien”.

“Oei, daar heb ik niet aangedacht, laten we ons maar vlug wassen en aankleden om daarna te ontbijten. Misschien doet Ma wel een goed woordje voor ons bij Pa, en valt het allemaal wel mee”.

Nadat we klaar zijn lopen we met de schooltassen naar beneden, in de keuken is Ma druk bezig met ons ontbijt.

Als wij aan tafel zitten zegt Ma: “ik denk dat ik straks eerst maar eens grotere onderbroeken moet gaan kopen voor jullie”.

“He, hoe bedoelt U dat Ma?” vragen we bijna tegelijk.

“Nou als ik het zojuist goed heb gezien, dan zijn die van jullie te klein geworden.
Jullie hadden nogal moeite om alles te kunnen verbergen” glimlacht ze.

Opnieuw krijgen wij een kleurtje, en weten niet waar we naar moeten kijken.

Als Ma onze boterhamen en de thee op tafel zet vraag ik beschaamd: “heeft Pa ons ook zo zien liggen?”

Ma kijkt opeens ernstig en zegt: “Ja inderdaad, en hij wil jullie daar vanavond nog over aanspreken, want hij vindt dat dit niet zo verder kan gaan”.

“Kunt U niet een goed woordje voor ons doen?” vraagt Twan.

“Ik denk niet dat het nog zin heeft jongen, je weet hoe Pa is en er over denkt”.

Beteuterd kijken wij ons elkaar aan en trekken onze schouders op, na het ontbijt gaan we dan uiteindelijk naar school.
In tegenstelling tot normaal, kon de schooldag niet lang genoeg duren. Zeker na het gesprek met Ma, en dat Pa ons vanavond wil aanspreken over het gebeuren van vanmorgen.
Natuurlijk gingen wij dan ook met lood in de schoenen naar huis, toen de school uit was.
Toevallig komen we tegelijk thuis uit school en plaatsen samen onze fietsen in het schuurtje.

In de schuur vraag ik: “en Twan, hoe was jouw schooldag?”

“Vraag dat maar liever niet, de dag is veel te snel omgegaan”.

“Hoe bedoel je, normaal heb je een hekel aan school en ben je blij als de dag voorbij is?”

“Dat klopt inderdaad, maar ik heb de hele dag moeten denken aan wat Pa gaat zeggen”.

“Jij ook al?  Ik was er vandaag ook niet met mijn hoofd bij, en dacht steeds aan vanavond”.

“Ben je er klaar voor?” zegt hij.

“Tja, wij kunnen moeilijk hier in de schuur blijven staan of zitten, eens moeten we toch naar binnen gaan” zeg ik.

“Waar je gelijk hebt, heb je gelijk John laten we sterk zijn en de preek van Pa in ontvangst nemen” grapt hij flauwtjes.

Samen lopen we naar de keuken waar Ma met het avondeten bezig is, wij begroeten haar vriendelijk.

“Is Pa al thuis?” vragen wij.

“Nee, hij komt weer eens later naar huis. Of jouw kamer ooit eens klaar komt Twan daar begin ik nu echt aan te twijfelen hoor”.

“Och Ma, het is best gezellig bij mijn broer op zijn kamer” zegt hij opgelucht nu hij weet dat Pa nog niet thuis is.

Ma reageert er niet op maar vraagt: “John, heb jij je punt al terug gekregen?”

“Nee Ma, die krijg ik morgen pas terug na de gymles.
Trouwens ik ben er ook benieuwd naar, ik kan er al bijna niet meer van slapen”.

“Nou daar heb ik anders niets van gemerkt, vannacht heb je toch goed geslapen?”

“Ja heerlijk, maar dat komt door het heerlijk buiten slapen samen met mijn broertje.
Maar toch hoop ik eigenlijk dat eindelijk de airco in ons huis wordt geplaatst”.

“Ik kijk er ook al naar uit jongen, daarom werkt jullie Vader ook zo hard in de hoop dat wij die zo spoedig mogelijk kunnen kopen en betalen”.

“Een mooie gezamenlijke vakantie naar het buitenland was anders ook niet verkeerd” zegt Twan lachend.

“Nee, nee, jongen de airco gaat echt voor, daar hebben wij langer plezier van”.

“Oké Ma, dan ga ik in de zomervakantie weer met Oma en Opa naar de camping.
Trouwens wat doe jij in de zomervakantie John?”

“Och, dat weet ik nog niet, misschien maak ik wel een wereldreis” zeg ik lachend.

“Maar niet van ons geld” zegt Ma.

“Goh Ma, ik dacht dat ik dat als cadeau kreeg na het behalen van mijn diploma?”

“Helaas hebben we daar het geld niet voor, of wij moeten een grote prijs winnen”.

“Dan denk ik dat het dit jaar weer enkel het kamp van de verkenners wordt, wat aan een prijs winnen geloof ik niet”.

“Hoop doet leven” zegt Twan en slaat op mijn schouder.

“Jongens, jullie kunnen je nog wel eerst douchen, het eten is toch nog niet klaar”.

“Goed Ma, maar eerst drink ik een glas cola, jij ook Twan” zeg ik.

Twan heeft geen dorst en gaat alvast naar onze kamer, zodra hij de kamer binnen gaat komt hem de warmte tegemoet.
Hij opent meteen het venster en trekt het rolluik half omhoog en hoopt dat de warmte naar buiten gaat.
Daarna trekt hij zijn kleren uit en loopt naar de badkamer om te douchen, terwijl hij onder de douche staat ga ik ook naar onze kamer.
Natuurlijk zet ik meteen de PC aan en kleed me uit, zodat ik dadelijk meteen kan gaan douchen als Twan klaar is.
Als de PC klaar is start ik MSN op, ik zie dat Ad er niet is maar daarvoor is Nico er wel.

Ik meld me aan en begin te schrijven:‘ Hoi Nico, wat zit jij met dit mooi weer op je kamer?’
‘Hallo John, valt jou dan niets op?’
‘Hm nee, wat moet mij dan opvallen?’
‘Kijk maar eens naar mijn foto, of eigenlijk naast mijn foto’.
‘He verhipt, sinds wanneer heb jij een web?’
‘Sinds vanmiddag, daarom zit ik ook aan de PC met dit mooie weer.
Ik ben net klaar met het aansluiten van de web, zullen we hem meteen even uitproberen?’
‘Ja, dat is goed maar ik moet me wel zo gaan douchen en daarna eten’.

Meteen stuur ik hem een uitnodiging voor een videogesprek, die Nico gelijk accepteert.
Even later zie ik hem zitten met ontbloot bovenlijf.

Ik zeg: “het beeld is mooi duidelijk Nico, en wat ik van jou kan zien trouwens ook”.

“John, wat ik van jou zie is ook niet mis hoor, jij heb toch hopelijk nog wel je onderbroek aan?”

“Nee, ik niet maar dat wilde ik je ook juist vragen” zeg ik lachend.

“Ik wel hoor” en meteen staat hij kort op en laat mij zijn boxer zien.

“Wat heb jij nu aan, zoiets ken ik helemaal niet?”

“Dat is de laatste nieuwe mode, en heet een boxershort.
Het is eigenlijk een sportbroek met een gulp en de stof is dunner, maar verder voelt het best goed aan wanneer je ze draagt”.

“Het ziet er best grappig uit, vooral het motief van de opdruk, want jij bent ook een echte Superman”.

“Bedankt voor het complement John, ik voel me echt vereerd” zegt hij met een glimlach.

Op dat moment komt Twan de kamer binnen, hij ziet me aan de PC zitten en vraagt terwijl hij naast mij komt staan: “weer met Ad aan het chatten?”

“Nee Twan, dit is Nico en niet Ad!”

Meteen bedekt Twan zijn naaktheid door zijn handen voor zijn piemel te houden en zegt:
“sorry Nico, ik dacht dat hij met Ad bezig was”.

“Doe maar geen moeite Twan ik heb je nu toch al naakt gezien, maar wie is die Ad eigenlijk?” vraagt Nico.

Ik zeg: “Ad dat is de jongen die mij bij wiskunde helpt”.

“O ja, maar dat was toch Adam?”

“Klopt maar hij heeft liever dat we hem Ad noemen, maar ik ga douchen.
Als Twan en jij zin hebben kunnen jullie nog wel even met elkaar verder praten, dan laat ik mijn PC nog even aan staan terwijl ik me ga douchen”.

“Ik vind het prima hoor, als Twan ook zin heeft?”

“Ja, lijkt me eigenlijk wel leuk om je op deze manier te leren kennen”.

“Oké, dan ga ik nu douchen, ondertussen kunnen jullie beiden met elkaar kletsen”.

Ik sta op om mij te gaan douchen, Nico ziet nu ook dat ik echt naakt ben.

“Tot dadelijk lekker ding van me, ofschoon Twan ook best een lekker stuk is” zegt hij met een licht kleurtje op zijn wangen.

“Veel plezier jongens, tot dadelijk” zeg ik lachend en verlaat onze kamer.

Als ik naar de badkamer loop hoor ik nog net hoe Twan zegt: “eigenlijk vind ik het niet eerlijk Nico, jij heb me naakt gezien, maar ik jou nog niet”.

“Nou dat valt wel te regelen hoor”, verder kan ik niets meer horen omdat ik al te ver weg ben.

Terwijl ik mij aan het douchen ben gaan zij verder met hun gesprek, ze praten over van alles en nog wat.
Na ongeveer een vijftien minuten kom ik terug en zie hoe Nico naakt voor de web staat.

Ik vraag aan Twan “en hoe was het gesprek?”

“Nu begrijp ik je gevoelens voor Nico, wij treffen ons zelfs binnenkort als jij het goed vindt”


“Zo er zijn dus kapers op de kust aanwezig, dan moet ik gaan oppassen?” zeg ik.

“Sorry John, maar ik heb Nico verteld over je gevoelens voor Ad”.

“Dat vind ik niet leuk van je Twan”.

“Ja, dat begrijp ik maar in het verloop van het gesprek heb ik per ongeluk mijn mond voorbij gepraat.
Maar Nico begrijpt het volkomen dat hij eigenlijk te jong voor je is”.

“Dat is onzin, nu hoop ik maar dat Ad het zelfde voor mij voelt als ik voor hem” zeg ik licht
geïrriteerd.

Ons gesprek werd door Ma haar stem verstoord, wij moeten komen eten.

“Nico wij spreken elkaar straks nog wel, wij moeten gaan eten” en voordat hij wat kan zeggen verbreek ik de verbinding.

Hij kon dus goed merken dat ik echt boos was.
Met gemengde gevoelens lopen we naar beneden, nadat we ons een sportbroek hebben aangetrokken, op weg naar de keuken zeggen we geen woord tegen elkaar.
Als wij in de keuken komen schrikken we, pa zit op ons te wachten terwijl ma achter hem staat.

“Hoi Pa” zegt Twan overdreven vriendelijk.

“O, daar zul je ze hebben, voor het eten wil ik nog eerst even met jullie praten jongens want wat ik vanmorgen zag, dat bevalt mij in het geheel niet.
Ik wil dan voortaan ook niet meer hebben dat jullie beiden in je onderbroek door het hele huis lopen ‘.

Pa zwijgt een paar minuten, en beiden krijgen wij een brok in de keel.

Dan gaat Pa verder en zegt:“Ik was niet blij dat jullie beiden volkomen naakt buiten op jullie bedden lagen, en heb nog geprobeerd om jullie te bedekken.
Maar voordat ik terug in de keuken was lag de ene alweer bloot”.

Wij houden beiden onze adem in, en luisteren verder wat er gaat komen.

“Ik heb gisteravond met jullie Moeder een gesprek gehad, en ben tot de conclusie gekomen dat het geen enkele zin heeft om jullie verder nog iets te verbieden op dit vlak.
Dus hebben wij besloten dat jullie voortaan in huis en op het terras naakt mogen rondlopen, maar ik hoop dat jullie wel rekening houden met onze buren”.

”Dus U bent helemaal niet boos op ons, en wij mogen voortaan echt naakt rondlopen?” vraag ik Pa haast niet gelovend.

“Ja jongen, ik geef wat dit aangaat de moed op, vooral omdat jullie bij Oma en Opa ook vrij zijn om te doen en laten wat jullie willen.
Maar ik wil wel dat jullie rekening houden met de buren, zij hoeven niet te weten dat jullie en Ma eigenlijk in hart en nieren nudisten zijn”.

Twan wil meteen zijn broek uittrekken, maar Ma zegt: “ Twan, tijdens het warmeten wil ik wel hebben dat jullie iets aanhebben”.

“Och, Ma toe nou, bij Oma en Opa hoeven wij dat ook nooit” moppert hij.

“Twan overdrijf het nu niet, maar wees blij dat jullie vanaf nu hier ook naakt mogen lopen” zegt Pa.

“Tja Pa, dat heb je met pubertjes” zeg ik lachend terwijl ik hem blij omhels.

Twan geeft me speels een stoot in mijn rug en zegt: “bedankt Pa, U weet niet hoe blij U ons hiermee heeft gemaakt”.

“Dat weet ik wel jongen, Ma en ik hebben er al vaker discussies over gehad en jullie hebben dit dan ook eigenlijk meer of minder aan Ma te danken.
Ik heb steeds tegen jullie Moeder gezegd, dat ik het niet goed vond dat jullie bij O&O meestal naakt lopen”.

(O&O zegt Pa altijd als hij het over Oma en Opa heeft, dat komt door de jeugdserie Q&Q).

“Maar Mam, mag ik U wat vragen?” zegt Twan.

“Natuurlijk jongen, je vraagt maar een eind weg” zegt ze terwijl wij plaats aan tafel nemen.

“Waarom heeft U vanmorgen niets verteld, wij hebben de hele dag in paniek gezeten?”

Pa lacht en zegt: “dat heb ik jullie Moeder verboden, ik wilde het zelf vertellen omdat ik de gezichten van jullie wilde zien”.

“Echt leuk Pa, en bent U nu tevreden”.

“Ja jongens, jammer dat jullie je zelf niet konden zien, jullie stonden er echt beteuterd bij toen ik mijn preek begon.
Het was echt een goddelijk gezicht, hoe jullie beiden zo bang naar jullie voeten keken”.
Ik zat naast Pa en gaf hem een zetje tegen zijn schouder en zei: “Pa, dat was echt gemeen, hopelijk heeft het geen invloed op onze schoolprestatie”.

“Sorry, maar daar heb ik niet aangedacht”.

Na het avondeten gaan Twan en ik naar onze kamer om ons huiswerk te maken.

“Ben je nog boos op mij?” vraagt Twan opeens.

“Nee, maar ik ben er niet echt blij mee wat jij heb gedaan.
Ik heb je nog zogezegd dat het bij jouw hoogstwaarschijnlijk een bevlieging is, maar nu denk ik dat jij iets met Nico wilt beginnen”.

“Als dat werkelijk zo was, zou je dan boos op mij zijn?”

“Niet als alles tussen Ad en mij naar wens verloopt, maar hoe ga jij dat aan Pa en Ma duidelijk maken?
Als een van hun kinderen homo is, is dat al erg genoeg voor ze, denk ik”.

“Ja John, maar toen Nico zijn, hoe heet dat ding ook alweer, naar beneden deed werd me opeens bewust dat ik hem wil hebben.
Daarbij komt nog dat wij qua leeftijd beter bij elkaar passen, en ik vind hem erg knap”.

“Ik ook, ik ook herhaal ik mezelf, hij is erg lief en zo naïef dat vind ik nog het mooiste van alles.
Wij zijn nog niet verder gekomen dan elkaar af te trekken, maar daar genoten wij al van”.

“Waren jullie van plan om verder te gaan dan het trekken?”

“Ja, ik stelde hem voor om aan Ad te vragen hoe en wat wij allemaal kunnen doen, en Ad heeft mij bijna alles verteld en gedemonstreerd”.

“Bijna alles?”

“Ja, bijna alles enkel het kontje neuken niet, dat vindt hij iets dat eigenlijk alleen onder echte vrienden kan en mag gebeuren”.

“Dat vind ik ook, alleen weet ik natuurlijk niet wat dat is, maar mijn holletje blijft zeker taboe voor vreemden”.

“Komend weekend heeft Ad een verassing voor me, ik hoop dat ik er dan achter kom wat dat inhoudt”.

“Wil jij me dat dan leren, zodat ik ook Nico gelukkig kan maken?”

“Ja, ik beloof het, maar eerder om Nico gelukkig te zien dan jij, tenslotte heb je bezig mijn vriendje af te pakken”.

Twan geeft mij een tikje tegen mijn hoofd en zegt: “laten we maar eerst afwachten hoe het tussen Nico en mij gaat, maar vooral hoop ik dat alles goed komt tussen jou en Ad”.

Ik zucht eens diep en zeg: “ik ook, ik kijk al uit naar het weekend”.

Na anderhalf uur zijn we beiden klaar met het huiswerk.

Twan vraagt: “ben je klaar voor de vuurdoop?”

“Hu, vuurdoop?” vraag ik hem verwonderd.

“Ja John, het wordt de eerste keer dat wij naakt naar beneden en buiten kunnen en mogen gaan”.

Ik lach naar hem en wij staan beiden tegelijk op, als op commando trekken we onze sportbroeken uit en lopen naakt naar beneden.

Als wij beneden op het terras willen gaan, blijven we als aan de grond genageld staan.
Want Ma en Pa zitten bieden in hun nakie op het terras.

Pa zegt: “daar zul je de rest van de naaktlopers hebben, maar wij zijn jullie lekker voor
Geweest”.

“Maar Pa, U bent ook geheel naakt?” stamelen we tegelijk verwonderd.

“Ja jongens, ik heb het na de afwas (wat jullie eigenlijk moesten doen) zo warm gekregen dat jullie Ma mij heeft voorgesteld om het ons gemakkelijk te maken op het terras.
Ma heeft me hoogstpersoonlijk de kleren uitgetrokken, en nu zien jullie het resultaat”.

“Ja maar, U was er altijd zo op tegen?” hakkelen wij verder en weer bijna als een koortje.

Ik geef Twan een tikje tegen zijn hoofd en vraag: “moet je nu altijd hetzelfde als ik zeggen, we lijken wel een tweeling?”

Pa lacht en zegt grappig: “nemen jullie plaats schoonheden, dan zal ik jullie wat te drinken halen”.

“O, geliefde Vader U bent te goed voor ons, zou U ook onze sigaretten en een asbak kunnen meenemen” zegt Twan meespelende.  

“Natuurlijk jongeling, dat doet jullie Vader met alle plezier”.

“Zo kan het wel weer mannen, gedragen jullie je alsjeblieft een beetje. Wat moeten de buren wel niet denken?” vraagt Ma.

“Nou gewoon, dat wij een toneelstuk voor school aan het in studeren zijn” zeg ik lachend.

Als wij ons in onze stoelen willen laten vallen roep ma: “stop jongens, eerst een handdoekje op het zitvlak leggen, dat heeft O&O jullie toch hopelijk geleerd?”

“Sorry Ma, natuurlijk heeft O&O ons dat geleerd, maar wij zijn nog zo verwonderd en hadden nooit gedacht dat Pa met ons mee zou doen” zegt Twan.

“Dat begrijp ik, maar ik heb al enkele maanden de zitdoekjes klaar liggen, want ik wist dat ik jullie Pa zo ver zou krijgen” lacht ze.

Net op dat moment komt Pa terug uit de keuken met een glas cola voor Twan en een blikje bier voor mij in zijn handen, op zijn hoofd heeft hij de asbak en sigaretten liggen en balanceert zo naar ons terug.

De asbak en sigaretten vallen op de grond als hij het hoort en zegt: “dus dit is de bedoeling van de zitdoekjes, wacht maar vanavond ga jij daar klapjes voor krijgen”.

“Mogen wij komen kijken?” vraagt Twan.

“Nee om de dooie dood niet, jullie worden verbannen om weer buiten te slapen” lacht hij.

“O, en U denkt dat het een straf voor ons is, om weer buiten te moeten slapen?”

“Nee, jullie kennende is dit zeker geen straf, maar zo hebben Ma en ik wel de tijd voor ons zelf en kunnen we doen en laten wat we willen”.

“He, bah Pa doen jullie dat nog echt, op jullie leeftijd” zegt Twan.

“Natuurlijk, waarom niet men is nooit te oud voor zoiets heerlijks.
Wacht maar totdat jij een meisje heb jongen, dan piep je wel anders” lacht Pa.

“Nu wij toch bij dat thema zijn Pa?”

“Ja, wat wil je zeggen, Twan?”

“Nou hu, ik weet niet hoe ik jullie dat moet ga vertellen, maar ik denk dat ik ook homo ben”.

“Dus jij gaat ons nu vertellen dat wij hoogwaarschijnlijk helemaal geen kleinkinderen gaan krijgen?” onderbreekt hij Twan.

“Tja, ik ben bang van niet, of Jullie moeten nog voor een broertje of zusje zorgen” zegt hij met een kleurtje op zijn wangen.

“Dat valt me echt tegen, ik heb alle hoop op jou gezet, Ma kan geen kinderen meer krijgen na jouw bevalling.
Maar toch, jij blijft onze zoon hoe dan ook”.

“Gelukkig Pa, ik vind het ook jammer voor jullie, maar ik kan er ook niets aan doen.
Ik ben nu eenmaal zoals ik ben.
Eerst hadden John en ik nog de hoop dat het een bevlieging of een tijdelijk iets was, maar nadat ik zijn Nico heb gezien, sloegen bij mij alle stoppen door”.

“Hoezo gezien?” vraagt Pa.

“Nou ik heb hem op John zijn PC gezien, terwijl John aan het douchen was”.

“Wat bedoel je met, ik heb hem gezien?”

“Ik was naakt en dat vond ik niet eerlijk, daarop heeft hij ook zijn dinges uitgetrokken”.

“Welke dinges?” vraagt Pa.

Ik steun Twan en zeg: “Nico heeft een nieuw soort onderbroek gekocht, dat heet een boxershort of kortweg gezegd een boxer”.

“Heeft hij die voor jouw ogen uitgedaan Twan?” vraagt Pa.

“Ja Pa, en vanaf dat moment ben ik stapel gek op hem, het liefst zou ik nu nog naar hem toe gaan.
Maar John wil eerst weten of dat” de rest van de zin slikt hij in en zeg niets meer.

“John wat wil jij weten, je weet dat je eerlijk kunt zijn tegenover Ma en mij”.

“Dat weet ik, daarom vertel ik jullie ook eerlijk dat Ad net als ik homo is, ik heb hem per toeval op een site leren kennen, achteraf bleek het een homosite te zijn en via omwegen zijn wij uiteindelijk in contact gekomen”.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen