Urheberrecht/Copyright

Alle hier gebloggten Stories sind urheberrechtlich geschützte Werke. Das Copyright liegt alleine bei dem/den Autor/en.

Wer sie anderweitig publizieren möchte, benötigt hierzu die ausdrückliche, schriftliche Genehmigung. Anfragen hierzu bitte schriftlich an:

author.georgboettcher@hotmail.de

Samstag, 11. Juni 2011

Bingo: Stille Johnny 5

 Stille Johnny deel 5


Lachend reikt hij me een zwembroek van zijn broertje aan en zegt: “vind ik niet, bij jouw grootte pas hij bij je”.

Een beetje trots neem ik de broek aan en trek hem aan, maar zo gauw ik hem aan heb en los laat valt hij weer meteen op de grond.
Opnieuw sta ik in mijn nakie voor hem, met de tweede gebeurt het zelfde.

“Nou dan hoef jij die van mijn ook niet te proberen, die zijn je zeker te groot”.

Ik trek mijn sportbroek weer aan en zeg: “dan de volgende keer maar, jammer vind ik het wel een duik in jullie bad lijkt me het einde te zijn”.

“Hé, John ik zal je een ander voorstel doen, laten we beiden naakt gaan zwemmen”.

“Hoe bedoel je, en wat als ons iemand ziet?” vraag ik.

“Niemand kan ons zien, als mijn broertje en ik alleen thuis zijn zwemmen wij vaker naakt”.

“Zijn jullie nooit betrapt, door je Ouders?”

“Ja, een keertje, voor straf moesten wij toen een hele week op onze kamers blijven.
Dus in het vervolg zorgen wij ervoor, dat we onze zwembroeken voor het grijpen klaar hebben liggen”.

“Ik weet het niet, zin om te zwemmen heb ik wel maar ben toch bang om betrapt te worden”.

“Kom op John, doe niet zo flauw, er komt echt niemand.
Onverwacht bezoek kan er niet komen, want iedereen is naar de verjaardag van mijn tante en Richard is blij dat hij mag blijven slapen bij zijn vriend of vriendin”.

Ik voel mij nu wat zekerder, en laat me toch overhalen.

Als we buiten zijn zeg ik: “maar ik rook wel eerst nog een sigaret, voor de zenuwen”.

“Doe maar, maar je kunt hem ook bij het zwembad roken zodat ik alvast het water in kan”.

Wij lopen verder naar het zwembad, daar trekt hij zijn sportbroek uit en legt die op de rand van het bad neer.
Hij zakt door zijn knieën en maakt zijn borst en polsen nat, dan laat hij zich voorover in het water vallen.

Als hij bovenwater komt roept hij: “kom er maar snel in, het water is echt heerlijk!”

Ik twijfel nog steeds, maar als mijn sigaret op is trek ik uiteindelijk toch ook mijn broek uit. Nadat ik ook mijn borst en polsen nat heb gemaakt, duik ik het water in.

Wanneer ik weer boven kom zeg ik: “je heb gelijk, het water is inderdaad lekker”.
Hij komt gelijk op mij af, en probeert mij onderwater te duwen maar het lukt hem de eerste keer niet.
Opnieuw grijpt hij me vast, bij de tweede poging zet hij zijn been achter die van mij en drukt nu gemakkelijk omver.
Ik voel hoe zijn hard geworden pik tegen de zijkant van mijn bovenbeen duwt, en zijn knie drukt op mijn piemel.
Proestend kom ik bovenwater en hap naar lucht, gelijk merk ik dat ondertussen mijn piemel stijf naar voren staat.
Als ik verlegen naar mijn stijve pik kijk, voel ik hoe hij zijn handen om mijn middel slaat. Hij trekt mij stevig tegen zich aan, zijn harde paal drukt tegen mijn billen even later glijdt een van zijn handen omlaag en pakt hij mijn stijve pik vast.
Zachtjes begint hij mij af te trekken, natuurlijk verweer ik mij niet en vind het zelfs heerlijk.

“John, als je voelt dat je bijna komt moet je het wel even zeggen hoor, in het water mag je niet klaarkomen” fluistert hij in mijn oor.

“Dan zou ik maar stoppen als ik jou was, want ik sta al op scherp”.

“Laten we dan maar in het gras gaan liggen, anders kom je nog werkelijk in het zwembad klaar”.

Hij klimt uit het zwembad en reikt me zijn hand, zo gauw ik die vast pak trek hij me in een ruk uit het water en drukt zijn lichaam tegen mij aan.
Ik voel hoe onze pikken langs elkaar wrijven en geniet er volop van, en begin zacht te kreunen.

“Jij bent volgens mij goed geil hé makkertje.
Maar een vraag van jou was toch, hoe gaat tongzoenen nietwaar?”

“Ja, kun je mij dat uitleggen?” vraag ik hem bijna smekend.

“Tja, dat is moeilijk maar als je wilt kan ik het je wel demonstreren, met woorden is het echt lastig uit te leggen”.

“Zeg maar wat ik moet doen, en mijn tweede vraag is trouwens hoe gaat pijpen?”

“Dat komt nog, alles op zijn tijd” hij duwt mij in het gras.

Als ik op mijn rug in het gras lig, komt hij naast me liggen en kijkt me diep in de ogen.
Zijn mond komt steeds dichter bij mijn mond, en opeens kust hij mij op mijn lippen.
Hij opent zijn mond een beetje en druk zijn tong tegen mijn lippen aan, ik volg zijn voorbeeld en open automatisch mijn mond.

Zijn tong glijdt bij mij naar binnen en onze tongen beginnen een gevecht met elkaar, na ongeveer tien minuten zegt hij: ”Kijk dat is nu wat men noemt tongen”.

“O, man wat was dat heerlijk”.

“Ja, vond je het werkelijk zo heerlijk?
Dan weet je dus nu wat tongen is, trouwens ik heb het ook met plezier gedaan hoor”.
Na een tijdje naar de hemel hebben gestaard, kom hij half op mij liggen en begint hij me opnieuw te kussen.
Maar nu gaat hij langzaam naar beneden, als hij bij mijn tepels is neemt hij ze één voor één
in zijn mond en sabelt en bijt hij er zacht aan.
Vervolgens gaat hij verder, bij mijn navel aangekomen draait hij er met zijn tong rondom en zelfs er in.
Opnieuw begin ik te kreunen en steunen, maar ineens voel ik hoe zijn lippen om mijn eikel gaan.
Zijn tong speelt met mijn piesgaatje, zijn hand masseert mijn ballen terwijl zijn tong verder met mijn eikel bezig is.
Na een tijdje neemt hij mijn hele pik in zijn mond en zijn lippen zitten stevig om mijn pik.  Als hij dan ook nog eens met zijn hoofd op en neer gaat, weet ik niet wat me overkomt.
Binnen enkele minuten voel ik dat ik ga trillen met mijn hele lichaam, het is net of ik onder stroom sta.
Mijn benen (wat heet, mijn benen), mijn heel lichaam begint te schokken.
Ik heb mijn hoofd niet meer onder controle, zonder dat ik er wat aan kan doen draai ik van links naar rechts en weer terug.
Een minuut later voel ik hoe mijn ballen samentrekken, en spuit ik mijn zak leeg in Adam zijn mond.
Hij probeert om alles door te slikken, maar schijnbaar spuit ik zoveel dat het hem niet lukt om alles in te slikken.

Als we beiden zijn bijgekomen zegt hij lachend: “en dit is nu pijpen”.

“Nu blijft nog enkel de vraag open van hoe gaat het neuken?”

“Tja, dit wil ik je niet demonstreren, ik vind dat je dit enkel met je ware vriend moet doen.
Maar tekst en uitleg geef ik je natuurlijk graag”.

“Nou ik luister, vertel het me alsjeblieft”.

“Oké, je gaat eerst met een vinger bij je vriend naar binnen, maar als het te pijnlijk is moet je vaseline of een echt glijmiddel gebruiken.
Wat trouwens bij elke goede drogist of supermarkt te kopen is.
Vervolgens maak je met je vinger neuk bewegingen, als je vriend er aan gewend is doe je een tweede vinger er bij, daarna de derde.
Zo rek je hem langzaam op na de derde vinger kan hij meestal ook je pik hebben, maar let er wel op dat je altijd een gay condoom gebruikt.
Ook al zeg je vriend, zoiets nog nooit eerder gedaan te hebben, neem het zekere voor het onzekere een ziekte heb je zo opgelopen maar probeer er maar eens van af te komen, begrijp je wat ik bedoel?”

“Nee, eigenlijk niet”.

“Nou kijk, je vriend kan vertellen wat hij wil, maar weet jij of dat ook klopt?”

“Daar zit natuurlijk wat in, en als ik eerlijk ben heb ik daar niet aangedacht”.

“Ik ben zojuist ook fout geweest, ik had nooit je sperma moeten slikken, maar ik heb me laten gaan, en dus hoop ik dat jij echt nog maagd bent?”
“Ik kan je gerust stellen, buiten trekken heb ik nog nooit wat gedaan met een jongen.
Want anders zouden al mijn vragen overbodig zijn geweest”.

Hij geeft me een kus en zegt: “ik geloof je John, en vertrouw je volkomen”.

Dit keer kus ik hem en vraag: “en jij Adam, jij hebt vast al meerdere ervaringen opgedaan?”

“Ja al verschillende, maar steeds veilig en dus altijd met een condoom”.

Opnieuw kus ik hem en een hand van mij speelt daarbij met een van zijn tepels, vervolgens doe ik het zelfde bij hem wat hij zojuist bij mij heeft gedaan.
Maar als mijn mond echter dicht bij zijn pik is, twijfel ik of ik het wel durf.
Ik sluit mijn ogen en besluit om het te doen, voorzichtig neem ik eerst zijn eikel in de mond en kom erachter dat het niet vies smaakt.
Langzaam ga ik verder tot ik driekwart van zijn pik in mijn mond heb, met mijn hand masseer ik zijn zak en begin hem te pijpen.
Adam begint zwaarder te ademen, hij legt een hand op mijn hoofd en aait door mijn haar.
Dit is een teken voor mij dat ik goed bezig ben, vooral als hij ook nog eens begint te kreunen en dus ga ik ijverig door.
Ik voel hoe hij onder mij begint te trillen, zijn pik wordt nog stijver als dat hij al is en even later komt de eerste straal zaad in mijn mond.
Zo goed als het gaat vang ik alles op in mijn mond, als er niets meer komt spuug ik zijn zaad in het gras want doorslikken durf ik het niet.

Als hij weer is bijgekomen zegt hij: “John, jij was een goede leerling, het was echt heerlijk”.

Ik kijk hem glunderend aan, en ben trots op mezelf.

“Kom John, wij zijn nu wel toe aan een glas cola en een sigaretje”.

Hij staat op en trekt mij overeind, en met onze sportbroek in de hand lopen we terug naar het terras.

“Nu moet ik wel het kussen opzij leggen, ook al is mijn broek niet nat” zeg ik grappig.

Hij lach naar mij en loopt verder naar de keuken om de fles cola te halen.
Adam blijft wel erg lang weg, maar wanneer hij terug komt zie ik waarom het zolang heeft geduurd.
Hij heeft twee badlakens over zijn arm hangen en in zijn hand heeft hij een doosje, in de andere hand heeft de fles cola.

“Hier John dan kan jij je afdrogen” zegt hij.

Ik neem het badlaken aan en vraag: “en wat zit er in het doosje?”

“Dat is de Webcam die ik je beloofd heb, hij is nog helemaal nieuw”.

Gelijk ga ik in mijn rugzak om mijn portemonnee te pakken, maar vind hem niet gelijk dus schud ik mijn tas leeg.
Er komt van alles uitgevallen, maar geen portemonnee, en zeg ik: “sorry Adam, maar ik ben
bang dat ik mijn portemonnee thuis heb laten liggen”.

“Dat is toch niet erg John, maar mag ik hem jou dan echt niet schenken?”

“Nee, dat wil ik niet, maar ik betaal hem je bij de volgende les wel”.

“Och, kom op je hebt me een onvergetelijke middag bezorgd en als dank wil ik hem je echt schenken” dringt hij aan.

Ik denk even na en zeg dan: “oké dan, maar wel onder een voorwaarde”.

Hij kijkt me verbaasd aan en vraag: “en die is?”

Ik krijg een kleurtje en zeg: “wij doen het de volgende keer nog eens, ik heb er echt van genoten.
Misschien ben ik dan zo moedig om ook jouw zaad te slikken”.

“Dat is afgesproken ik heb er ook van genoten je bent echt een natuurtalent, of een goede leerling”.

Terwijl hij de glazen vol schenkt, sta ik op en begin met het afdrogen van mijn lichaam.

Hij kijkt hoe ik me afdroog en vraagt: “mag ik je met jou rug helpen?”

“Alleen maar met mijn rug en de voorkant dan?” vraag ik hem verwonderd.

Meteen springt hij overeind en begint mij af te drogen, eerst de voorkant waar natuurlijk mijn piemel en zak extra aandacht krijgen.
Daarna moet ik me van hem omdraaien en wrijft hij de achterkant droog, als ik helemaal droog ben laat hij het badlaken vallen en kust mijn billen.
Ik voel hoe hij mijn billen uiteentrekt en met zijn tong over mijn sterretje likt, gelijk komt er weer leven in mijn pik en het duurt niet lang of hij staat stijf omhoog tegen mijn buik.
Met een hand masseert hij mijn zak en pik, ondertussen likt hij verder tussen mijn billen.
Ik laat een diepe zucht, en begin te kreunen.
Opeens voel ik een druk tegen mijn gaatje, de druk wordt steeds harder en voel hoe hij zijn wijsvinger naar binnen probeert te duwen.
Van de schrik en pijn trek ik mijn billen samen.

Hij stopt gelijk en vraagt: “doet het zeer?”

“Ja nogal”.

“Dan stop ik, en de volgende keer zal ik een glijmiddel op mijn vinger doen”.

“Wat jij met je tong deed dat was heerlijk, maar je vinger deed echt behoorlijk pijn”.

“Wat ik met mijn tong deed dat noemt men rimmen, de ene houd er van en de andere niet”.

“De volgende keer, wanneer is dat? Of bedoel je soms bij mijn volgende bijles.                 
Zijn we dan alweer alleen bij jou thuis?”

“Ja, want volgend weekend gaan mijn Ouders een weekendje naar de Duitsland, en wat Richard aangaat die zal wel weer bij zijn vriend of vriendin slapen”.

“Dat is mooi, misschien lukt het mij om al zaterdag te komen en blijf ik slapen als jij dat goed vindt en het tenminste ook wil?”

“Maar moet je zaterdag dan niet naar de verkenners?”

“Nee, door omstandigheden gaat die zaterdag niet door, en verzin ik een smoesje dat ik bij een medeverkenner blijf slapen omdat hij jarig is en een fuif geeft”.

“Natuurlijk wil ik dat je blijft slapen, zeker nu dat zo mooi uitkomt”.

“Afgesproken Adam, als het lukt hoor je het in de loop van de week wel via MSN”.

Ik pak het doosje van de tafel en bekijk mijn Web en vraag: “hoe werkt dat ding eigenlijk?”

Adam zegt: “voordat ik je dat uitleg, wil ik je nog wat vragen”.

“Kom maar op met je vraag”.

“Wil je me voortaan net als iedereen Ad noemen, als je Adam zegt denk ik steeds dat ik een standje krijg van mijn Ouders?”

“Had dat maar eerder gezegd Adam, sorry Ad bedoel ik”.

Ad lacht en geeft me een kus op de wang, vervolgens begint hij uit te leggen hoe de Web werkt en wat ik moet doen bij het instaleren.
Wij vergeten de tijd en zijn zo druk bezig met praten dat we niet horen dat Richard thuis komt.
Als Richard in de opening van de keukendeur staat ziet hij ons beiden naakt op het terras zitten, en komt naar ons toegelopen.

Als hij achter ons staat vraagt hij “hoi jongens, lekker gezwommen?”

Geschrokken keken we hem aan, ik stond automatisch op en gaf hem als begroeting een hand en stelde me voor.
Opeens realiseer ik me dat ik naakt ben, en bedek mijn geslachtsdeel met mijn hand.

Hij lacht en zegt nadat hij zich heeft voorgesteld: “dat ik dat niet hoefde te doen, want hij had het toch al gezien”.

“Hoi Richard, wat ben jij al vroeg terug?” zegt Ad.

Hij kijkt op zijn horloge en zegt: “wat heet vroeg, het is al bijna zes uur?”

“Wat, is het al zo laat? Dan moet ik nu echt gaan” ik heb gezegd dat ik rond zes uur thuis ben.
Snel pak ik mijn rugzak in, en kleed me daarna aan.
Terwijl ik mij aankleed, kleed Richard zich uit om een duik in het zwembad te nemen.

Wat ik te zien kreeg was niet misselijk, Richard heeft bijna wit haar dus zijn schaamhaar ook daarbij heeft hij blauwe ogen.
Zijn lichaam is nogal gespierd, maar niet te overdreven.
Terwijl hij naar het zwembad loopt, gaan Ad en ik naar binnen.
In de deur opening draai ik me om en kijk ik nog even naar Richard.

Ad ziet dat en zegt: “vergeet het maar, volgens mij is hij echt hetero”.

“Maar wel erg mooi” zeg ik lachend.

“Dat klopt, maar dat zit in de familie” en strijkt daarbij over zijn lijf.

“Inderdaad, jij bent ook mooi en vooral lief.
Trouwens weet je familie dat jij homo bent?”

“Ja, sinds ongeveer een jaar, en die van jou?”

“Gisteravond heb ik het ze verteld”.

“Hoe hebben ze erop gereageerd?”

“Heel goed, zij hadden al een vermoeden dat ik met een probleem rond liep, en waren zelfs opgelucht dat het geen lichamelijk probleem was”.

“Bij mij ging het niet veel anders, mijn Moeder heeft me betrapt toen ik met een vriendje bezig was.
Marco en ik waren elkaar aan het aftrekken toen mijn Moeder plotseling mijn kamer binnen kwam”.

“Wat was haar reactie op dat moment?”

“Zij reageerde er niet op en bood zelfs haar excuus aan dat ze zonder aan te kloppen mijn kamer heeft betreden, de zelfde avond nog heb ik na het eten verteld dat ik op jongens val”.

“Wat was hun reactie daarop?”

“Ook mijn Ouders en broertje hebben het goed op genomen”.

Bij de voordeur nemen we uiteindelijk afscheid, en ik zeg “tot het volgend weekend”.

“Ja, tot het volgend weekend, mocht je problemen hebben met het installeren van je Web dan hoor ik het wel”.

“Zeker te weten, zo gauw ik thuis ben begin ik ermee en nog bedankt deze middag zal ik nooit meer vergeten”.

Ik stap op mijn fiets en rijd naar huis, op het einde van de oprit kijk ik nog even naar Ad en
zwaai naar hem.
Hij zwaait terug en geeft me een handkus.
In gedachte rijd ik naar huis, terwijl ik huiswaarts rijd zit ik te popelen om mijn Web aan te kunnen sluiten.
Als ik eindelijk thuis ben, krijg ik een standje van mijn Ouders.

“John wat ben jij laat” zegt mijn Ma.

“Ja, sorry Ma maar wij waren zo druk bezig dat we de tijd zijn vergeten, gelukkig kwam Adam zijn broer thuis en daardoor ben ik nu thuis anders zou ik nog bij Adam aan het leren zijn”.

“Hebben jullie dan de hele tijd zitten leren?” vraagt Pa.

“Nee pa, na twee uur hebben we een pauze genomen, en een duik in hun zwembad genomen”.

“Ja, maar had jij dan je zwembroek mee genomen?” vraagt Ma.

“Nee Ma, maar ik heb een zwembroek van zijn broertje geprobeerd”.

“Paste die dan?”.

“Ik wil niet liegen tegen U, daarom zeg ik meteen dat die mij te groot was.
Wij hebben dus in ons nakie gezwommen Ma”.

“Maar jongen toch, wat moeten de buren daarvan denken?”

“Ad zijn ouders hebben een riante villa met een enorm stuk grond eromheen, de buren wonen zover weg dat er totaal geen in kijk is”.

“Ad?” vraagt mijn Pa verbaasd.

“Ja, Adam wil liever dat ik hem Ad noem, net zoals de rest van de familie het doet.
Als zijn Ouders Adam zeggen, dan weet hij dat hij iets verkeerds heeft gedaan”.

“Maar waarom wil hij dan geld verdienen voor zijn rijbewijs?” vraagt Ma.

“Nou hij wil niet steeds afhankelijk zijn van hen, en zelf voor zijn rijbewijs werken”.

Pa knikt goedkeurend met zijn hoofd en zegt: “echt een goede instelling heeft die Adam”.

Ondertussen komt Twan naar buiten lopen, en gaat enkel gekleed in zijn sportbroek bij ons zitten.

“Hé Twan, hoe was jouw toernooi vandaag?”

“Prima, maar helaas ben ik tweede geworden, maar al met al zijn wij toch als team de beste geworden”.

“Maar hoe was jouw eerste bijles, en vertel me eens waar en hoe hij en zijn familie wonen.
Ik heb zoiets gehoord dat ze niet echt onvermogend zijn?”
“Dat denk ik ook niet” en in het kort vertel ik over de villa van hun.

“Wouw, hebben zij een echt zwembad?”

“Ja, en nog veel meer”.

“Mooi man, ik denk dat ik volgende zondag met je mee ga, maar dan neem ik wel mijn eigen zwembroek mee”.

“Ik neem de volgende week ook zeker mijn zwembroek mee” zeg ik lachend.

Ma onderbreekt ons gesprek en zegt: “John jij kunt je nog even gaan douchen voor het eten”.

“Ja Ma, dat doe ik graag wat ik ruik echt naar gloor hé?”

“Inderdaad je ruikt er niet naar, maar je stinkt zelfs naar gloorwater”.

Als ik op mijn kamer ben kleed ik me uit en ga ik douchen, na een paar minuten ben ik weer op mijn kamer.
Ik start mijn PC op en droog me verder af, als mijn PC klaar is sluit ik mijn Web aan en leg mijn Cd-rom in de lezer.
Als die zover is toets ik op installeren, en alles verloopt via plan.
In No time is mijn Web klaar voor gebruik, en start ik MSN op.

Ik zie dat Ad online is en klik hem meteen aan, en schrijf: ‘Even testen of mijn Web werkt?’
‘Graag krijg ik als antwoord, ik nodig je wel uit en jij hoeft enkel mijn verzoek te accepteren’.
‘Oké, dat zal ik doen, maar ik moet wel zo gaan eten hoor’.
‘Dat is goed John, gewoon even testen’.

Hij stuurt mij een uitnodiging voor een videogesprek en ik accepteer het meteen.
Mijn Web springt aan, en even later zie ik ook zijn beeld verschijnen.

Hij zwaait even naar mij en begint te praten: “Hoi John, kan je me verstaan?”

“Ja, het is net of je naast me zit”.

“Mooi dan werkt alles prima, maar mijn beeld is nog mooier dan je stem”.

“Hoe bedoel je dat, Ad?”

“Nou, ik zie jouw weer zoals vanmiddag tijdens het zwemmen en erna”.

“Mafkees, maar mijn ma roept me om te komen eten”.

“Zelfs dat kon ik horen, natuurlijk niet wat ze zei maar wel dat ze wat riep”.

“Te gek man, dan moet ik werkelijk op gaan passen”.

“Ja, dat is een ding wat zeker is, maar ga jij je nu maar eerst aankleden en eten.                
Misschien zien wij elkaar later op de avond nog eens, ik moet ook gaan eten”.
“Oké, smakelijk eten Ad, en als het aan mij ligt zien we elkaar zeker nog”.

“Jij ook smakelijk eten en tot straks dan, doeiiii”.

“Doei!” roep ik maar het beeld van Ad is al bevroren, en zie dat hij de verbinding al heeft beëindigd.

In mezelf lachend wil ik naar beneden gaan, om het laatste moment denk ik aan Ad zijn woorden.

“kleedt je eerst aan, en ga dan eten” ik was bijna in mijn blootje naar beneden gelopen.
Snel trek ik me een schone sportbroek aan en loop dan naar de keuken.

Glimlachend kom ik de keuken binnen, “wat valt er te lachen?” vraagt Ma.

“Och, niets Ma, ik moet lachen om mijn eigen domheid.
Ik heb zulke trek door het zwemmen, dat ik bijna was vergeten om na het douchen een broek aan te doen en was al in mijn blootje onderweg naar beneden”.

“Nou dan had ik je toch gelijk weer teruggestuurd, boven kunnen jullie rond lopen hoe jullie willen.
Maar hier beneden duld ik dat in geen geval hoor” zegt Pa lachend.

“Dat had ik ook niet anders verwacht” zeg ik en neem plaats aan de tafel.

Ma schept de soep op en we beginnen te eten, na de soep komt het hoofdgerecht op tafel, voor iedereen een bord gebakken aardappelschijfjes met twee braadworstjes en een grote kom sla staat midden op tafel.
Als toetje mochten we kiezen tussen yoghurt of fruitcocktail.

Ik vraag: “Ma mag ik ook van beide een beetje nemen?”

“Maar natuurlijk jongen, ik ben zelf ook gek op die combinatie”.

Na het eten ruimen Twan en ik de tafel af en zetten alles klaar om af te wassen, maar eerst gaan we naar buiten om het eten te laten zakken.
Iedereen steek een sigaret op, behalve Twan.
Hij kijkt wel verlekkerd naar de sigaretten, maar durft niet te vragen of hij er ook eentje mag.

Plagend hoe ik mijn pakje onder zijn neus en vraag: “wil jij er ook eentje broertje?

Hij kijkt naar mijn moeder en vraagt: “Mag ik er eentje proberen, Ma?”

“Dat moet je zelf weten, maar als je misselijk wordt hoef je niet zielig te doen hoor, want het is dan je eigen schuld”.

Iedereen kijkt benieuwd toe hoe hij de sigaret aansteekt, hij inhaleert en hoeft niet eens te hoesten.

Pa zegt: “volgens mij heb je al eerder stiekem gerookt, anders zou jij wel moeten hoesten”.
Twan krijgt een kleurtje en bekent, dat hij soms met zijn vriendjes heeft gerookt.
 
Hij zegt: “niemand van ons durfde de sigaretten mee te nemen naar huis, dus rookte we het hele pakje meteen met zijn vijven op”.

“Oké, je bent nog wel erg jong, maar het is beter dat jij af en toe hier rookt dan dat je het stiekem te veel doet.
Dus vanaf nu mag jij zo nu en dan een sigaretje roken, maar denk er aan niet te veel”.
 
Twan glundert over zijn hele gezicht, en bedankt Ma met een forse kus op haar wang.

Ik rek me nadat ik de sigaret heb uitgedrukt eens flink uit en zeg: “ik denk dat ik na de afwas maar ga slapen”.

Twan volgt mijn voorbeeld en zegt: “ik denk dat ik ook maar vroeg ga slapen, trouwens ik moet me nog douchen ook”.

“Hoezo, je heb je toch na het judo gedoucht?” vraagt Ma.

“Nee, dat mochten we niet in verband met een salmonellabacterie of zoiets dergelijks”.

“Legionella” zul je bedoelen verbeterd Pa hem.

“Ja, dat kan het ook zijn geweest, maar in ieder geval het was een gevaarlijke bacterie”.

Pa kijkt naar Ma en zegt: “dan gaan jullie maar naar bed, en Ma en ik doen vandaag de afwas wel”.

Twan en ik kijken elkaar aan, en staan bijna tegelijk op, om naar bed te gaan.

“Tja Pa, dit is al lang geleden dat onze jongens vrijwillig naar bed gaan” zegt Ma lachend.

“Dat klopt, maar het was ook wel een vermoeiende dag voor ons beiden” zeggen we bijna als in een koor.

Met de woorden: ‘maar morgen doen wij het weer, en een goedenacht wens” gaan Twan en ik naar boven.

In mijn kamer trekt Twan zijn sportbroek uit, en loopt naar de badkamer om te douchen.
Ondertussen start ik mijn PC op en ga op MSN, voordat ik me aanmeld blokkeer ik tijdelijk Nico omdat ik eerst met Ad wil spreken.
Nadat ik me dan beschikbaar heb gemeld, krijg ik meteen een uitnodiging voor een videogesprek van Adam waar ik natuurlijk gelijk op reageer.

Als de verbinding tot stand is gekomen zegt Ad: “Hoi John lekker gegeten?”

“Ja joh, heerlijk ik was door de honger die ik gekregen had van het zwemmen, bijna naakt naar beneden gegaan”.

“Oei, daar zouden je Ouders vast niet blij mee zijn geweest, neem ik aan?”

“Nee, pa zei al dat hij me dan meteen naar boven zou hebben gestuurd, trouwens ik heb hun eerlijk verteld dat wij naakt hebben gezwommen”.

“Hoe reageerde ze daar op?”

“Nadat ik mijn Ma duidelijk heb gemaakt dat niemand ons kan zien door de grote tuin van jullie, was het verder geen punt.
Pa en Twan hebben er geen probleem mee, zij vinden dat het moet kunnen als jongens onder elkaar zijnde”.

“Mooi, en heb je geregeld dat je blijft slapen?”

“Nee, nog niet dat wil ik morgenvroeg bij het ontbijt doen, ik ben bang dat ze argwaan krijgen als ik dat nu meteen doe”.

Twan komt op dat moment mijn kamer binnen en vraagt: “met wie ben jij aan het praten, en gaat achter mij staan”.

Hij ziet het beeld van Ad, en slaat meteen zij douchelaken om zijn middel en bedekt zo zijn blootheid met een roodhoofd.

“Twan, ik heb je nog zo gewaarschuwd” zeg ik hem.

“Geeft niets hoor Twan, je mag er ook best zijn hoor” zegt Ad.


Twan werd nu nog rooier dan hij al was.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen