Urheberrecht/Copyright

Alle hier gebloggten Stories sind urheberrechtlich geschützte Werke. Das Copyright liegt alleine bei dem/den Autor/en.

Wer sie anderweitig publizieren möchte, benötigt hierzu die ausdrückliche, schriftliche Genehmigung. Anfragen hierzu bitte schriftlich an:

author.georgboettcher@hotmail.de

Montag, 3. Oktober 2011

Bingo Stille Johnny 16

Ad zegt: “ga maar door, jou pik kan ik zeker hebben”

Van de ene kant was ik niet blij met zijn antwoord, maar toch ging ik hem eerst rustig
berijden maar al snel neukte ik hem of mijn leven ervan af hing.
Ad begon steeds luider te kreunen, ik trouwens ook.

Opeens gaat de deur open en Richard staat met half slaperige ogen in de deurpost eb zegt: “kan het wat rustiger ik wil eigenlijk slapen, maar dat lukt me bij jullie gekreun niet” meteen verlaat hij de kamer weer en trekt de deur achter zich dicht.

“Sorry!” roept Ad hem nog na, maar er kwam geen reactie op van hem.

Daarna kijkt Ad me glimlachend aan en zegt: “oeps, schijnbaar zijn we vanavond echt te luidruchtig”.

“Zou je denken?”

“Ja, hij keek zo slaperig uit zijn ogen, dat ik niet kan aannemen dat hij aan de deur heeft staan luisteren”.

Terwijl ik nog in Ad zijn hol zit voel ik dat mijn pik door die storing nog maar half stijf is, maar na een paar neuk bewegingen is hij snel weer kei hard en maak ik mijn zware taak af.  Al spoedig voel ik mijn pik kloppen en spuit ik mijn zaad in Ad zijn darm, voldaan laat ik mij op hem vallen en beginnen we te tongen.
Ik voel na een paar minuten hoe mijn pik langzaam uit Ad zijn hol glijdt, daarop laat ik eindelijk zijn voeten los en ga ik naar Ad zijn pik.
Wanneer zijn zak in mijn hand ligt begin ik die zachtjes te masseren, hij kreunt alweer maar dik keer let hij er op dat het niet te hard gaat.
Ad ligt met zijn armen onder zijn hoofd en ik begin hem te pijpen, al snel voel ik hoe zijn half stijve pik op volle ornaat komt in mijn mond.
Met een hand wrijf ik heen en weer over zijn tepels terwijl de ander zijn zak blijf masseren, als ik zacht in zijn linker tepel begin te knijpen gaat hij weer luider kreunen.
Om zeker te zijn dat niemand er last van heeft laat ik het maar zo, meteen houdt hij op met kreunen en kijkt mij verbaasd aan.

Ik laat zijn pik uit mijn mond glijden en zeg maar een woord: “Richard” snel hap ik met mijn mond zijn lekkere lolly weer naar binnen en maak af waar ik mee bezig was.

Het duurde niet lang voordat ik zijn sperma in mijn keel voelde gutsen, met vijf of zes golven kwam hij klaar in mijn mond.
Na mijn neukbeurt en pijp werk had ik moeite om alles te slikken.

Ik zoende hem en stond op toen hij weer was bekomen, hij kijkt mij met een glimlach vragend aan.

Wetende dat er in huis niet mag worden gerookt zeg ik: “voor mijn toetje ga ik even op het balkon staan”.
“Toetje?” vraagt hij.

“Ja, toetje” ik neem mijn pakje sigaretten en aansteker en loop het balkon op, niet veel later staat hij naast me op zijn balkon.

“He ja, daar heb ik nu ook trek in” en pakt ook hij een sigaret uit het pakje.

Terwijl ik hem vuur geef fluistert ik in zijn oor: “het was echt heerlijk Ad, ik heb er van genoten”.

“Anders ik wel, je hebt al veel geleerd van mij”.

Wij rookten onze sigaretten heerlijk op, de toch wat koele nachtwind op het balkon streelde onze naakte lichamen zacht.
Daarna gingen we naar bed, de deur lieten we open staan zodat er toch wat koelte binnen kon dringen.
We gingen boven op bed liggen omdat het zo heet was, even later vielen moe en voldaan in slaap.

De volgende morgen worden we gewekt door Richard hij zegt: “onze pleegmoeder vraagt of de heren nog komen ontbijten vandaag, anders ruimt ze de tafel af het is al bijna elf uur jongens”.

Als hij lachend naar ons kijkt proberen we onze ochtenderectie te verbergen met onze handen.

“Doe maar geen moeite hoor, ik ken dat en weet hoe dat is” lachend trekt hij de deur achter zich dicht.

Meteen krijg ik een zoen van Ad en hij zegt: “helaas de laatste dag voor ons, jij moet zo terug naar huis”.

“He Ad, nu bederf je ook nog ons ontbijt” en geef hem de kus terug.

“Sorry, maar er is niemand die ons belet om samen te douchen”.

“Daar heb je gelijk in” en meteen trek ik hem overeind nadat ik op mijn benen naast het bed sta en sleur hem als het waren mee naar de badkamer.

“Zo lieverd, volgens mij heb je er echt zin in hé?” vraagt Ad

“Ja, wat denk jij waarom ik je anders zo snel mee sleep?”

“Kon toch zijn dat je nodig moet pissen?”

“Dat ook, maar ik wil ook samen met je douchen schat”.

Wij lopen nu rustig verder over de gang naar de badkamer, daar aangekomen ledigen wij samen naast elkaar staande met elk een arm over de schouder geslagen onze blazen.
Als dat is gebeurd stappen we samen het ruime douchehok in, Ad draait de thermostaatkraan open en begint mij meteen in te zepen.
Onze pikken hadden in volume afgenomen, maar dat veranderde al snel toen onze pikken elkaar aanraakten wanneer we buik aan buik tegen elkaar stonden.
Hij draait me om en ik stond toen met mijn rug naar hem gedraaid, hij begint zacht mijn rug in te zepen.
Ad gaat door zijn knieën en laat een hand tussen mijn billen glijden, met de ander grijpt hij tussen mijn benen door naar mijn pik en zak.

“Ah, wat ga je nu met mij doen?”

Hij laat twee vingers tegelijk in mijn rozet glijden.                                                               
Terwijl hij met de andere hand mijn pik bewerkt vraagt hij “wat denk je zelf lieverd?”

“Ik zou het echt niet weten hoor?” kreun ik zachtjes.

“Dan wacht het maar rustig af schat”.

Na mij een paar minuten te hebben gevingerd staat hij op, hij drukt zijn pik tussen mijn billen en zijn een oog vind meteen mijn rozetje en glijdt gewillig naar binnen.
Terwijl hij me neukt trekt zijn ander hand mijn pik af, beiden beginnen we te kreunen en Ad komt al snel klaar in mijn darm.

Ad maakt zijn werk af, als ik een minuut later ook van mijn lading zaad ben verlost vraagt hij: “weet je het nu wel, wat ik van plan was?”

“Ja schat, nu weet ik het en in drie woorden, het was heerlijk”.

Wij douchen ons daarna verder af, waar ik natuurlijk ook Ad niet te kort deed.

Na het douchen, drogen wij elkaar af en lopen direct naar de keuken om te ontbijten, in de keuken werden we door drie glimlachende mensen ontvangen die ons een goedemorgen wensten.

“Of jullie gisteravond hebben genoten hoef ik zeker niet te vragen” was het eerste wat Richard zei.

“Sorry broertje, wij waren vergeten dat jouw kamer direct naast de onze ligt”.

“Nou volgend weekend slaap je maar bij John, dan heb ik tenminste mijn rust”.

“Geen gek voorstel van jou, mijn ouders vinden het vast wel goed”.

Marieke en André moeten er om lachen, Richard steek als een klein kind zijn tong naar ons uit en begint ook te glimlachen.
Ik kijk vluchtig op de keukenklok en stel vast dat het ondertussen al half twaalf is, Ad en ik beginnen met het ontbijt Marieke schenkt ons beiden een kopje thee in.

“Jongens, de volgende keer trekken jullie wel eerst een slip aan voordat jullie naar beneden komen, jullie weten hoe Ma en Pa zijn” zegt Marieke.
Nu pas valt ons op dat de anderen een slip aanhebben, wij twee waren de enige die naakt waren.
Ad vliegt overeind en gaat snel naar boven, even later komt hij terug in zijn onderbroek en heeft die van mij in de hand.
Hij geeft me mijn onderbroek en commandeert dat ik die moet aantrekken, juist als ik die aan heb horen we een auto de oprit op komen.
Als de Ouders binnen komen zitten we netjes half gekleed aan tafel, Marieke had voor de zekerheid haar bikini aangedaan.

Na de gebruikelijke begroeting zegt Ad zijn Vader: “ik zag dat jullie vlijtig zijn geweest in het weekend, Marieke heeft dus haar best gedaan”.

“Ze zijn inderdaad heel braaf geweest Pa”.

“Nou als beloning krijgen ze wat geld van mij, ook al was het eigenlijk een straf voor hen” en trekt zijn portemonnee.

Beiden zonen krijgen een tientje, waarop Marieke zegt: “Pa, ook John is zeer vlijtig geweest en heeft de jongens goed geholpen”.

Ook ik krijg nu een tientje van hem en hij zegt: “bedankt knul, maar dat was niet nodig geweest”.

 Ik bedank me en zeg: “Dat weet ik wel, maar ik vond het echt leuk werk”.

“Hm, dan moet ik de volgende keer een andere straf verzinnen” lacht hij.

“O ja Pa, John heeft ook nog de kosten bespaard voor de dierenarts, hij heeft Frida gered als hij er niet was geweest dan zou zij nu vermoedelijk mank zijn geweest” zegt Marieke.

“Zo, zo dan ben ik je nog meer verschuldigd”.

“Nee, nee laat het maar goed zijn, ik wil er niets voor hebben daar houd ik te veel voor van paarden” antwoord ik hem.

“Hé, maar waarom ga je dan niet iets met paarden doen?”

“Dat komt door mijn Pa, hij is van mening dat er niets te verdienen valt met paarden”.

“Dan wordt het tijd om je ouders eens echt snel te leren kennen, misschien baat het als ik met hem praat.                                                                                                                                          
Ik dacht dat vroeger ook, maar door André zijn vriend ben ik op andere gedachten gekomen ”.

“Ja, dat heb ik al gehoord van André, hij wil zijn vriend ook al naar mijn Ouders sturen”.

“Maar toch, het wordt nu toch echt zo langzamerhand tijd dat wij elkaar leren kennen”.

“O ja, Sorry Richard, dat ben ik vergeten.                                                                       
 Volgend weekend komen mijn Ouders naar jullie om kennis te maken.
Dus heb je mij weer te voorduren het volgend weekend, je weet dat ik dan blijf slapen”.

“Hoe bedoel je dat John?” vraagt nu Helga.
“Wij waren gisteravond iets te luidruchtig volgens Richard”.

“Nou, dat iets dat is mild uitgedrukt ik kon er gewoon niet van slapen” zei Richard.

“Inderdaad, zelfs wij hebben hen gehoord en je weet dat onze kamer het verste weg is” valt Marieke haar broertje bij.

“Hoezo, onze kamer, heeft André hier dan geslapen?” vraagt Helga.

Marieke slaat de hand kort voor haar mond en zegt dan: “ja, waarom niet, in de vakantie slapen we natuurlijk ook op een kamer”.

“Dat zal wel, maar hopelijk ieder in een apart bed” lacht Anton.

“Nou, dat hoop ik niet” zegt André.

Helga en Anton moeten lachen om het eerlijk antwoord van hem.

“Maar waar gaan jullie eigenlijk op vakantie?” vraagt hij er meteen bovenop.

“Dat weten we nog steeds niet maar het wordt zeker ergens aan de Franse kust, waarom vraag je dat?”

“Zomaar, uit belangstelling Ad wil jullie namelijk nog wat vragen”.

Ad geeft hem een trap tegen zijn been onder de tafel.

“Zo, wat wil je ons dan vragen knul?” wende zijn Pa zich tot zijn zoon.

“Ik weet niet hoe te beginnen Pa, maar nu Marieke met André op vakantie mag, wilde ik U of eigenlijk jullie vragen of John met ons mee mocht”.

Helga kijkt haar Anton aan en moet meteen lachen.

“Nou dat hadden we eigenlijk al vermoed, natuurlijk mag dat mits zijn Ouders het goed vinden”.

Van geluk spring ik overeind om de Ouders te bedanken, maar als ik rechtop sta voel ik hoe mijn onderbroek omlaag valt, ik kijk Ad boos aan maar die kan zijn lach niet onderdrukken.

Ook de andere moeten lachen en André vraagt: “nog steeds je lesje van gisteren niet geleerd?”

Helga en Anton lachen mee met hun, ook al weten ze niet waar het echt om gaat.

“Rot zak, jij heb me extra een onderbroek van jou gegeven, jij weet toch dat die te groot zijn
voor mij”.

“Ja, dat weet ik maar na gisteren vond ik het een leuk grapje” zegt Ad terwijl hij luidkeels
moet lachen.


“Leuk vriendje heb jij uitgezocht” zegt Marieke maar moet er wel om lachen trouwens net als de anderen ook.

Ik buk me en trek de broek omhoog, dan geef ik Ad een stomp tegen zijn schouder vervolgens loop ik naar Helga en Anton en bedank hen vriendelijk door om beurten een arm om hun middel te slaan.

“Is al goed, maar ik hoop echt dat je van je Ouders mee mag” zegt Anton.

Helga vraagt: “vertel ons eens wat er gisteren is gebeurd, of mogen wij dat niet weten?”

Met een rood hoofd vertel ik wat er gebeurd is, ook vertel ik hen dat ik verschillende keren enkel gekleed met sandalen in het zwembad ben gesprongen, meteen sla ik mijn hand voor mijn mond.

Nadat ze zijn uitgelachen zegt Anton gespeeld boos: “zo, zo dus alweer naakt gezwommen, daarbij hadden jullie al straf daarvoor”.

Helga stoot Anton even aan en geeft hem een knipoogje.

Anton gaat verder en zegt met een glimlach: “maar jullie hebben geluk, Ma en ik hebben op de terugreis uitvoerig met elkaar gesproken.
Helga heeft me overgehaald om jullie toestemming te geven om verder naakt te zwemmen, maar wel onder de voorwaarden dat jullie er op letten dat geen vreemden jullie kunnen zien”.

Iedereen kijkt Anton verwonderd aan, ze kunnen hun oren niet geloven.

“Meent U dat werkelijk?” vraagt Richard.

“Ja knul, ik meen het werkelijk vanaf nu is het zelfs verboden om nog met zwemkleren aan het zwembad te gebruiken, natuurlijk alleen wanneer we onder ons zijn”.

Iedereen lacht te vrede naar elkaar, dan vraag ik opeens: “Ad, ga je mee naar boven ik moet me nu echt klaarmaken om naar huis te gaan?”

“Natuurlijk loop ik mee”.

Marieke was ondertussen naar de keuken gegaan, ze kwam juist terug met twee kopjes koffie voor Helga en Anton als wij op wilde staan om naar boven te gaan.

En weer vergeet ik die klote onderbroek van Ad, Helga zegt: “laat maar liggen die ruimen we straks wel op”.

Ik doe wat mij wordt gezegd en stap uit de onderbroek, opnieuw duw ik Ad tegen zijn schouder en lopen wij glimlachend naar onze slaapkamer.

Als wij in de slaapkamer zijn vraagt Ad: “had jij dat verwacht van mijn Ouders, ik kan nog steeds niet geloven dat het werkelijk zo is?”
“Nou als ik eerlijk ben, van je Ma had ik het wel verwacht maar van je Pa eigenlijk niet zo zeer”.

“Je hebt gelijk, maar ik ben zeer benieuwd wat je Ouders gaan zeggen?”

“Ik ook” en ging verder met mijn rugzak in te pakken.

Voor we naar beneden gaan geven Ad en ik elkaar nog een vette tongzoen en zeg ik: “bedankt Ad het was een prachtig weekend, maar nu moet ik echt gaan”.

Samen lopen we naar de anderen die beneden op het terras zaten, ik neem van iedereen afscheid en bedankte ze voor alles met de woorden: “het was echt een super weekend”.

Ad en ik lopen naar mijn fiets, daar kussen we ons opnieuw Ad zegt: “jammer, dit weekend is eigenlijk veel te vlug gegaan”.

“Dat klopt inderdaad, maar horen we ons nog op MSN vanavond?”

“Natuurlijk John, ik ben erg benieuwd naar wat je Ouders gaan zeggen”.

Ik zat al op mijn fiets en zei: “duim voor mij dat alles naar wens verloopt”.

“Dat zal ik zeker doen” ik kreeg een laatste tongzoen van Ad en daarna vertrok ik naar huis.

Eenmaal thuis werd ik warm ontvangen en nog voordat wij ons hadden begroet vuurde Ma al de eerste vraag af: “vertel John, hoe was jouw weekend?”

“Nou zeg, is er geen tijd meer voor om elkaar een goedendag te wensen?”

“Sorry John, maar ik en ik geloof Pa ook zijn zo benieuwd hoe het weekend was”.

“Oké dan, in één woord SUPER”.

“Leuk voor jou John” zegt Pa.

Ik kijk even rond en vraag: “hé, is Twan niet thuis?”

“Nee, die is vandaag met Nico naar de Maas gegaan om te zwemmen en zonnen, Nico wist schijnbaar een stil plekje” lacht Ma.

“Gezellig zo met zijn tweetjes”.

“O nee hoor, ze zijn niet met hun tweetjes, Frederick en zijn vriendje Frans zijn meegegaan op verzoek van Nico en Twan”.

“Dan is het vast nog gezelliger, maar ik heb een vraag aan jullie beiden”.

“Nu vraag het maar jongen” zegt Ma.

Ik weet niet goed hoe te beginnen maar ik vraag het gewoon rechtuit: “wat vinden jullie ervan
Als ik met Helga, Anton, Ad en zijn broer op vakantie ga?”

Ma kijkt Pa vragend aan en weet zo direct geen antwoord op mijn vraag.

Pa zegt: “ik weet het niet jongen, wij kennen die mensen nog niet eens”.

“Toe pa, daar komt binnenkort verandering in, ze hebben gezegd dat als jullie tijd en zin hadden ze jullie op woensdagavond of middag willen leren kennen”.

“Nou ja, woensdagmiddag ben ik vrij en de dag daarna ook ik moet mijn vakantiedagen afbouwen, wat denk jij Margot?”

“Oké, maar eerst moeten we ze leren kennen, zolang dat niet is gebeurd geef ik geen toestemming is dat duidelijk?”

“Ja Ma, maar Helga en Anton willen jullie werkelijk woensdag ontmoeten, kan ik dadelijk de afspraak bevestigen?”

“Wat mij aangaat wel, wat denk jij Margot?”

“Ja, dat is goed, want wij moeten ze eerst leren kennen en dan zien we wel verder”.

“Goed Ma, wat moet ik zeggen komen jullie al ’s middags of eerst op de avond, je begrijpt dat ik graag mee kom en ook Twan kan mee want die is toch altijd op woensdag middag vrij”.

“En jij?”

“Ik heb toevallig woensdag ook vrij, lerarenoverleg dat betekent een extra vrije dag op het einde van het schooljaar”.

“Nou goed dan zeg maar dat wij allen op woensdagmiddag komen, Twan heeft zich gewoon aan te passen aan ons”.

Te vrede ga ik naar mijn kamer, daar trek ik eerst mijn kleren uit en ga douchen want door de fietsreis ben ik nogal bezweet.
Als ik klaar ben met douchen start ik mijn PC op, tijdens het opstarten loop ik het balkon op en rook ik een sigaret.
In mijn nakie zie ik hoe Frederick zijn hond in de schaduw ligt te slapen, ik word uit mijn gedachten getrokken door de ping van MSN en loop terug naar mijn PC.

Ad heeft zich gemeld en ook enkele klasgenoten van mij, deze blokkeer ik alle en meld me aan op MSN, meteen krijg ik een melding van Ad.

Hij schrijft: ‘Gelukkig heelhuids thuis gekomen merk ik, maar vertel wat vinden je Ouders van het idee?’
‘Hoi Ad, wij komen woensdagmiddag gezamenlijk naar Velden dan leer je ook Twan persoonlijk kennen.
Wat de vakantie aangaat willen mijn ouders eerst die van jou leren kenen’.

‘Dat begrijp ik natuurlijk, maar het begin is er vast, ik moet trouwens zo gaan eten’.
‘Dat moet ik ook, dit wordt de derde barbecueavond voor mij, maar dat vind ik niet erg ik ben er gek op’.

‘Dat heb ik gemerkt, ook wij barbecueën vanavond weer, Ma heeft nog in de tweede vriezer vlees ontdekt’.

‘Heerlijk man, ik kom net onder de douche vandaan’.

‘Dus jij zit weer in je nakie met mij te chatten?’

‘Natuurlijk met jou chat ik nog alleen maar puur natuur, als dat mogelijk is’.

‘Maar goed mijn Ma roept dat het vlees klaar is, trouwens vergeet niet tegen Twan te zeggen dat ons zwembad enkel naakt mag worden gebruikt’.

‘Zal ik zeker doen en stuur een paar lachebekjes naar hem en wens hem smakelijk eten’.
 
Ook Ad wens mij smakelijk eten toe, daarbij stuurt hij me een wink met een mooie kus.

Ik sluit mijn PC of en gaan zoals ik ben naar beneden, als ik het terras oploop staan Frans, Frederick en Twan daar ze zijn net teruggekomen.

Ik begroet ze en vraag meteen: “hé Twan, waar is Nico?”

“Nee, die is meteen naar huis gegaan”.

“Hoezo, jullie hebben toch geen ruzie gehad hoop ik?”

“In tegendeel, wij hebben een prachtige zondag gehad”.

“Waarom is hij dan niet meegekomen?”

“Hij is moe, hij heeft bijna de hele weg staande naar huis moeten fietsen, net als Frans”.

“Sorry, maar dat begrijp ik even niet Richard?”

Twan loopt naar Frans en trek hem zijn sportbroek een stuk omlaag, er komen een paar vuurrode billen te voorschijn en zegt: “is het je nu wel duidelijk?”

Ik lach en zeg meteen: “sorry Frans, ik lach je niet uit hoor”.

“Nu zit Nico natuurlijk net als Frans met een groot probleem” zegt Richard.

“Hoezo, wat nu weer?”

“De Ouders weten natuurlijk niet dat wij naakt hebben gezwommen en gezond, nu moeten ze het hen uitleggen waarom ze ‘aftersun melk’ nodig hebben.

“Ja, dat is me duidelijk, maar hebben jullie geen zonnebrandcrème of olie gebruikt, of zijn jullie dat soms vergeten?”
“Wat denk je zelf, het is toch duidelijk te zien of niet dan?”

“Ja sorry, dit was inderdaad een domme vraag van mij”.

“Nico heeft nog geluk, mijn moeder wast mijn nog altijd ook al ben ik al oud genoeg dat ik het zelf kan” zegt Frans terwijl hij zijn broek weer verlegen over zijn pijnlijke billen trekt.

“Ja, nu zijn we natuurlijk bang dat Frans niet meer mee op vakantie met mij mag” zegt Frederick dan bijna huilend.

“Zo’n vaart zal het wel niet lopen, trouwens na de vakantie had jij het ze toch moeten uitleggen hoe het komt dat jij egaal bruin bent over je hele lichaam” troost Ma hem.

“Dat klopt wel mevrouw, maar dan hadden we wel de vakantie achter ons gehad”.

“Daar heb je gelijk in jongen, maar als je Ouders moeilijk gaan doen dan moeten de Ouders van Frederick met ze gaan praten” zegt mijn Pa.

“Zou dat baten?” vraagt Frans.

“Vast wel, vooral als ze horen dat naaktrecreatie niets met seks te maken heeft en het de gewoonste zaak van de wereld is” zegt Ma

“Ik weet het niet mevrouw”.

“Laat dat mevrouw maar weg knul, wij zijn gewoon Margot en Hans, trouwens als Frederick zijn Ouders willen komen wij zelfs mee”.

“Zouden jullie dat werkelijk willen doen?”

“Natuurlijk, als jij ook graag naakt loopt dan hebben ze er vast niets optegen dat jij twee of drie weken je vakantie op een naaktcamping of bungalowpark verbrengt”.

Frans laat een zucht van opluchting en zegt: “ik hoop dat het goed komt mevrouw, sorry Margot bedoel ik natuurlijk”.

Ma strijkt door zijn haar en drukt hem even, dan gaan de jongens toch iets gerustgesteld naar huis.

Ma wendt zich tot Twan en zegt: “jongen, het was natuurlijk echt dom van jou om geen zonneolie mee te nemen als jij met twee bleekscheten naakt gaat zwemmen en zonnen”. 

“Ja Ma, U heeft gelijk maar ik heb er echt niet aangedacht, dat Frederick en ik meer zon gewend zijn ik hoop dat alles goed komt”.

“Oké, maar nu even wat anders, John gaat (misschien) met Ad en zijn familie op vakantie, maar eerst moeten we nog woensdagmiddag kennis maken en jij en John gaan met ons mee”.

“Ja maar, Ma ik heb al afgesproken dat Nico en ik woensdagmiddag weer gaan zwemmen op ons vast stekkie aan de Maas”.
“Sorry knul, maar jij moet mee met ons, zij willen ons allemaal leren kennen dus ook jou”

“Goed Ma, dan moet het maar, maar nu ga ik eerst nog even douchen voor het eten” en Twan gaat teleurgesteld naar boven.

Ik geef Ma en Pa een knipoog en loop achter Twan aan naar boven, Twan is eerder boven als ik en is zich al aan het uitkleden als ik de kamer binnen kom.

Hij staat al in zijn nakie als ik binnen kom, ik zeg meteen: “hé Twan, weet jij wel wat dat voor jou kan betekenen als ik werkelijk mee mag?”

“Nee, maar nu dat de woensdagmiddag in de regen valt, interesseert het mij ook niet meer”.

“Jongen, denk eens goed na”.

“Wat bedoel je John?”

“Nou, als ik mee mag met Ad en zijn familie van Ma en Pa, dan ben jij alleen met ze”.

“Ja nou en?”

Ik geef een knipoog en zeg valt het kwartje als ik de naam: “Nico” zeg?

Twan glundert over zijn hele gezicht en vraagt: “meen je dat werkelijk?”

“Ja, broertje als ik niet mee ga met jullie, dan ligt het toch voor de hand dat jij vraagt of Nico dan mijn plaats in mag nemen?”

“Gaaf John, daar heb ik helemaal niet aangedacht, dat zou te gek zijn”.

“Dat bedoel ik, trouwens als we woensdag kennis gaan maken met Ad zijn familie, geen zwembroek meenemen vanaf dit weekend is het verboden om met zwemkleding in het zwembad te gaan, dit moest ik van Ad nog zeggen” lach ik.

“Hoezo, Ad zijn vader was er toch steeds op tegen?”

“Ja, maar op de terugreis hebben ze heftig gediscuteerd, Helga heeft het klaar gespeeld dat ze voortaan nog maar enkel in hun nakie gebruik maken van het zwembad, indien mogelijk natuurlijk niet als er bezoek komt wij zijn een uitzondering op die regel”.

“Oké John, dat is alles prachtig, maar nu ga ik eerst douchen dat Maaswater ruikt echt sterk naar doden vissen”.

“Doe dat maar, want jij stinkt echt en vergeet straks niet wat ik je heb gezegd”.

“Nee, natuurlijk niet, denk je dat ik dom ben?”

“Hè Twan help me eens even, wie was dat ook alweer die vandaag vergeten was om zonneolie mee te nemen, terwijl hij twee jongens bij zich heeft die op bepaalde plekken nooit eerder zonnestralen hebben gehad en nu net een groot probleem zitten?”

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen