Urheberrecht/Copyright

Alle hier gebloggten Stories sind urheberrechtlich geschützte Werke. Das Copyright liegt alleine bei dem/den Autor/en.

Wer sie anderweitig publizieren möchte, benötigt hierzu die ausdrückliche, schriftliche Genehmigung. Anfragen hierzu bitte schriftlich an:

author.georgboettcher@hotmail.de

Freitag, 8. Juli 2011

Bingo: Stille Johnny 11

“Goed jongen, ik laat de klas met rust, en zal er op staan dat de leraar zijn excuus voor de klas aanbied. Ook wat het tweede aangaat, was ik dat ook al van plan misschien klopt er inderdaad iets niet met hem”.

“Bedankt Meneer, en tot ziens”.

“je hoort nog van mij, dat beloof ik en ga nu maar fijn naar huis”.



Wanneer ik thuis ben en mijn fiets heb gestald, loop ik meteen door naar mijn kamer daar haal ik mijn gymspullen uit de tas en gooi ze in de wasmand.
Als ik terug ben op mijn kamer trek ik mijn kleren uit en loop naar het venster, daar trek ik eerst het rolluik omhoog en open dan het raam.
De zuivere maar warme buitenlucht dringt in de kamer binnen, ik loop terug en haal mijn sigaretten en aansteker uit mijn broekzak en loop terug naar het openstaande raam.
Daar steek ik mijn sigaret aan en kijk naar buiten, ik zie Frederick zijn hond in het gras liggen en denk domme hond waarom zoek je niet de schaduw op het is toch veel te warm in de volle zon?”
Een paar minuten later zie ik Frederick naar Lex toe kruipen om hem te verrassen, hij was weer enkel gekleed in zijn zwembroek of was het toch inderdaad zijn onderbroek.
Ik blijf staan kijken naar hem en verscherp mijn blik, ik wil het weten is het nu zijn zwem of onderbroek.

Opeens ziet hij me staan en roept: “He, ben je al thuis!”

“Ja, ik had ruzie op school, en de rector heeft me vroeger naar huis gestuurd”.

“Kan ik de suiker komen terug brengen, ik heb toch nog een pak suiker gevonden toen ik weer thuis was?”

“Als je dat wilt, ik vind het goed Frederick de deur staat open, en je weet de weg”.

Terwijl ik me sta te bedenken of ik vlug mijn sportbroek aan zal trekken staat hij al in mijn kamer.

“Hoi John, wilde je alweer gaan douchen?” vraagt hij lachend.

“Nee, ik had het gewoon te warm, in huis lopen we vaak in ons nakie. Ik was van plan om mijn sportbroek aan te trekken, maar jij was te snel hier”.

“Och, ik vind het niet erg hoor, met deze hitte lopen wij ook naakt rond, enkel als me iemand zou kunnen zien moet ik van mijn Ouders wat aantrekken, vandaar dat ik weer in volgens jou mijn zwembroek voor je sta”.

“Ja, nu zie ik dat het je onderbroek is, een zwembroek heeft immers geen gulp” lach ik.
“Een zwembroek draag ik alleen bij het schoolzwemmen, en dat alleen omdat het verplicht is”.

“Wat?”
"Je gaat me toch niet vertellen dat jij en je Ouders Naturisten zijn?”

“Ik weet niet anders, ik ben ermee opgegroeid vanaf dat ik kan lopen loop ik in mijn nakie”.

“Dat is te gek man, ik zie mijn Ouders al voor me wanneer ik vanavond in mij blootje naar de tuindeur loop om te kijken of die afgesloten is.
Mijn Ouders zijn namelijk ook bang voor de buren, en alleen jullie kunnen op onze plaats kijken, de linker buren kunnen niets zien” zeg ik lachend.

“Gaaf John, dus ik kan nu eindelijk mijn lastig stukje stof uitdoen?”

“Geen probleem, je doet maar wat je niet laten kunt”.

Als Frederick zijn broekje uit heeft zeg ik: “wouw, ik kan wel zien dat je vaak bloot loopt”.

“Ja, dat zei ik toch, sinds ik kan lopen, loop ik in mijn blote kont rond.
Maar John, ik zie dat jij ook nog zo goed als geen schaamhaar hebt, ben jij eigenlijk van mijn leeftijd?”

“Ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik wordt binnenkort zestien, en jij?”

“Sorry John, ik hoop niet dat je nu boos wordt, ik word in augustus twaalf jaar”.

“Ben je gek Frederick, op school konden ze mijn naam al bijna niet meer, door mijn groeiachterstand werd ik altijd kleintje of dwerg genoemd”.

“Hoezo konden, nu dan niet meer?”

“Ik hoop het” en vertel hem wat er vanmiddag op school is gebeurd.

Lachend laat hij zich achterover op mijn bed vallen, maar opeens slaat Lex aan en zeg ik: “je heb volgens mij bezoek gekregen”.

Frederick springt overeind en komt achter me staan, hij kijkt over mijn schouder en terwijl zijn lichaam tegen mij aandrukt roept hij: “Lex stil maar, het baasje komt al”.

Meteen is Lex stil en Frederick loopt naar de slaapkamerdeur, ik volg hem en bij mijn bed raap ik zijn slip op.

De slip omhoog houdende vraag ik: “He Frederick, vergeten we niet iets?”

“Bedankt John, dat zou wat zijn als ik mijn vriendje in mijn blootje de poort zou openen, ik was vergeten dat hij bij mij zou komen spelen”.

Snel trekt hij zijn onderbroek uit mijn hand en rende de trap af, onderaan de trap trek hij zijn slip aan en gaat naar huis.
Ik loop terug naar het raam en steek opnieuw een sigaret op, ik staar naar buiten en hield mijn test in mijn hand wachtende dat mijn Ouders thuis zouden komen.

Opeens komen Frederick en zijn vriendje de tuin in en spelen met Lex, ik zie dat zijn vriend ook enkel een zwembroek of onderbroek aan heeft.
Omdat ik het zeker wilde weten wat hij aanhad, liep ik naar mijn bureau en haalde een kleine verrekijker uit de lade van mijn bureau.
Daar mee bekeek ik hen, meteen zag ik dat zijn vriend echt enkel in zijn onderbroek in de tuin was.
Op een gegeven moment ziet Frederick me aan het raam staan, hij zwaait vluchtig met zijn hand naar mij zodat zijn vriend het niet ziet.
Ik zwaai terug naar hem en houdt als teken mijn slip omhoog, schijnbaar begrijpt hij meteen mijn bedoeling en begint met zijn vriendje een discussie.
Even later zie ik hoe zijn handen tussen zijn elastiekje van zijn slip verdwijnt, en langzaam trekt hij zijn slip uit.
Zijn vriendje kijkt verbaasd naar hem, maar even later gaat ook zijn slipje omlaag en rennen ze in hen blote kontje achter Lex aan die met een bal weg rent.
Opeens kijkt zijn vriendje omhoog en ziet me met de verrekijker in de hand aan de raam staan, met een hand bedekt hij zijn piemeltje en zwaait vriendelijk naar mij.
In een opwelling wenk ik dat hij of eigenlijk zij moeten komen, ik zie hoe ze even overleggen en Frederick zwaait dan dat ze komen.

Een paar minuten later staan ze naakt in mijn kamer en vraag ik: “waar zijn jullie broekjes?”

“Ik heb even met Frans gesproken en hebben we besloten om zo naar je toe te komen, dat vind je toch hopelijk niet erg He?”

“Nee, ik zeker niet, maar wat als jouw Ouders of die van mij thuis komen?”

“Oeps, daar heb ik niet aan gedacht, Frans wacht je hier even dan ga ik ze ophalen?”

“Ik wacht wel even, ondertussen kunnen wij ons aan elkaar voorstellen”.

Als Frederick weg is stelt Frans zich voor en zegt: “Hoi, ik ben Frans en ben bijna dertien jaar oud”.

Ik reik hem mijn hand en zeg: “ik ben John, en wordt over een paar dagen zestien jaar”.

“O, meer als twaalf of dertien had ik je niet gegeven, sorry hoor?”

“Dat ken ik, dat gebeurt me wel vaker.
Schijnbaar loop jij niet zo vaak naakt rond, je witte plek van je slip is duidelijk te zien”.

“Nee, vandaag voor het eerst, en dat ook nog op aandringen van Frederick, hij zei dat hij dat gewend was en ik hoefde me niet te schamen als mijn piemeltje stijf zou worden”.

“Dat klopt, de eerste keer kan zoiets gebeuren, maar daar heb jij schijnbaar geen last van” zeg ik met een glimlachje.

“Nee, ik weet ook niet hoe dat kan, thuis heb ik nog nooit iemand naakt gezien zelfs mijn

broer niet waar ik de kamer mee moet delen”.

“Dan zal je wel de geboren naaktloper zijn, ik weet nog goed toen ik voor het eerst mijn broertje naakt zag, mijn pikje kwam meteen omhoog”.

“Nou, dat ik mijn broer naakt zie moet voor mij nog de eerste keer worden, bij ons gaat meteen de badkamerdeur op slot wanneer er zich iemand aan het douchen is.
Zelfs wanneer mijn broer zijn pyjama aan of uit trekt moet ik de slaapkamer verlaten, want wij hebben daar nooit een slip onderaan”.

“Bij ons is dat gelukkig niet het geval, mijn Oma en Opa staan op een naaktcamping en wanneer wij op bezoek gaan lopen we met zijn alle bloot”.

“Dat lijkt me het einde, compleet naakt over een camping te lopen dat lijkt me echt te gek”.

“Als dat het is wat jij wilt, dan geef ik je de raad om met Frederick bevriend te blijven”.

“Hoezo?”

“Zij zijn ook naturisten zoals hij je vast heeft vertelt, en het is best mogelijk dat Frederick zijn ouders je zullen uit nodigen om samen met hun op vakantie te gaan”.

“Wouw, meen je dat echt?”

“Ja, voor zover ik Frederick ken is hij nogal eenzaam, hij heeft zo goed als geen vriendjes”.

Op dat moment komt hij de kamer binnen en vraagt: “waar hebben jullie over gesproken?”

Ik kijk Frans even aan en zeg dan: “Frans wil graag met jou en je Ouders op vakantie gaan”.

“Hoezo, hij weet toch dat we naturisten zijn, en altijd naar naaktcampings gaan?”

“Ja, daarom wil hij mee” zeg ik lachend.

Frederick lacht verlegen en vraagt: “zou je dat echt willen, Frans?”

“Niets liever als dat, ik zei tegen John al dat het mij om de een of andere reden wel aan spreekt”.

“Mooi, ik zal het er met mijn Ouders overhebben, ze zullen vast blij zijn wanneer er een vriendje van mij met ons meegaat.
Vooral omdat mijn broer al een stuk ouder is dan ik, en ik steeds een last ben voor hem”.

“Ik hoop echt dat het lukt, maar mijn ouders hoeven natuurlijk niet al meteen te weten dat jullie naturisten zijn” zegt Frans en geeft Frederick een knipoogje.

“Hoezo, zou je dan niet mee mogen van je Ouders?”

“Dat weet ik niet, maar mijn Ouders en de rest van de familie zijn nogal preuts”.
“Ik vraag het straks meteen aan mijn Ma of je mee mag, mijn broer zal in ieder geval blij zijn.
Daarbij weet ik zeker dat hij mijn voorstel zal ondersteunen, en Pa vindt meestal alles goed”.

“Zeg jongens, willen jullie wat drinken?” vraag ik opeens.

“Ja, ik lust wel wat” zegt Frans.

Samen gaan we naar de keuken, wanneer we langs mijn bed lopen grijpen de jongens hun slipjes van het bed.

In de keuken pak ik drie glazen, en uit de koelkast een fles cola “is cola goed?”

Ze knikken beiden ja, daarop schenk ik de glazen vol.
Met de glazen in hand lopen we het terras op en willen gaan zitten, Frederick legt zijn onderbroek op de zitting en gaat zitten.

Frans kijkt hem verbaasd aan en vraagt: “waarom doe je dat, Frederick?”

“Dat hoort zo, het is voor de hygiëne, zo voorkom je dat er iemand anders met zijn blote kont op de zelfde stoel gaat zitten waar jij met je naakte billen op heb gezeten.
Jij vindt het vast ook niet leuk, wanneer je op een nat bezweten stoel moet gaan zitten?
Daarom loopt iedere goede naturist altijd met een handdoekje rondt, je weet nooit of je ergens gaat zitten, zij het in een restaurant of bij medekampeerders die je uitnodigen”.

“Dat klopt inderdaad Frans, kinderen willen dat nog wel eens vergeten.
Meestal vindt men dat niet zo erg, maar jong geleerd is oud gedaan” zeg ik.

“Ja, nu weet en begrijp ik ook waarom dat is” Frans legt ook zijn broek neer en gaat erop zitten.

Voordat ik zelf ga zitten loop ik nog naar binnen en kom even later terug met mijn zitdoekje en mijn sigaretten in de hand.
Netjes leg ik mijn doek in de stoel, steek een sigaret aan en ga zitten.

Frederick en ik, vertellen Frans nog enkele dingen en regels met betrekking op het naakt recreëren.
Net wanneer wij klaar zijn, hoort Frederick de auto van hun de oprit op rijden.
Snel springen de jongens op en trekken ze hun onderbroek aan, en gaan vlug naar huis nadat ze mij hebben bedankt.

Ik zeg: “veel succes, en ik hoor wel of Frans mee mag op vakantie”.

“Zeker John, jij bent een van de eerste die het hoort” en rennen ze snel verder.

Wanneer ik alleen ben denk ik terug aan wat er die middag op school is gebeurd, in gedachten zie ik het rode hoofd van “meneer Kale” voor me en moet opnieuw lachen.
Maar ook de gezichten van mijn medeklasgenoten zie ik weer voor me, toen Patrick mij in het openbaar kuste.

“Hé John, nu al thuis?                                                                                                           
Normaal ben ik de eerste thuis op donderdag” zegt Twan en verstoort mijn gedachten.

“Ja Twan, ik heb ruzie gehad met de wiskunde leraar, maar als je het niet erg vindt dan vertel ik het dadelijk als Ma en Pa er zijn.
Het is nogal een lang verhaal, en verder heb ik ook nog wat anders te vertellen”.

“Nee John, dat is goed.                                                                                                               Ik verlang al de hele middag naar het douchen, maar vertel je me wel even wat voor punt je heb gehaald met je proefwerk?”

“Natuurlijk, één negen” zeg ik met een brede glimlach.

“Zo toe maar, Ma en Pa zullen daar blij mee zijn” en geeft me een schouderklopje.

“Wat denk je wat ik ben?”

“Ja natuurlijk, je zult wel een gat in de lucht hebben gesprongen?”

“Later meer Twan, ga maar eerst lekker douchen”.

“Dat doe ik zeker, maar je hebt me nu anders wel nieuwsgierig gemaakt” maar hij gaat toch eerst naar boven om te douchen.

Ik roep hem nog achterna: “vergeet de deur niet, en verwijder je sporen!”

“Jij kunt het ook niet laten hé, rotzak?”

Terwijl Twan onder de douche staat komt Ma thuis, nog voordat ze me begroet vraagt ze: “en?”

Ik houd me van den domme en vraag: “wat, en?”

Geërgerd dramt ze door en zegt: “houdt je niet van den domme, natuurlijk wil ik weten wat voor punt je heb gehaald voor je proefwerk”.

“O, dat bedoelt U, normaal zeggen we eerst goede dag of zo”.

“John” zegt ze dreigend en lacht daarbij.

“Het valt me tegen Ma, het is maar een negen” en ik vlieg haar om de hals.

Zij drukt me en vraagt: “meen je dat werkelijk, heb je echt een negen?”

“Ja Ma, ik haal het zo even het ligt nog op mijn slaapkamer, dan kunt U zich overtuigen dat het ook waar is.
Maar wanneer Pa thuis is moet ik U nog meer vertellen” en loop naar mijn kamer mij Moeder verwonderd achterlatende.

Als ik op mijn kamer ben zie ik Twan in zijn nakie staan, ik geef hem een tik op zijn billen en vraag: “en, heb jij je sporen uitgewist?”
Met een kleurtje op zijn wangen zegt hij: “ik heb niets gedaan hoor, Nico komt vanavond nog langs”.

“O, dan begrijp ik waarom je zo snel klaar bent met douchen.
Maar Ma geloofd me niet dat ik maar een negen heb gekregen, dus haal ik nu het bewijs voor haar” zeg ik lachend.

“Ja, ja, maar een negen, is dat niet voldoende voor je?”

“Natuurlijk wel, maar een tien was beter”.

“Dat komt vanzelf, zeker als Ad je daarbij helpt”.

Ik pak het proefwerk van mijn bureau en ga weer naar het terras, als ik daar kom staat ook Pa op me te wachten.

“Laat eens zien knul, ik heb van Ma gehoord dat je een negen heb gehaald?”

“Nou ja zeg, waar zijn jullie manieren gebleven?
Normaal begroeten we ons eerst, maar schijnbaar is dat tegenwoordig niet meer zo, U lijkt Ma wel” en overhandig hem met trots mijn proefwerk.

Hij bekijkt het en vraagt: “weet Ad het al?”

“Nee, hij was nog niet online, misschien fiets ik nog even naar hem toe na het avondeten?”

“Nou met zo’n punt mag je het van mij”.

Ook Ma is het ermee eens nadat ze mijn proefwerk heeft gezien.

“Dan zal ik maar snel gaan koken, zodat je weg kan”.

“Dat hoeft niet, ik kom dadelijk langs ‘Patat Wiel’ en eet daar wel een patatje special of zo”.

Gelijk loop ik naar de schuur om mijn fiets te pakken, maar Pa zegt: “vergeet je niet wat?”

Ik kijk hem aan en zie dat hij naar mijn naaktheid wijst.

“Oei, dit keer ben ik dat vergeten, gisteren was het Twan” zeg ik met een blos op mijn wangen.

Meteen ren ik naar mijn kamer en trek een sportbroek en T-shirt aan, Twan kijkt me verbaasd aan en vraagt wat er aan de hand is.

“Later meer” zeg ik gehaast en ren alweer naar beneden.

Twan begrijpt er niets van, als hij beneden is legt hij zijn zitdoekje in de stoel en vraagt dan: “wat heeft John opeens, vanwaar die haast opeens?”

Pa legt hem uit wat er gaande is, en dat ik zo blij was dat ik meteen naar Ad wilde.
“Dat begrijp ik, maar had hij dat niet via MSN kunnen doen?”

“Nee, schijnbaar niet, want Ad was niet online of zoiets dergelijks zei hij”.

“Goed zo Pa, je had het goed online betekend dat hij er is en bij offline is hij er niet” grapt Twan.

Pa lacht en zegt: “Twan je bent nog niet te oud om een pak voor je billen te krijgen hoor, ga maar eens liggen” en slaat op zijn knieën.

“Waar ziet U me voor aan, ik ben toch niet gek om vrijwillig over U knieën te gaan liggen.
Maar ik vind het wel jammer dat John weg is, hij zei dat hij ruzie heeft gehad met de wiskundeleraar en wanneer jullie er waren wilde hij het vertellen”.

“Tja, dan zul je moeten wachten tot hij terug is, ons heeft hij niets verteld van een ruzie.
Maar terwijl Ma aan het koken is kan je twee dingen doen Twan of je gaat over de knieën of we spellen een potje Dart de keuze ligt bij jou” zegt Pa lachend.

“Lief van U dat ik mag kiezen, ik denk dat ik voor het laatste kies, want ik herinner me de laatste keer nog, ook al is dat al ettelijke jaren geleden” en Twan wrijft lachend over zijn billen.

Ma staat op en gaat naar de keuken om met koken te beginnen, ze zegt dat we over een uurtje kunnen eten.

“Oké, dan kan ik Twan nog even inmaken” lacht Pa.

“Of ik U” lacht Twan naar Pa en steekt zijn tong uit naar hem.

“We zullen zien wie er gelijk krijgt”.

“Oké Pa, wat doen we van de twee of vier honderd terug?”

“Laten we maar met twee honderd beginnen, ik ben zo goed in Darten dat we die twee keer kunnen doen”.

“Weet U zeker dat U niet eerst moet douchen?”

“Nee, jongen eerst maak ik je in en daarna ga ik me douchen”.

Ondertussen ben ik met mijn fiets op de Maaskade en sta voor de kraam van ‘Patat Wiel’ ik bestel een frietje special en een frikadel special.
Als ik die op heb rijd ik verder naar Ad, wanneer ik daar ben zet ik mijn fiets op de zelfde plaats als afgelopen zondag en bel aan.
Er wordt echter niet open gedaan, dus besluit ik om achterom te gaan kijken of er iemand thuis is.
Als ik bijna bij het zwembad ben zie ik hoe Ad en Richard ( beiden naakt), in het zwembad liggen.
Tussen de struiken trek ik mijn kleren uit en ren in mijn nakie naar het zwembad, daar spring ik tussen hen beiden in het water en vlieg Ad meteen om zijn hals.
Verschrikt en niet wetende wat er gebeurt, gaan ze staan en Ad stamelt: “waar kom jij opeens vandaan?”

Speels dartel ik om hen heen en zeg lachend: “van thuis, waar zou ik anders vandaan komen?”

Richard staat aan de kant terwijl ik Ad een zoen geef en zeg: “ik heb een negen voor mijn proefwerk, en dat wilde ik je zeggen maar je was niet online dus greep ik mijn fiets en kom ik je dat persoonlijk vertellen”.

“Dat is echt te gek John, maar mijn ouders moeten zo thuis komen we waren juist van plan om het zwembad te verlaten”.

“Nou en, je Ouders weten dat je homo bent, en Richard is er bij als oppas en mijn Ouders weten ook dat ik homo ben.
Volgens mij zijn je Ouders niet echt preuts, en ik vind het niet erg wanneer ze ons bij het naakt zwemmen betrappen.
Ik heb mijn Ouders zelfs verteld dat ik verliefd op je ben, zij zouden graag zien dat je zaterdag op bezoek zou komen.
Maar daar ik helaas vrijdag al naar een clubgenoot zijn verjaardag ga, willen ze het uitstellen tot de week daarna als het goed weer is willen ze barbecueën” ratel ik aan een stuk door.

“Ik denk dat ik het volgend weekend wel kan, misschien is het mogelijk dat ik dan kan blijven slapen, want als ik ook maar één glas bier op heb rijd ik niet meer”.

“Dat zal vast wel lukken, misschien moet je dan wel samen met Twan en mij op een kamer slapen, maar daar zit jij vast niet mee?”

“Nee hoor, dat is geen probleem, maar jullie houden toch wel een onderbroek aan hoop ik” zegt hij lachend.

“Hé, dat kan ik je niet beloven, dat ligt aan de warmte”.

Op dat moment komen de Ouders van Ad en Richard de tuin in gelopen, en treffen ons naakt in het zwembad aan.

“Is het weer zover vraagt hun Moeder, jullie leren het ook nooit en wie is trouwens die jongen die bij jullie in het zwembad is?”

Ik klim uit het zwembad en stel me netjes voor en zeg: “ ik ben John, Ad geeft me bijles in wiskunde, hij heeft geld nodig voor zijn rijbewijs en ik heb hulp nodig in wiskunde”.

Dat ik naakt ben stoort me verder niet, zeker niet nadat Ad me de sauna heeft laten zien, en de nodige verhalen heeft verteld.

“Maar Ad je weet toch dat we je rijlessen betalen” zegt zijn Vader.

“Ja Pa, maar ik wil ze zelf betalen, ik wil niet steeds van jullie beurs leven, als U begrijpt wat ik bedoel”.

“Dat begrijp ik, maar daarom hoeven jullie toch niet naakt te zwemmen?”
“Nee Pa, maar het is toch belachelijk dat wij een zwembroek kopen voor bijna 60€, en in de sauna zitten we in ons nakie met soms wild vreemde mensen daarbij.
Daarbij komt nog dat ik voor bijna 60€ twee rijlessen heb”.

Ad zijn Moeder moet zich omdraaien om niet in een lach te schieten, en zijn Vader weet even niets te zeggen.

Nog steeds sta ik in mijn blootje voor zijn Ouders en zeg: “U weet dat Ad homo is, en ik ben het toevallig ook mijn Ouders weten het en ook dat ik verliefd ben op jullie Adam.
Ik hoop dat jullie er geen bezwaar tegen hebben, niet dat het veel zou uitmaken de liefde valt waar het komt”.

Nu weten zijn Ouders echt geen raad, en moeten even slikken.

Opeens zegt Ad zijn Moeder: “nee jongen, ik weet waar ik over spreek” en kijkt haar man lief aan.

Ook hij kijkt zijn vrouw lief aan en zegt: “Ja schat, ik weet wat jij bedoelt” en geeft zijn vrouw een knipoogje.

De Moeder zegt: “de Ouders van mijn man waren het er eerst niet mee eens dat wij verliefd waren op elkaar, ik kwam namelijk uit een ander en armer milieu en zij dachten dat ik op zijn geld uit was”.

“Ja, ik heb mijn Ouders toen met moeite kunnen overtuigen, dat mijn huidige vrouw niets wist van onze rijkdom.
Zelfs dat ze niets wist in welke nobele buurt ik woonde, tot ik haar voor een week terug ons huis heb laten zien” steunt de Vader zijn Vrouw.

“Wij hebben daarom besloten nooit ofte nimmer op of aanmerkingen te maken met wie of welk meisje de jongens thuis komen en dat geld natuurlijk ook voor onze dochter?”

“Dochter?
Hé Ad, daar heb je volgens mij nog nooit over gesproken” zeg ik verbaasd.

“Hm, dat komt zeker omdat ze op kamers woont in Tilburg?”

“Ja, we hebben Marieke juist van het station opgehaald, daarom zijn we ook zo laat terug”.

Opeens komt er een meisje van rond de twintig jaar naar buiten gelopen, snel bedek ik mijn piemeltje met mijn rechterhand.

Ze komt erbij staan en steekt haar hand uit en zegt: “hoi, ik ben Marieke, en hoe heet jij?”

Meteen denk ik ‘wat dom van mij, had ik nu maar de linkerhand genomen, en twijfel wat ik doen moet.
Moet ik haar mijn linkerhand toereiken, of zal ik mijn handen snel verwisselen en haar dan toch de goede hand aanbieden?’

Ze ziet dat ik aarzel en zegt: “geeft niet hoor, ik heb mijn broers wel vaker bloot gezien”.
Ik besluit om toch maar de juiste hand te geven en zeg: “ik heet John, en ben een vriend van Ad” en verwissel mijn hand toch maar snel.

Zij lacht om mijn valse schaamte en zegt: “Heeft hij eindelijk een vriendje aan de haak weten te slaan?
Maar voor mij hoef jij je niet te schamen hoor, in de sauna zie ik ze echt vaak bloot”.

“Over dat naakt zwemmen, praten we straks wel, jullie weten dat Pa en ik dat niet graag zien.
Jullie hebben laatst niet voor niets een week kamerarrest gehad?”

“Sorry Mevrouw, wat is het verschil tussen, naakt in de sauna of naakt zwemmen?”

“Noem me maar geen Mevrouw en zeg maar gewoon Helga en mijn man heet Anton, en wij vinden het gewoon niet goed als de jongens naakt zwemmen”.

“Oké Mevrouw, sorry Helga, maar ik zie er geen verschil in, krijgen ze nu weer kamerarrest?”

“Nee, hé Anton, wij bedenken wel een ergere straf voor hen”.

“Zeker te weten, de tuin moet nodig gedaan worden, en Marieke zal toezicht houden dat het ook goed gebeurt, want de komende dagen zijn we niet thuis”.

“Goh, gaan jullie dan weg vraag ik gespeeld verwonderd?”

Richard en Ad lachen in hun vuistje, ze weten wel beter zelfs Marieke moet lachen.

Ze zegt: “dus ik moet als slavendrijver fungeren?”

“Ja, als wij woensdag terug zijn moet de hele tuin gedaan zijn”.

“Komen jullie dan pas woensdag naar huis?
Dan is het maar goed dat ik een weekje vrij ben, ik zal er voor zorgen dat alles naar wens verloopt.
Ik zal met een zweep achter hen aanlopen” lacht ze en geeft haar broertjes een knipoogje.

“Gelukkig ik was al bang dat Ad me zondagmiddag geen les kon geven, vooral omdat ik zulke vooruitgang boek op school”.

“Nee, jongen je lessen gaan gewoon door, maar wij of eigenlijk ik moet naar het buitenland voor besprekingen en neem natuurlijk mijn Vrouwtje mee”.

“Dat begrijp ik natuurlijk, en omdat ik ook in mijn blootje heb gezwommen zal ik ze helpen waar ik kan”.

“Dat is lief van je, maar concentreer jij je nu maar op het examen, Marieke let wel op de jongens, dat ze hun plicht en straf zullen uitvoeren”.

“Dat geloof ik wel, maar die zweep is hopelijk een grapje”.

“Natuurlijk jongen, ze is hard maar pijn doet ze haar broertjes vast niet” zegt hij lachend.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen