Urheberrecht/Copyright

Alle hier gebloggten Stories sind urheberrechtlich geschützte Werke. Das Copyright liegt alleine bei dem/den Autor/en.

Wer sie anderweitig publizieren möchte, benötigt hierzu die ausdrückliche, schriftliche Genehmigung. Anfragen hierzu bitte schriftlich an:

author.georgboettcher@hotmail.de

Sonntag, 16. Oktober 2011

Bingo: Stille Johnny 18


“Ja Pa, dat is nog zo morgen moeten we het schoolplein vegen en een andere groep moet de kelder uitmesten, maar mogen wij nu eindelijk verder gaan, Twan moet zo naar huis”.

“O, ik begrijp het, met andere woorden Pa jij stoort ons”.

“Hè, hè eindelijk heeft U het door Pa”.

“Had dat dan meteen gezegd Nico, dan was ik al weg geweest en konden jullie verder gaan met waar jullie mee bezig waren”.

“Ja, doei Pa, ik kom dadelijk nog wel beneden om Twan uit te wuiven”.

Pa trek de deur achter zich dicht en gaat naar beneden.

En vraagt Annie “wat waren ze aan het doen schat, toen je de kamer binnen kwam?”

“Eigenlijk niets, ze lagen beiden met een half stijf piemeltje op Nico zijn bed, ik heb netjes aangeklopt en gewacht tot Nico binnen zei”.

“Vind je het niet vreemd Johan dat jij in je eigenhuis moet aankloppen, voordat je jouw zoon zijn kamer binnen gaat?”

“Ja, een beetje wel, maar ik begrijp hem wel hoor ook hij heeft recht op een privé leven.
Ik weet nog goed dat mijn Moeder mij vroeger eens heeft betrapt toen ik op mijn bed aan het rukken was, wat schrok ik toen”.

“Dat geloof ik je graag, maar vanaf dat moment klopte ze vast eerst voor ze binnenkwam neem ik aan”.

“Ja, dat heb ik gevraagd toen ik later beneden was om te eten, Pa moest wel lachen om mijn vraag maar hij begreep het volkomen”.

Nadat Twan en Nico nog even heerlijk met elkaar geknuffeld hebben trek Twan zich met tegenzin aan, Nico kijkt toe en geniet van het uitzicht.
Daarna lopen ze naar beneden en Twan wens Nico zijn Ouders een goede nacht toe.             
Als Nico met Twan naar buiten wil gaan zegt zijn Pa: “denk eraan jij heb niets om je lijf jongen”.

“Nee, pa dat weet ik, maar het voelt zo heerlijk luchtig aan” grijnst hij naar zijn Vader.

Bij de deur nemen ze afscheid, met de woorden nog een paar dagen en dan is het zover, eindelijk zomervakantie en Nico geeft Twan nog een heerlijke tongzoen en wens hem dan een goede thuiskomst ook al is het maar een paar huizen verder.

“Nico droom wat moois van mij, dat doe ik vast ook van jou”.

“Ik ook van jou, daarbij droom kijk van de vakantie met jou en je Ouders. Weet jij het wordt mijn eerste naakt vakantie en ik vind het eigenlijk wel spannend hoor?”

“Het is gewoon een vakantie, maar dan zonder kleren” lacht Twan.

“Ja, dat klopt wel, maar voor mij is het wat nieuws” en geeft Twan snel nog een kus.

Wanneer Twan thuis komt vraagt zijn Pa: “en wat zeiden Nico zijn Ouders dat hij mee mag?”

“Zij willen morgen eerst een gesprek met jullie voeren, over de kosten en hoeveel zakgeld Nico mee moet nemen”.

“Nou de kosten blijven beperkt tot de veerkosten, zijn zakgeld blijft gewoon als altijd” zegt Ma.

“Maar wacht eens even lieverd, als John met Ad meegaat dan hoeven ze zelfs niet voor de overtocht te betalen Nico kan dan gewoon in John zijn plaats mee, betaald is het al” zegt Pa.

“Klopt, wij hebben uiteindelijk twee hutten geboekt, daar had ik niet aan gedacht Hans”.

Twan glundert en zegt: “dan zullen ze er vast geen punt meer van maken en kan Nico gewoon mee op vakantie naar dinges”.

“Twan het heet Corsica, onthoud dat nu eindelijk” grap John.

“Sorry John, ik was even de naam kwijt” lacht Twan.

Pa legt de laatste worstjes op de BBQ, en vraagt: “heb je nog trek in een worstje Twan?”

“Ja, nu wel, zeker nu ik weet dat Nico meegaat.
Maar wat als John niet mee mag met Ad?” zegt en vraagt hij vertwijfelt tegelijk.

“Dan nog gaat hij gewoon mee, Pa en ik hebben een tweepersoons hut, voor jullie hebben we een drie personen hut geboekt iets anders was er niet meer vrij”.

“Klasse Ma, mag ik nog even terug naar Nico?”

“Het is al laat genoeg, morgen is er weer een dag ventje” lacht Pa.

“Hè jammer” zegt hij en trekt ondertussen, wetende dat hij niet meer weg mag, zijn sportbroek en T-shirt uit en gaat op zijn zitdoek zitten.

“Heb jij trouwens nog Nico verteld dat het zwemmen morgenmiddag niet door gaat?” vraagt John aan Twan.

“Shit John, daar heb ik niet aangedacht dus moet ik toch nog terug naar Nico”.

“Nee Twan, het is laat genoeg ga maar even bij John op MSN, Nico heeft toch ook MSN hè?” vraagt Ma.

“Ja Ma, maar ik had het hem liever persoonlijk verteld, daarbij weet ik nog niet eens hoe ik MSN moet opstarten op John zijn computer”.

“Ik loop wel even met je mee Twan, de worstjes hebben toch hun tijd nodig zeker nu het vuur bijna uit is”.

“Ja John, je heb gelijk, hopelijk is het vuur nog goed genoeg om de laatste worstje bruin te krijgen.
Maar anders doe ik ze wel even in de koekenpan” lacht Ma.

Twan en ik lopen naar mijn kamer, daar zet ik de PC aan en moeten we even wachten dat hij er klaar voor is.
Onder het wachten leg ik Twan uit hoe het MSN gebeuren moet worden op gestart, zodat hij het zelf ook kan doen wanneer ik er niet bij ben.
Als de PC klaar is laat ik het Twan zelf doen en kijk of hij ook alles goed doet, wanneer hij alles goed heeft gedaan blijkt Nico niet online te zijn.

“Wat nu? vraagt Twan beteuterd.

Ik laat hem zien hoe hij toch een offline berichtje kan sturen en zeg: “zo gauw Nico zich aanmeld krijgt hij je bericht vanzelf te zien”.

“Gaaf man, dus hij krijgt het altijd te zien?” zegt hij terwijl hij aan het typen is.

“Goed gezien Twan, sluit jij dadelijk de PC wel goed af, je weet hoe het moet hè, dan ga ik vast naar beneden?”

“Ja, dat weet ik wel, maar bedankt dat je mij heb geleerd hoe ik op MSN kom”.

Wanneer ik weer in mijn stoel zit zegt Ma: “nu moet jij natuurlijk ook bij hem binnenkort MSN op zijn PC zette John”.

“Hoe bedoelt U dat Ma?”

“Ik denk, dat wanneer jij met Ad op MSN bezig wilt gaan, je ruzie krijgt met Twan” lacht ze.

“Daar heb ik niet aan gedacht Ma, U zou wel eens gelijk kunnen hebben.
Twan kennende heb ik hem nu steeds op mijn kamer, dus Pa U weet dat U nu snel zijn kamer klaar moet maken”.

“Morgen ga ik gelijk verder met zijn kamer, want ik heb woensdag een dag vrij genomen”.

“Denk je dat je het morgenvroeg klaar krijgt, je weet dat we ’s middags naar Velden gaan Hans?”

“Dat lukt me vast wel, als alles goed gaat kan Twan donderdag weer op zijn eigen kamer slapen”.

“Mooi Pa, dan zet ik donderdag of vrijdag MSN op Twan zijn eigen PC en heb ik het rijk weer voor me alleen” lach ik.

Ma kijkt naar de BBQ en ziet dat het al aardig opschiet met de worstjes, ze staat op en loopt naar de trap en roept van beneden: “Twan kom je eten, jullie worst zijn bijna klaar!”

“Ja Mam, ik kom ik ben net de PC aan het afsluiten!” roept hij terug.

Even later zit Twan weer bij ons aan tafel, ik krijg van Pa een blik bier en Twan een glas cola.

Wij zitten nog heerlijk knus te praten, maar als ik mijn blik leeg heb zeg ik dat ik ga slapen.

Twan kijkt onze Ouders vragend aan.     
                                                                                                                                                    
 Ma zegt: “ga maar slapen jongen, Pa en ik ruimen wel alles op”.

Samen met mij loopt Twan naar mijn slaapkamer, nadat we onze Ouders een kus hadden gegeven en een goedenacht gewenst.

Omdat het al laat was vraag ik op mijn kamer: “samen douchen Twan?”

“Ja heerlijk, dat is al lang geleden dat we samen gedoucht hebben”.

“Met veertien ben je ook oud genoeg om alleen te douchen, of moet ik je rug nog steeds wassen?” pest ik hem.

“Nu als je dat wilt, ik houd me aan bevolen het is vast nog net zo heerlijk als vroeger toen we vaker samen in bad gingen”.

“Dat denk ik ook Twan”.

Voor we naar de badkamer lopen zet ik mijn PC weer aan, terwijl wij ons douchen kan hij dan opstarten en is hij gereed bij terugkomst.

Twan vraagt dan: “John, mag ik nog even kijken of Nico heeft gereageerd?”

“Natuurlijk Twan, maar daarna kijk ik of Ad nog online is”.

Twan start MSN zelf op, ik kijk of hij alles goed heeft gedaan.

Meteen krijgt hij Nico online, hij zat al te wachten op hem, gelijk begint hij te schrijven:   
 ‘hoi, kanjer van me, leuk om te horen dat we samen op vakantie gaan, met of zonder John’.
‘Ja, daar ben ik ook echt blij om, nu kan er eigenlijk niets meer mis gaan nu mijn Ouders alle kosten buiten je zakgeld dan op zich nemen’.
‘Nee, dat klopt maar ik denk dat mijn Ouders er anders over denken en toch iets van de reis willen overnemen’.
‘Dat vechten ze zich zelf maar uit’ schrijf ik lachend.
‘Ja, hoofdzaak is dat ik met je mee ga op vakantie’.
‘Zo is het, hoofdzaak is dat we samen zijn Nico.                                                                    
 Maar ik ga nu slapen zoals je merkt zit ik op John zijn MSN adres te schrijven en hij wil nog even kijken of Ad online is’.
‘Oké kanjer, droom wat moois van mij’.
‘Jij ook lieverd, droom zacht’.

“Jongen Twan, ben ik ook zo romantisch, als ik met Ad bezig ben?”

Terwijl Twan al naar bed loopt zegt hij: “ik weet het niet, maar zal er zo op letten als je Ad
nog treft”.

Ik kijk even maar zie dat Ad niet meer online is, daarop sluit ik mijn Pc af en ga nog even een sigaret roken op het balkon.
Twan ziet dat ik teleurgesteld ben en komt naast me staan, hij legt zijn arm om mijn schouder en troost me.

Als we in bed liggen drukt hij zich stevig tegen me aan.     
                                                                                                                                                    
 Ik zeg: “Twan ik ben Nico niet hoor”.

Ik voel hoe hij zijn arm om mijn middel slaat en zegt dan: “ik wil je trosten John, hopelijk gaat bij jullie morgen ook alles goed” en ik voel hoe zijn vingers mijn piemel aanraken.

Als ik mij hoofd omdraai voel ik meteen een smakkerd op mijn lippen van Twan, “kom, laat me het goed maken John”.

“Wat?” vraag ik.

“Nou, dat jij Ad door mij twee keer bent mis gelopen” daarbij vol ik hoe Twan mij zachtjes begint te rukken.

“Hè Twan, heb geen schuldgevoelens, het komt vast alles goed tussen Ad en mij” kreun ik zachtjes.

Als Twan het tempo opvoert begin ik steeds harder te kreunen, ik heb het niet meer en kom dan ook snel klaar.
Ondertussen lig ik op mijn rug en spuit mijn zaad op mijn buik, iets verlegen ga ik met mijn vinger door mijn zaad en lik deze dan af, ik proef mijn eigen zaad weer eens.

“Hè, jij gunt je broertje ook niets hé, liever snoep jij alles zelf op”.

“Hoezo, wil jij dan ook mijn nectar proeven?”

“Als dat zou kunnen, graag zelfs maar dan moet jij me ook laten klaarkomen, jij geniet daarna ook wat van mijn nectar” lacht Twan tevreden.    

“Nou als dat zo is, zou ik zeggen bedien je, er ligt nog genoeg nectar op mijn buik”.

Ik voel hoe de tong van Twan over mijn buik likt, hij slurpt de rest allemaal op en geniet van mijn nectar.

Daarna gaat hij op zijn rug liggen, ik begin nu hem af te trekken en vraag: “lief broertje ben je er klaar voor?”

Twan zegt niets, hij kreunt alleen maar, dit geeft me moed en ik ga dan ook gewoon door.
Ik weet het is mijn eigen broertje, maar op dat moment denk ik er niet bij na en geniet van zijn piemel.
Zelfs ga ik zo ver dat ik zijn pik in mijn mond duw en hem begin te pijpen.                          
 Het kreunen van Twan wordt steeds harder en ik hoef niet lang te wachten.
Zijn lichaam begint te schokken en even later spuit hij mijn mond vol met zijn heerlijke nectar.
Ik slik bijna alles door, maar een restje bewaar ik voor hem zelf, ik ben tenslotte geen egoïst ik geef hem een kus op zijn mond en daarbij laat ik hem zijn eigen zaad proeven.

“O man, dat was megageil, zo ben ik nog nooit klaargekomen” zegt hij als hij weer bij positieven is.

“Ik hoop dat Nico je ook zo zal bevredigen, je weet nu hoe het gaat lief broertje, doe het eerst bij Nico, hij zal dan vast hetzelfde doen bij jou”.

“Dat ga ik zeker doen, bedankt broer het was echt te gek voor woorden”.

Vrij snel vallen wij voldaan in een diepe slaap, onze lichamen zijn schoon gebleven.
Twan heeft de rest van mijn buik schoon gelikt, bij hem is er nooit iets op zijn buik terecht gekomen maar wel in mijn en in zijn eigen mond.

De volgende morgen is het eindelijk woensdag, Twan en ik keken er echt naar uit dat we vanmiddag kennis gingen maken met mijn Ad en zijn familie.
Rond twaalf uur zijn Twan en ik thuis, we kunnen het bijna niet meer uithouden tot we zullen vertrekken.
Wanneer we eindelijk in Velden bij Ad zijn, worden we hartelijk ontvangen door de Ouders van Ad en Richard, Marieke was weer terug naar school.

Richard stelt meteen voor om te gaan zwemmen zodat de Ouders met elkaar konden praten. Twan is eerst nog wat sceptisch, totdat ik als eerste alles laat vallen.                                       
Ad en Richard volgen mijn voorbeeld en wij springen naakt in het zwembad.   

Twan kan ook niet meer anders, langzaam trekt ook hij zijn kleren uit en op het moment dat hij naakt is zegt Richard: “wow kerel, jij ziet er net zo mooi uit als je broer, jammer dat ik op meisjes val, want anders wist ik het wel” en hij geeft Twan een knipoogje.

Nu wordt Twan echt rood en springt meteen in het zwembad.

“Ja Richard, hij is werkelijk nog mooier dan op de monitor”, beaamt Ad het geheel.

“Wat Ad, jij wist al hoe hij er uitzag, maar jij heb me daar nooit wat van verteld”.

“Nee, moet ik je dan echt alles vertellen?” vraagt hij verontwaardigd.

“Nee, maar dit snoepje had je me niet moeten onthouden, ik geloof dat ik meteen verliefd was geworden op dat kereltje” lacht hij.

Twan heeft het even niet meer en zegt: “sorry Richard, maar ik ben al vergeven aan mijn vriend Nico”.

“Dat pech heb ik nu weer, altijd is mij iemand te snel af”.

“Tja, dan moet je er toch aan gaan werken dat je sneller wordt broertje”.

Richard spuit zijn broer nat en roept: “gelukkig heb ik de ware gevonden, ik ben echt gelukkig met Anja, hopelijk hebben wij binnenkort meer tijd voor elkaar, misschien mag ik zelfs met haar alleen op vakantie gaan!”

“Denk je nou werkelijk dat Pa jou, als groentje alleen met haar op vakantie laat gaan?” vraagt Ad hem.

“Ik denk dat ik nog wat jaartjes moet wachten, wat denk jij Ad?”

“Dat dacht ik ook al, maar geef vooral niet op knaap, je weet nooit hoe een koe een haas kan vangen”.

“Ha, ha, wat zijn we weer leuk broer, vergelijk me dan op het minst met een stier”.

“Wat, jij wilt een stier zijn met dat dingetje van jou?”

“Hè broer, ik heb wel al schaamhaar wat jij niet hebt”.

“Nee, dat klopt, maar ik scheer me dan ook iedere week wel een of twee keer” lacht Ad hem toe.

Na een flinke tijd te hebben gezwommen gaan we terug naar het terras waar onze ouders heerlijk zitten te kletsen met elkaar.
Ad zijn Vader staat aan de BBQ en houdt het vlees goed in de gaten zodat het niet kan verbranden.

“En, mag John nu wel of niet mee op vakantie?” vraagt Ad.

“Ja Ad, hij mag mee, maar dan moeten jullie drieën wel samen de tent delen” zegt Ad zijn Pa.

“Geen probleem hè Ma, als het goed is hebben we op de zolder nog een tweepersoons tentje liggen, die kan John toch meenemen voor Ad en hem” zegt Twan opeens.

“Ja, die moet er nog liggen, maar of dat nog goed en vooral waterdicht is weten we natuurlijk niet”.

“Geen probleem Ma, Nico en ik gaan het dit weekend uitproberen, als het niet gaat regenen dan zetten we gewoon de tuinslang er op” lacht Twan.

“O ja, waar was meneer van plan om de tent op te bouwen?” vraagt Ma.

“Nou gewoon in onze tuin op het grasveldje, bij Nico hebben ze geen grasveld”.

Ma kijkt Pa aan en zegt dan: “het lijkt me beter dat jullie bij mijn zus op de boerderij gaan logeren om de tent uit te proberen”.

“Hè Ma, meent U dat echt, Nico en ik samen naar Moeke en Va, helemaal alleen?”

“Ja hoor, dat uurtje fietsen, moet toch lukken, ik bel haar straks nog even op voordat we gaan slapen”.

“Wow Ma, dat is echt te gek, jammer dat ik niet meer naar Nico kan gaan wanneer we terug thuis zijn”.

“Nee, dan is het al veel te laat, maar als alles goed is heb jij vrijdag zelf MSN, John wil het vrijdag op je PC zetten.                                                                                                          
 Donderdag moet de kamer nog eerst drogen en luchten, vanaf vrijdag slaap je weer op je eigen kamer”.

“Hè, wat jammer nou, net nu ik er aan gewend geraakt ben om de kamer met John te delen is het voorbij”.

“Thuis zullen we wel kijken of er een andere oplossing is, maar alleen als John het goed vindt”.

Pa kijkt op zijn horloge en vraagt: “Margot wat denk jij ervan om eens richting huis te gaan, het wordt al laat en de jongens moeten morgen gewoon naar school?”

“Oei, is het al zo laat, ik zal Helga nog even helpen bij de afwas?”

“Dat is niet nodig Margot, wij hebben een vaatwasser en Ad en Richard helpen me wel bij de rest”.

“Ja, en daarbij ben ik er ook nog” lacht Anton.

“Weet je het zeker?” vraag Ma nog eens extra na.

“Ja, het gaat vast wel goed komen, gaan jullie maar lekker na huis hoor.
Ik heb tenslotte drie sterke mannen die mij helpen” lacht ze hartelijk.

“Dus jongens jullie hebben het gehoord, het is tijd dat jullie je kleren weer eens aantrekken” zegt Ma.

Als wij klaar zijn lopen we met zijn alle naar onze Auto, daar nemen wij van elkaar afscheid.
Iedereen is blij en opgewekt.                                                                                                   
Van Ad neem ik extra afscheid, ik kus hem op de mond en knijp zacht in zijn blote billen.

“Zo is het wel genoeg John” zegt Pa geeft me speels een draai om mijn oren.

Omdat Ma de hele avond maar twee glaasjes rosé heeft gedronken rijdt zij naar huis, Pa heeft een paar blikken bier op.
Het was trouwens afgesproken dat Pa de heen weg reed, Ma zou de terugweg rijden zoals gebruikelijk.

Onderweg vraagt Ma aan Twan: “en knul heb je er spijt van dat je mee moest?”

“Nee Ma, het was echt gezellig, het zijn trouwens ook leuke en vriendelijke mensen”.

“Ja, dat klopt” bevestigt Pa, “ik zag er wel tegenop om te gaan”.

“Hoezo Pa? Ik had toch al gezegd dat het gewone mensen waren, zonder een dunk te hebben” zeg ik.

“Ja John, maar toch, ze komen uit een heel ander milieu dan wij, maar ik ben wel blij om je toekomstige schoonouders eindelijk te hebben gezien” lacht hij.

“Nog zijn we niet getrouwd Pa” zeg ik verlegen en heb van zijn woorden een kleurtje gekregen.

Twan trek me tegen zich aan en zegt: “Pa maakte maar een grapje John, je weet toch dat homo’s nog niet kunnen trouwen”.

“Ja, dat weet ik wel, maar je hoort er wel vaker over in het nieuws dat men er mee bezig is”.

“Zou jij dat echt willen John” vraagt Ma verwonderd.

“Ik weet niet Ma, we hebben het er nog niet over gehad, maar ik zie het wel zitten ook al zijn we nog jong”.

Twan brengt het gesprek op een ander onderwerp door te vragen: “Ma, wat bedoelde U daarstraks met, thuis kijken we verder naar een oplossing?”

“Ik weet niet of John het ook wil, maar toen jij zei dat je het leuk vond om met John de kamer te delen kreeg ik een idee”.

Even is het stil in de auto maar dan gaat Ma verder en zegt: “als John het goed vindt, maken we van jouw kamer een logeerkamer”.

“Ja maar, wat als Ad of in Twan zijn geval Nico blijft logeren” opper ik.

“Dan slaapt een van jullie gewoon in de logeerkamer, zo heeft iedereen toch zijn privacy”.

“Ik zie het wel zitten John, jij heb een twee persoonsbed en ik heb een eenpersoonsbed”.

“Ik weet niet Twan, daar moet ik echt eventjes over nadenken, we gaan dan wel weer terug naar af.
Wij waren toen blij dat we ieder een eigen kamer hadden, nadat de broer van Ma was gestorven en de kamer vrij kwam”.

( De oom was vrijgezel en woonde bij ons jaren in ).

“Ja John, daar heb je gelijk in, maar het is wel gezelliger om met zijn tweeën op een kamer te slapen” zegt Twan.

“Oké, ik zal er over nadenken, maar ik beloof niets”.

Pa draai zich om en kijkt me aan. Dan zegt hij: “ja John, daar moet je echt goed over nadenken, op zicht heeft Ma wel een goed plan maar jij moet beslissen”.

“Vooruit Pa laten we het maar voorlopig proberen, als het niet lukt, kan Twan nog altijd terug naar zijn kamer gaan”.

“Goed dan blijft Twan voorlopig bij jou op de kamer slapen, op zijn eigen kamer komt zijn PC te staan zodat jullie beiden privé een chat kunnen voeren”.

“Prima maar Twan moet wel beloven dat hij niet boos is, wanneer hij terug moet gaan”.

Twan lacht van oor tot oor en zegt: “dat beloof ik John, voor hetzelfde geld bevalt het mij ook na een tijd niet meer”.

Ondertussen rijdt Ma onze straat in. Als we langs het huis van Nico rijden kijkt Twan verlangend naar de slaapkamer van Nico waar er nog licht brandt.

“Vergeet het maar kerel, jij komt vanavond niet meer weg” zegt Pa die de blik van Twan heeft gezien.

“Ach toe, Pa” smeekt hij.

“Nee, het is laat genoeg, morgen kom je het bed niet uit”.

“Pa, als dat het geval is mag ik hem dan uit bed schoppen?” vraag ik lachend.

Meteen krijg ik een por van Twan in mijn ribben.

Wanneer we thuis zijn en in de woning. Gaan Twan en ik meteen moe naar onze kamer, maar eerst krijgen onze Ouders nog vlug een kus en wensen we ze een goede nacht toe.

Deze wens komt meteen retour en Pa zegt nog: “wel eerst de gloor afspoelen voordat jullie in bed gaan”.

“Ja Pa, wij weten wat zich hoort” zegt Twan al geeuwende.

Snel kleden we ons uit als we op onze kamer zijn en vraag ik: “jij eerst of gaan we samen even afdouchen?”

“Het is al zo laat John, laten we ons samen maar even afdouchen het gaat tenslotte enkel om de gloor”.

Samen lopen we naar de badkamer en douchen ons even snel af, beiden zijn we echt doodop, wij verlangen nog alleen maar naar ons bed.

Terug op de kamer vraag ik: “hoe laat of beter gezegd hoe vroeg moet jij opstaan?”

“Ik moet er al om zeven uur uit, hoe laat moet jij eruit” geeuwt Twan.

“Nou eigenlijk pas om acht, het eerste uur ben ik vrij maar ik sta gelijk met jou op, kunnen we samen ontbijten”.

Dus zet ik de klokradio op zeven uur, meteen daarna laten we ons als een blok op bed vallen.

“John?”

“Ja, wat is er nu weer Twan?”

“Ik ben blij dat ik voorlopig hier mag blijven slapen”.

“Ja Twan, maar denk er aan het is maar een experiment, gaat het niet, dan moet je terug naar
je eigen kamer”.

“Ja, dat weet ik John” en daarbij drukt Twan zijn buik heerlijk tegen me aan.

Even later zijn we vertrokken in een diepe slaap. Ik droom van Ad en ik denk dat Twan wel over Nico en het komende weekend zal dromen. Heerlijk een nachtje in het tentje bij onze Tante en Oom logeren op de boerderij.

De volgende morgen loopt de klere-wekker om zeven uur af, maar ja dat is mijn schuld, ik heb hem zelf gezet.
Ik druk op het repeteerknopje en gelijk voel ik Twan zijn ODOL tegen mijn kont drukken, ik blijf nog even genieten en denk dat het die van Ad is.
Vijf minuten later, begint de wekker weer te wekken, nu wordt ook Twan wakker en ik voel hoe zijn hand richting mijn ODOL gaat.

Het eerste wat hij zegt is: “hoi, heb jij ook zo heerlijk van mij gedroomd Nico?”

“Nee Twan, ik ben het, je broer, je bent nog niet met Nico samen in het tentje bij Moeke op de boerderij” lach ik.

Twan trekt meteen geschrokken zijn hand terug, die al bijna mijn pik had bereikt en stamelt: “sorry John, ik was met mijn gedachten bij Nico”.

“Goh, meen je dat werkelijk, daar was ik nooit opgekomen hoor”. 

“Ga jij je maar eerst wassen John, ondertussen zoek ik mijn spullen bij elkaar voor school”.

“Oké broertje, zoek je ondertussen ook mijn spullen bij elkaar?”

“Hoe moet ik nou weten wat jij nodig hebt vandaag?”

“Hè, het was maar een grapje slaapmuts, slaap maar verder knul”.

Als ik de deur achter me dicht heb getrokken hoor ik hoe een slof tegen de deur knalt.

Lachend loop ik naar de badkamer en was ik me, als ik terug in de kamer kom vraag ik: “zou het kunnen zijn dat meneer slecht heeft geslapen?”

“Ja, maar dat is jou schuld hoor”.

“Hoezo?”

“Nou, denk jij dat ik het leuk vind om steeds je harde pik tegen mijn billen te voelen duwen?”

“O, is het dat geweest, ik denk dat we dan toch maar ieder onze eigen kamer moeten nemen”.

“Nee, alsjeblief niet John, anders kan Nico nooit bij mij blijven logeren, je weet toch dat ik maar gewoon een eenpersoonsbed heb. Ik zal ook nooit meer zeuren over je piemel, het was trouwens wel een lekker gevoel alleen was het jammer genoeg de verkeerde piemel” smeekt hij quasi.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen