Urheberrecht/Copyright

Alle hier gebloggten Stories sind urheberrechtlich geschützte Werke. Das Copyright liegt alleine bei dem/den Autor/en.

Wer sie anderweitig publizieren möchte, benötigt hierzu die ausdrückliche, schriftliche Genehmigung. Anfragen hierzu bitte schriftlich an:

author.georgboettcher@hotmail.de

Samstag, 11. Juni 2011

Bingo: Stille Johnny 7

Stille Johnny deel  7


“Ben je wat kwijt?” vraag ik.

“Ja, ik heb al mijn kleren gevonden, maar mijn onderbroek is er niet bij, waar kan die nu zijn”.

Ik sta op van de stoel en haal van de zitting een wit slipje te voorschijn, “is het dit wat je zoekt?”

En houd zijn onderbroekje in de lucht.

“Leuk John, ik zoek die overal en dan zit jij er de hele tijd met je kont bovenop”.

Hij komt op mij toegelopen en trek het slipje gespeeld boos uit mijn hand.

“Sorry, maar ik dacht dat het je slaapslip was” zeg ik met een glimlachje.

“Nee, die draag ik nooit, ik slaap altijd naakt”.

“Dat is toevallig, ik ook trouwens mijn Ouders en broertje doen dit alleen als het te warm is”.

“Voor zover ik het weet, ben ik de enige hier in huis die naakt slaapt.
Maar ik zie dat je glas leeg is, wil je er nog eentje?”

“Als dat zou kunnen, dan graag want ik heb nog steeds dorst”.

Patrick loopt naar beneden om de fles te halen, ondertussen bekijk ik zijn kamer op mijn gemak.
Bij de boekenkast blijf ik staan, bekijk de titels van de boeken en ook van de Dvd’s die apart op een plankje liggen.

Als Patrick de kamer binnen komt vraagt hij meteen: “en John, zit er wat bij voor jou?”

“Jawel hoor, maar daarvoor was ik niet meegekomen, jij wilde me toch het een en ander aan mij vragen”.

“Dat klopt” terwijl hij de glazen vult, begint hij met zijn vragen.

Zo goed mogelijk geef ik hem antwoord op zijn vragen, op het laatst vraagt hij: “kun jij me nog even laten zien op de PC, waar ik moet kijken om in contact te komen met andere jongens?”

“Natuurlijk, zet je PC maar even aan”.

Tijdens het wachten schenkt hij de glazen opnieuw vol. Als de PC zover is start ik internet en laat ik hem de site zien waar ik Ad heb leren kennen.
Hij schrijft alles netjes op een kladblok, ook noteert hij mijn MSN adres voor het geval dat hij nog meer vragen heeft.
“Wil je ook nog een paar site adressen waar je verhalen kunt lezen van tussen haakjes amateur schrijvers, want ze zijn echt goed”.

“Dat zou echt te gek zijn, als je mij die wilt geven”.

Ik heb Word geopend en type er verschillende op, waaronder ook mijn twee favoriete namelijk Hothomo100 en Oliversverhalen.

Als ik klaar ben kijk ik toevallig op het klokje onder in het scherm en zeg: “sorry Patrick, maar kijk eens hoe laat het al is, ik moet maken dat ik thuis kom”.

“Inderdaad, wat gaat de tijd snel als je zoveel te vragen heb”.

Samen lopen we snel naar de berging en ik pak mijn fiets eruit.

“Bedankt voor alles John, ik ben een stuk wijzer”.

“Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen, en als je nog vragen heb kom je maar op MSN”.

Snel fiets ik naar huis, gelukkig ben ik rond de normale tijd thuis en hoef ik geen lastige vragen te beantwoorden.

Nog voordat Ma me begroet vraagt ze: “en John, hoe was je proefwerk?”

“Ook een goedenavond Ma, het proefwerk had ik zo klaar, hopelijk is het resultaat ook goed” zeg ik lachend.

“Sorry John, natuurlijk had ik je eerst moeten begroeten, maar ik was ook zo benieuwd.
Wanneer krijg jij je proefwerk terug of het punt te horen?”

“Donderdag Mam, zolang moet je wachten en ik helaas ook.
Maar kan ik mij nog douchen voor het eten?”

“Tijd genoeg John, je Vader belde dat hij een of anderhalf uur later thuis was”.

“Hoezo, Pa heeft toch een paar dagen vrij?”

“Ja, maar de zaak belde dat ze hem vandaag nodig hadden, zij zaten met een of ander probleem waar ze zelf niet uitkwamen”.

“O ja Ma, is het goed als ik van zaterdag op zondag bij een jongen van de waterverkenner blijf logeren.
Hij is namelijk jarig en geeft een fuifje, dus kan het later worden”.

“Maar je heb zondagmiddag toch weer bijles?”

“Dat klopt, daarom neem ik mijn wiskunde spullen gelijk mee, hij komt namelijk ook uit Velden”.

“Ik zal het er straks met Pa overhebben, ga je maar eerst lekker douchen mijn toestemming
heb je in ieder geval, mits je een goed punt heb behaald” zegt ze glimlachend.

Ik loop naar mijn kamer en als ik de deur openmaak zie ik dat Twan bezig is met zijn huiswerk.

“Hoi John, ook thuis om je huiswerk te maken?”

“Niet verder vertellen maar ik heb geen huiswerk, omdat de laatste twee uur uit zijn gevallen”.

“Waarom ben je dan nu pas thuis?”

“Ik ben op bezoek geweest bij een jongen uit mijn klas, hij wilde me enkele persoonlijke vragen stellen”.

“Welke dan?”

“Sorry Twan, ik zei toch persoonlijke vragen, dus die ga ik het je niet vertellen”.

“Oké, is al goed, ik begrijp het denkelijk wel”.

“Ik ga me eerst lekker douchen, na de gymles konden we niet douchen omdat er iets met de waterleiding niet in orde was”.

“Prima, ik ga me later douchen als ik klaar ben met mijn huiswerk”.

Ik loop naar mijn bed en kleed me uit, daarna neem ik uit mijn kast een douchelaken en ga naar de badkamer om te douchen.

Na ongeveer een kwartier kom ik terug “zo, dat heb je snel gedaan” zegt hij.

“Ja, het was niet nodig om de deur af te sluiten” zeg ik met een knipoogje.

Twan steekt zijn tong uit naar mij en zegt: “o, was het inderdaad zo’n gesprek zoals ik had vermoed”.

Zonder daarop te antwoorden loop ik voordat ik me aankleed naar mijn PC en start hem op, daarna loop ik pas weer naar de kast en neem er een schone sportbroek uit.
Als ik terug bij de PC ben, trek ik hem aan en start MSN op.

“Ga je met Ad of Nico op MSN?”

“Eerst kijken wie van hun beiden online is”.

Als ik zie dat ze beiden online zijn blokkeer ik Nico eerst, Twan ziet dat en vraagt: “slecht geweten tegenover Nico?”

“Maak jij nu maar je huiswerk” zeg ik een beetje geïrriteerd.

“Laat ik daar nu net mee klaar zijn en slaat zijn schrift dicht, en nu ga ik mij douchen.
John, wacht je wel even met openen totdat ik weg ben, anders begint Ad weer over mijn schaamhaar te zaniken”.

“Is goed, maar schiet dan wel alsjeblieft een beetje op”.

Als Twan eindelijk weg is, meld ik me aan op MSN en meteen meld Ad zich en nodigt me uit

Ik accepteer het videogesprek en Ad begroet me.
“Hoi John”
Hallo Ad, alles goed bij jou?”
“Ja prima, en bij jou?”
“Ook alles goed, ik was trouwens bij een van de eerste die het proefwerk inleverde”.
“Wat was het resultaat?”
“Daar moet ik op wachten tot donderdag, maar ik verwacht een goed resultaat”.
“Heb je nog gevraagd voor het weekend?”
“Ja, zojuist Ma vindt het goed, als ik met een goed cijfer thuis kom, en Pa doet daar niet zo moeilijk over”.
“Hé John, ik zie Twan nergens, is hij terug naar zijn eigenkamer verhuisd?”
“Nee, die is aan het douchen en zal wel zo terug komen”.
“Leuk, dan kan ik hem weer pesten met zijn schaamhaar” lacht hij.
“Vind jij hem echt zo leuk?”
“Ja, maar hij echt is te jong voor mij, mooi vind ik hem wel hoor”.
“Gelukkig, ik was al bang dat je hem mooier vindt dan mij”.
“Hoor ik daar jaloezie in je stem?”
“Nee, jaloers ben ik niet maar ik zou het wel jammer vinden”.
“Wees maar niet bang, jij heb je leeftijd mee”.
“Alleen maar mijn leeftijd?”
“Nee John, en zeker niet na de afgelopen zondagmiddag, ik kijk al uit naar het komend weekend”.
“Leuk gezegd, ik kijk er ook al naar uit, hopelijk blijft het weer goed”.
“De weersvooruitzichten zijn goed, zaterdag en zondag zal het volgens de voorspelling dertig tot vijfendertig graden worden”.
“Hopelijk hebben ze gelijk, ik zie ons alweer naakt zwemmen” lach ik.
“John kan jij niet eens gaan kijken, Twan blijft wel erg lang weg”.
“Laat hem maar, hij heeft nogal veel haar om te wassen”.

Samen schieten we in een flinke lachbui, net op dat moment komt Twan de slaapkamer binnen gelopen.
Het verbaasd me dat hij netjes zijn douchelaken om zijn middel heeft geslagen.

“Hé, waarom moeten jullie zo lachen?” vraagt hij.
“Ad vroeg of het niet beter was, dat ik ging kijken waar je bleef want jij had wel erg lang nodig om te douchen.
Daarop zei ik dat je nogal veel haar had op te wassen”.
“Och, dat valt eigenlijk wel mee, en gelijk laat hij het douchelaken vallen”.

Ad en mijn mond viel open, bij wat wij te zien kregen, hij had zijn schaamhaar getrimd tot op ongeveer een millimeter.

“Dat ziet er goed uit kom eens dichter bij de web staan, zodat ik het beter kan zien” zegt Ad.
Gewillig komt Twan naar de web gelopen, en toont zijn hele hebben en houden.
Hij draait zelfs met zijn onderlichaam heen en weer, zodat Ad alles goed kan zien.

“Zo nu zal ik eens met hem flirten ” fluistert hij in mijn oor.
“Hé Twan, fluisteren in gezelschap hoort niet.
John, wat fluisterde hij je in je oor?”

Ik kijk Twan even aan, en die knikt met zijn hoofd dat ik het mag vertellen.

“Ad, dat wil je vast niet horen?”
“Juist wel, ik wil weten wat die kleine rakker je in het oor heeft gefluisterd, en zeg je me dat niet, dan zul je het in het komend weekend wel merken”.
“Dan zeg ik je het lekker niet, ik ben benieuwd hoe je mij dat wilt laten merken”.
“volgend weekend heb ik glijmiddel en condooms paraat liggen, zegt je dat genoeg?”
“Nee waarom, moet dat dan soms?” lach ik.

Twan kijkt me verwonderd aan, hij begrijpt er werkelijk niets van.

“In de pauzes ga ik je volpompen, en daarbij heb ik nog enkele andere verrassingen voor jou in petto lieverd”.
“Wanneer is het eindelijk weekend, ik ben nu wel erg benieuwd naar de verrassingen die me te wachten staan”.
“Dat ligt aan jou wanneer kom je, kom je vrijdagavond al of pas op zaterdag?”
“Weet ik nog niet, dat ligt aan mijn ouders en natuurlijk aan mijn cijfer van mijn proefwerk”.

Twan kijkt me verbaasd aan en zegt: “ik dacht dat jij zaterdag naar de verkenners moest?”
“Nee, dat gaan zaterdag niet door omdat de hopmannen een algemene vergaderdag hebben.
Maar daar moet je dadelijk niets van zeggen hoor, ik heb Ma gevraagd of het goed is dat ik het weekend blijf logeren bij een jongen van de verkenners die jarig is”.
“Nee, natuurlijk zeg ik niets en in werkelijkheid blijf je dus bij Ad slapen?”
“Hé, mag ik ook nog meedoen aan het gesprek?” vraagt Ad opeens.
“Sorry meester, wij hadden even een onderonsje”.
“Dat heb ik gemerkt, maar Twan ik hoop dat je niets zult zeggen tegen je Ouders.
Ik hoop dat je broer al vrijdagavond komt, mijn Ouders zijn vanaf twaalf uur weg”.
“Dan begrijp ik dat je hem het liefst al vrijdag ziet komen, maar wees niet bang ik zal niets verraden.
Maar waar is je broertje dan, is hij dan ook weg?”
“Ik denk dat hij wel bij een van zijn vrienden of zelfs bij zijn vriendinnetje blijft logeren zoals gewoonlijk.
Als mijn Ouders weg zijn is hij dat ook meestal, hij mag dat eigenlijk niet van mijn Ouders.
Maar als zij weg zijn maakt Richard daar gebruik of misbruik van.
Maar John, wat zei Twan nu net in je oor?”
“Dat zeg ik niet, anders loop ik mijn verrassing mis en dat wil ik niet missen”.
“Als je het mij vertelt, dan beloof ik je dat jij toch je verrassing zult krijgen”.
“Oké, maar denk eraan Twan is getuigen”.
“Ja, ja maar vertel het nu maar ik ben er echt benieuwd naar”.
“Eigenlijk stelde het niets voor, hij zei dat hij nu eens met jou zou gaan flirten”.
“Hoezo, met mij flirten?”
“Nou ja, gisteren na ons gesprek op de PC konden we niet in slaap komen, en hij vroeg of jij ook homo was”.
“Heb je het toen verteld?”
“Ja, wij hebben geen geheimen voor elkaar.
Dat is toch niet erg hoop ik?”
“Natuurlijk niet, goed dat ik het weet dan hoef ik dat niet te verbergen wanneer hij eens mee komt.
Maar dat van het flirten begrijp ik niet?”
“In bed vertelde hij, dat hij vond dat jij behoorlijk met hem aan het flirten was geweest”.
“Slim broertje heb je, maar Twan het was alleen maar om je te pesten.
Jij bent echt te jong voor mij, ofschoon ik je wel een lekker ding vind”.
“Bedankt voor dat complement”. zegt Twan.

Wij worden gestoord door het roepen van onze Ma: “komen jullie eten jongens” roept ze.

“Sorry Ad, maar we moeten stoppen Ma roept dat het eten klaar is”.
“Dat heb ik gehoord, maar vergeet niet om eerst een sportbroek aan te trekken, anders moeten jullie weer terug naar boven” lacht hij.

Nu pas realiseren Twan en ik ons, dat we nog steeds bloot zijn en krijgen we een schaamtegevoel over ons.

“Schaam jullie maar niet, ik heb van de beelden genoten” zegt hij lachend.
“Had je ons niet eerder kunnen waarschuwen?” zegt Twan.
“Nee waarom, ik vond het eigenlijk wel geil hoe jullie beiden daar naakt naast elkaar zaten”.
“Rotzak, daar krijgen we je nog wel eens voor” zeggen we bijna tegelijk.
“Smakelijk eten jongens, ga nu maar snel anders komt jullie Moeder nog kijken, waar jullie blijven”.
“Oké Ad, tot de volgende keer” zeggen we bijna tegelijk.
“Slaap lekker straks, en tot de volgende keer jongens, doei”.
“Doei Ad, en droom wat moois vannacht”.
‘Dat zal ik zeker, vooral met die beelden voor mijn ogen” lacht hij en verbreekt de verbinding.

Ik sluit de PC af en snel trekken we een sportbroek aan om te gaan eten.  

In de keuken worden we begroet door Pa en Ma, en Ma vraagt een beetje boos: “waar blijven jullie nu, als ik roep dan hoeft het toch geen tien minuten te duren eer jullie beneden zijn?”

“Sorry Ma, maar wij waren in een gesprek verwikkeld toen U riep” zei ik als excuus.

“Dat kan wel zijn jongen, maar de volgende keer als ik of Pa jullie roepen dan komen jullie meteen” begrepen zegt Ma.

“Ja Ma, dat doen we dat beloven wij U”.

“Nou vooruit, dan gaan we nu maar eerst eten maar voor straf moeten jullie beiden dadelijk wel afwassen”.

“Ja maar, Mam dat doen we de laatste tijd toch al heel vaak” oppert Twan.

“Dat klopt maar dan is het vrijwillig, nu moeten jullie het” zegt Ma lachend met de klemtoon
op moeten.

Nadat we uit waren gelachen, begonnen we met het eten.

Als Ma naar de koelkast loopt voor de toetjes zeg ik: “Ma die jongen heeft me gevraagd of ik vrijdagavond al kom, zodat ik heb overdag kan helpen met de voorbereidingen”.

Pa kijkt verbaasd en vraagt: “wat gaat er dan gebeuren het komend weekend?”

“Heeft Ma, er met U dan nog niet over gesproken?”

Hij kijkt Ma glimlachend aan en zegt dan: “ja John, dat heeft ze gedaan en ik vind het ook goed van mij mag het.
Maar denk eraan het moet geen gewoonte worden, jij heb een eigen bed en kamer in hotel Mamma”.

“Dat wordt ook geen gewoonte Pa, maar is het dan ook goed dat ik vrijdagavond al ga?”

Ma en Pa kijken elkaar even aan en zeggen tegelijk: “Ja John, dat mag je maar dan zitten wij wel met een probleempje”.

“Hoezo Pa?”

“Nou Ma en ik hebben afgesproken dat wij bij oom Harry op bezoek zouden gaan, en Twan heeft daar niets aan omdat hij geen kinderen heeft”.

“Och, Twan kan gerust enkele uren met me meegaan, als hij dat wilt. Misschien kunnen we hem zelfs overhalen, ook lid van de waterverkenners te worden”.

“Ik wil best meekomen, misschien heeft hij meer hulp aan een grote jongen, maar lid word ik zeker niet” zegt Twan lachend.

“Maar Twan, ik wil wel dat jij tussen elf en half twaalf thuis bent en in bed ligt” zegt Ma.

“Maar John, weet je wel zeker dat je vriendje dat ook goed vindt?” vraagt Pa.

“Dat denk ik wel, maar als wij ons toetje op hebben bel ik Remco wel eventjes als dat van U mag”.

“Graag zelfs, anders moeten wij of jij thuis blijven”.

Als we helemaal klaar zijn ruimen Pa en Twan de tafel af, Ma gaat naar buiten om een sigaret te roken en ik ga naar de telefoon.

Ik draai een nummer en verbreek meteen daarna de verbinding, en zeg hard genoeg: “Hoi Remco, is het goed dat mijn broertje vrijdag een paar uurtjes meekomt?”

“Nee, hij blijft niet slapen hoor, hij moet enkel een paar uur onder de pannen zijn anders kan ik niet blijven slapen.
Mijn ouder moeten vrijdagavond weg, en ze willen niet dat hij de hele avond alleen is.
Mooi dat is klasse, ja rond zes uur zijn we er doei tot vrijdagavond o ja en doe vooral niet te
veel moeite hoor”.

Lachend kom ik terug en zeg: “alles geregeld Pa, hij vroeg zelfs of hij ook bleef slapen?
Maar ik zei, nee hij blijft tot een uur of tien”.

Terwijl Twan mij verbaasd aan kijkt zegt Pa: “Dan is het goed, en mag je vrijdag al gaan”.

“Pa gaat U maar lekker bij Ma genieten van die zwoele avond, ondertussen doen wij de vaat”.

Lachend loopt Pa naar buiten, om bij Ma plaats te nemen.

Als Pa weg is vraagt Twan mij verbaasd: “met wie heb je gebeld, was dat Ad?”

“Nee, met niemand ik deed maar alsof ik met Remco belde, na de afwas ga ik weer op MSN en vraag of het goed is dat jij vrijdagavond meekomt”.

Twan lacht naar me, en snel doen we de afwas, Twan doet de afwas terwijl ik afdroog.
Als we klaar zijn gaat Twan naar buiten, en ik ga naar mijn kamer om het goede nieuws aan Ad te vertellen.
Op mijn kamer zet ik de PC weer aan, tijdens het wachten trek ik mijn sportbroek uit en steek een sigaret aan bij het open raam.
Nadat ik mijn sigaret op heb start ik MSN op, ik zie dat Nico en Ad beiden online zijn en blokkeer tijdelijk Nico.
Ik nodig Ad uit voor een videogesprek, wat gelijk wordt geaccepteerd.

“Hoi Ad, leuk dat je er bent ik heb een goed en slecht bericht voor jou” zeg ik met een glimlach.
“Eerst het goede bericht alsjeblieft, en daarna pas het slechte John”.
“Het goede is dat ik al vrijdagavond mag komen, en het slechte is dat Twan voor een paar uur mee komt”.
“Dat vind ik niet erg John”.
“Iets anders had ik ook niet verwacht van jou, jij bent hem al lang genoeg aan het versieren”.
“Hoe laat zijn jullie er vrijdag?”
“Rond zessen zijn we er zeker”.
“Mooi dan start ik de sauna om vier uur op, of heb je geen zin in de sauna?”
“Wat is dat een domme vraag zeg, natuurlijk wil ik dat wel eens meemaken.
Maar daarna gaan we wel weer heerlijk naakt zwemmen hoop ik”.
“Hu, en Twan wilde zijn eigen zwembroek meenemen?”
“Dat gaat niet, mijn vriend heeft geen zwembad dus hoeft hij ook geen zwembroek mee te nemen” zeg ik lachend.
“Oei, dat klinkt interessant weet hij dat al?”
“Nee, natuurlijk niet maar daar heb ik het wel met hem over als we in bed liggen.
Maar Ad nu je weet dat hij meekomt, ga ik afsluiten want ik wil nog even bij hun op de plaats gaan zitten.
Ik wilde je enkel vertellen dat ik (of eigenlijk wij) vrijdag rond zessen bij je zijn”.
“Ik begrijp het volkomen, en kijk er dan ook naar uit om je broertje eens live naakt te zien”.
“O man, wat ben jij een stille genieter, maar je blijft mij toch hopelijk wel trouw hé?”
“Natuurlijk John, slaap lekker en droom wat moois”.
“Bedankt Ad, ik wens je het zelfde en tot de volgende keer”.
Ik sluit mijn Pc af en loop naar beneden, als ik in de deuropening sta vraag ik: “Ma, mag ik een blikje bier nemen?”

“Ja John, breng mij er ook maar eentje mee” zegt Pa.

Ik Lach en zeg: “sinds wanneer bent U Ma?”

“Schiet maar op, voordat ik me bedenk”, krijg ik als antwoord.

Hierop loop ik vlug naar de keuken en haal twee blikjes bier uit de koelkast, en ren naar buiten waar ik Pa een blik overhandig.

“Alstublieft Pa, hopelijk was dat snel genoeg, en heeft U zich niet bedacht” zeg ik.

“Net op tijd knul, ik was me al aan het bedenken”.

Op tafel zie ik een pakje Camel liggen en grijp ernaar “van jouw Twan?” vraag ik.

“Ja, ik dacht dat het beter was om een ander merk te kopen omdat Pa en jij al Marlboro roken.
Zo komen wij tenminste niet in de war, van wie welk pakje is”.

Ik haal er eentje uit en steek hem aan, gelijk krijg ik commentaar.

“He, He, die zijn van mij!” roep Twan.

“Dat weet ik, maar ik denk dat ik die nog tegoed heb van gisteren”.

“Natuurlijk, was ook maar als grapje bedoeld”.

“Wat ben jij trouwens alweer snel beneden, was er niemand op SMS?” vraagt ma.

“SMS is op de Handy, op de computer heet het MSN Mam, maar het is boven op mijn kamer net een sauna”.

“Dat geloof ik je graag jongen, het is ook extreem heet vandaag”.

“Ja, gelukkig zijn de vooruitzichten voor de komende dagen ook goed, en heeft Remco geluk met zijn verjaardagsfuifje”.

“Wij op vrijdag ook, oom Harry wil gaan barbecueën” zegt Ma.

“He Twan, wil je toch niet liever meegaan met PA en Ma?”

“Nee, ik ga toch liever met jou mee, stel je voor dat jij te zwak bent om Remco te helpen”.

“Twan, ik mag dan wel klein zijn, maar daarom ben ik nog niet zwak hoor” zeg ik.

Als ik mijn tweede sigaret en mijn bier op heb zeg ik, dat ik ga proberen te slapen ook al is het nogal warm.

Twan zegt: “ik geloof dat het ook beter is om te gaan slapen”.

Samen nemen we afscheid van onze Ouders en gaan naar mijn kamer, natuurlijk nadat we onze Ouders een nachtzoen hebben gegeven.
Als wij op mij kamer komen slaat ons de warmte in ons gezicht, en besluiten om boven op het laken te gaan slapen.
Maar eerst gaan wij naar de badkamer om onze tanden te poetsen, en voor het slapen gaan nog een laatste plasje te doen.
Terug op de kamer komende trekken wij als eerste onze sportbroeken uit, ik maak de schemerlamp aan en Twan maakt het grote licht uit.

Ik kijk Twan aan en vraag: “nog eerst een sigaret roken, of gelijk gaan slapen?”

“Nee, laten we er nog maar eerst eentje roken, maar dit keer van jouw anders is mijn pakje te snel leeg en krijg ik het gemekker van Ma te horen”.

Ik moet lachen om zijn woorden en neem mijn pakje mee naar het raam, Twan maakt het schemerlampje uit en volgt mij naar het raam.

Al rokende vraagt Twan: “en hoe reageerde Ad toen hij hoorde dat ik mee kom vrijdag?”

“Goed Twan, maar denk er aan Remco heeft geen zwembad in de tuin, dus neem niet een zwembroek mee”.

“Zei hij dat?”

“Nee, maar ik wel, het moet wel echt blijven overkomen bij onze Ouders”.

“O ja, ik snap wat je bedoeld.
Maar hoe moet ik dan zwemmen?”

Ik kijk hem lachend aan en zeg: “wat denk je zelf, hoe je gaat zwemmen?”

“Je bedoeld toch niet dat ik naakt moet gaan zwemmen?”

“Yep, dat bedoel ik dus wel, of je moet een zwembroek van hun lenen”.

“Nou dan weet ik nog niet of het niet beter is om met Pa en Ma mee te gaan”.

“Kom op Twan, Ad wil je gewoon ook eens live naakt zien en ik pas wel op dat hij met zijn vingers van je afblijft.
Daar ben ik jaloers genoeg voor, hij probeert je al veel te lang te versieren”.

Twan krijgt een kleurtje en zegt: “maar ik was toch te jong voor hem”.

“Dat zegt hij wel, maar zo goed ken ik hem nog niet, ik weet niet of hij dat ook werkelijk meent vooral omdat ik ook jonger ben dan hij”.
Twan lacht en zegt: “volgens mij ben je echt bang dat hij iets van me wilt He?”

“Ja, want ik ben echt gek op hem, en daarom wil ik hem ook enkel voor mij hebben.
Trouwens hij zet vrijdag extra voor ons de sauna aan”.

“Wat, hebben zij echt een sauna?
Ik dacht eerst dat je me voor de gek wilde houden, toen je dat vertelde”.

“Nee, alles wat ik vertelde is echt zo, zelfs de fitnessruimte is waar”.

“Dan denk ik dat jullie niet meer veel alleen zullen zijn, want daar wil ik gebruik van maken als Ad het goed vindt.
Ik heb al links en rechts geïnformeerd bij sportscholen, maar die zijn te duur voor mijn zakgeld”.

“Oké, ik zal het er met hem over hebben, maar ik wil er dan wel bij zijn en een oogje in het zeil houden”.

“Graag zelfs, want ook ik vertrouw hem niet helemaal” zegt hij met een knipoogje.

“Bang voor hem”.

“Een beetje wel, of hij pest me gewoon of hij wil iets van mij, ik krijg er geen hoogte van”.

“Daar komen we vrijdag wel achter, en als hij te vergaat dan moet je het hem gewoon zeggen Twan”.

“Dat was ik ook van plan John, maar laten we nu maar gaan slapen, ik ben echt moe”.

“Ja, laten we het maar proberen, want ook ik ben erg moe aan het worden”.

Het is deze nacht zo heet dat wij besluiten om gewoon boven op het laken te gaan liggen.
Maar hoe we ook draaiden of gingen liggen, we kregen weer geen vat op de slaap.
Na ongeveer een uurtje draaien stond ik op en liep ik opnieuw naar het raam waar ik een sigaret opstak, het duurde niet lang of Twan stond naast me.

Ik zeg: “het liefste zou ik buiten gaan slapen, maar dan moet ik mijn onderbroek aanhouden en daar heb ik geen zin in”.

“Nee, ik ook niet en zeker niet bij deze temperatuur.                                                                      
Maar zal ik eens voorzichtig gaan vragen of het mag?”

“Durf jij dat dan?”

“Rook jij je sigaret maar op, dan ga ik het wel vragen”

Voordat ik kon zeggen: “trek wel eerst je broek aan, was hij al weg”.

Twan rende in zijn nakie naar beneden, op het terras treft hij onze Ouders aan en vraagt: “Ma is het goed als John en ik buiten slapen?”

Pa kijkt hem aan en zegt: “Twan wat krijgen we nu, ga je eerst maar naar boven en kom je gekleed in een onder of sportbroek terug”.
“Oeps, sorry Pa, maar we lagen al in bed maar het was zo warm op onze kamer dat ik gladweg vergeten was dat ik nog steeds naakt was”.

Twan maakt gelijk rechts om keer en rent de trap weer op naar boven, boven leunt hij tegen de deur en zegt: “had je mij niet kunnen waarschuwen?”

“Nee, jij was zo snel weg dat ik niet de tijd kreeg om je te waarschuwen, voordat ik er erg in had was de deur al achter je dicht”.

Twan trek zijn onderbroek aan en zegt: “ik zal nog eens gaan vragen maar Pa was zo boos, dat ik bang ben dat het buiten slapen niets zal gaan worden”.

“Nou, ik wens je veel sterkte jongen” en ik steek me nog een sigaret aan.

Als Twan voor de tweede keer op het terras staat zegt hij nogmaals: “sorry, Pa maar ik was het echt vergeten”.

“Het is al goed jongen, maar laat het niet nog eens gebeuren ik wil dit gewoon niet hebben” zegt Pa.

“Ja Pa, ik zal er aan denken.
Maar mogen John en ik buiten slapen?”

Pa lacht en wijst naar twee ligbedden en zegt: “ze staan al klaar, maar denk er wel aan dat jullie je naaktheid met een laken bedekken hoor”.

“Dus hoeven wij geen broekje aan te houden?”

“Nee, maar wel iets meenemen, zodat jullie iets hebben om aan te trekken wanneer jullie naar het toilet moeten of morgenvroeg opstaan.
Dus ga jij John nu maar halen, en neem jullie bedlaken en kussens mee, en vergeet niet jullie onderbroekjes” zegt hij lachend.

“Hu, aan of in de hand?”

“Aan” zegt Pa lachend.

Als Twan naar binnen gaat om het mij te vertellen praten Ma en Pa met elkaar verder.

Ma zegt: “och Hans, is het nu echt zo erg wanneer zij ’s avonds wanneer het donker is bloot rond lopen?
Ik ben blij dat ze zo vrij zijn, en daarbij hebben ze eigenlijk nog niets om te verbergen”.

“Nou Twan is anders al een stuk verder dan Johnny, maar zag ik dat juist goed dat hij zijn schaamhaar had bijgewerkt?  En daarbij weet ik natuurlijk dat jij lieverd, in een naturisten familie bent op gegroeid maar ik heb daar zoals je weet problemen mee”.
“Wat denk je hoe ze rondlopen wanneer ze bij mijn Ouders logeren?” vraagt Ma.

“Ja, ja het is wel goed, maar hier hoeft dat niet te zijn”.

Als Twan mij het goede nieuws verteld ben ik natuurlijk dol gelukkig, vooral omdat wij onze broekjes uit mogen laten.
Gewapend met onze kussens en laken en gekleed in onze onderbroeken gaan we naar beneden.
Op het terras maakt Twan de ligbedden die vlak naast elkaar staan op, zodat wij ons met één laken kunnen bedekken.

Voordat we gaan liggen vraagt Pa: “nog even snel een colatje drinken?”

“Ja, maar dan wel met ijsblokjes erin” zeg ik.

“U wens, is mijn bevel” lacht hij.

En terwijl Pa twee glazen cola uit de keuken haalt zegt Ma: “ga nu maar gauw in bed, en trek jullie onderbroeken uit zodat pa het niet ziet.
Want jullie weten dat Pa het liever niet heeft, dat jullie naakt buiten gaan slapen”.

Met een glimlach trekken wij beiden onze onderbroeken uit en gaan braaf op de bedden liggen en trekken het bedlaken over ons heen.

“O, jullie liggen al in bed?” vraagt Pa verwonderd als hij terug komt uit de keuken.

“Ja Pa, we weten hoe preuts U bent, en daarom zijn we snel in bed gegaan” zegt Twan lachend.

Mompelend reikt pa ons de glazen aan, en vraagt: “willen de heren ook nog een asbak hebben, zodat jullie nog een sigaret kunnen roken?”

“Nou als dat zou kunnen” durfde ik nog net te zeggen.

Normaal is het Twan die het woord neemt, hij is wat dat aangaat veel vrijer dan ik ben.

Pa kijkt me verwonderd aan, schud zijn hoofd en zegt: “Twan heeft geen goede invloed op je jongen”.

                                              

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen