Urheberrecht/Copyright

Alle hier gebloggten Stories sind urheberrechtlich geschützte Werke. Das Copyright liegt alleine bei dem/den Autor/en.

Wer sie anderweitig publizieren möchte, benötigt hierzu die ausdrückliche, schriftliche Genehmigung. Anfragen hierzu bitte schriftlich an:

author.georgboettcher@hotmail.de

Freitag, 22. Juli 2011

Bingo: Stille Johnny 12

“Dat begrijp ik natuurlijk, en omdat ik ook in mijn blootje heb gezwommen zal ik ze helpen waar ik kan”.

“Dat is lief van je, maar concentreer jij je nu maar op het examen, Marieke let wel op de jongens, dat ze hun plicht en straf zullen uitvoeren”.

“Dat geloof ik wel, maar die zweep is hopelijk een grapje”.

“Natuurlijk jongen, ze is hard maar pijn doet ze haar broertjes vast niet” zegt hij lachend. 

“Nee, Ad zeker niet, maar bij Richard weet ik het nog zo net niet, hij heeft me vroeger vaak geplaagd dus die staat nog wel wat te wachten” zegt ze lachend.

“Au, genade lieve Zus het was altijd maar voor de lol hoor!” schreeuwt hij.

Ik kijk Ad aan en zeg: “lieverd, zou jij mij een badlaken kunnen aanreiken?
Als ik zie hoe laat het al is, dan moet ik echt naar huis hoor”.

“Dat begrijp ik Schat, kan jij je zelf afdrogen of moet ik je helpen?”

“Hé bah, dat heeft mijn vriendje me nog nooit gevraagd, wat een kleffe bedoeling zeg” zegt Marieke met een glimlachje.

“Dat weet ik natuurlijk niet, maar Ad weet dat ik graag door hem wordt afgedroogd” zeg ik lachend.

“O Ja, mij heeft hij nog nooit afgedroogd?

“Nee, maar jij bent ook maar een meisje” en zwaai ik haar overdreven vrouwelijk toe.

Iedereen moet lachen, en Ad en ik gaan naar zijn kamer.

Maar als we zijn zus voorbij lopen krijg ik een tikje op mijn billen van haar waarop ik zeg: “foei schoonzus, zoiets doet men toch niet ik ben van Ad, schaam jij je niet?”

En weer had ik alle lachers aan mijn zijde, ik voelde me vrij en was echt dolgelukkig dat Ad zijn Ouders nu op de hoogte waren van ons beiden.Op Ad zijn kamer vliegen wij elkaar weer in de armen, en een wilde tongzoen was het gevolg het voelde zo goed om het warme en zachte lichaam stevig tegen mij aan te voelen. Nou ja, enkel onze pikken waren niet zacht, maar dat mocht de pret niet drukken die zaten veilig klem tussen onze buiken opgesloten. Ik voel Ad zijn hand tussenons in en hij pakte onze pikken samen in een hand vast en begon ons langzaam af te trekken. Het duurt niet lang of ons zaad spuit tussen onze buiken, we kussen elkaar nog innig en Ad wrijft ons daarna schoon.

Na het schoonmaken en afdrogen vraagt hij: “hé John waar zijn je kleren?”
“O ja, die liggen nog tussen de struiken bij het zwembad, als het goed is?”

“Loop je zo naar beneden, of moet ik ze even halen?”

“Nee hoor, ik loop zo wel naar mijn kleren, iedereen van je familie heeft me nu toch al naakt gezien” lach ik hem toe.

“Daar heb je gelijk in” zelf trekt hij een sportbroek en wij lopen terug naar het terras. Buiten zit de hele familie gezellig bij elkaar, Richard heeft ondertussen ook zijn sportbroek aan. Hij geeft meteen commentaar als we buiten komen zegt hij: “hé Ad, het afdrogen heeft wel lang geduurd, daarbij is John toch helemaal niet zo groot”.

“Dat klopt Richard, maar tijdens het afdrogen hadden we opeens twee probleempjes” floepte het er bij hem uit. Meteen kregen we een roodhoofd, en ik stoot Ad aan.

“Hopelijk hebben jullie het probleem kunnen oplossen” schaterde Marieke.

“Marieke, gedraag je wil je, zoiets zegt men niet” vermaand haar Moeder haar dochter maar ze moet wel lachen.

“Maar John, jij wilt toch niet zo naar huis gaan hoop ik?” vraagt Anton.

Met nog steeds een roodhoofd zeg ik verlegen: “Nee Anton, mijn kleren liggen nog achter de struiken bij het zwembad”.

Ad en ik lopen naar de struiken bij het zwembad, achter de struiken kleed ik me aan en geeft Ad nog vlug een zoentje en vraag: “moest dat zojuist zijn?”

“Sorry, het was eruit voor ik er erg in had, maar gelukkig vonden ze het wel leuk”.

“Ja, gelukkig zijn je familieleden erg vrij, en vooral sympathiek ik voel me echt vrij bij hun”.

Voordat we terug gaan naar de rest van zijn familie, geven we elkaar nog een tongzoen. Op het terras neem ik afscheid en zeg: “leuk met jullie kennis te hebben gemaakt, en ik ben blij dat jullie het goed vinden dat Ad en ik nu officieel een paartje zijn”.

“Ja John, geloof ons, wij zijn echt blij voor jullie beiden, ik denk dat ik namens iedereen spreek” zegt Helga.

Iedereen knikt en Anton zegt: “hopelijk leren we jouw familie ook snel kennen”.

“Goed, maar ik moet nu echt gaan, anders worden mij Ouders ongerust”.

“Je mag ze wel even bellen hoor, zodat ze weten dat je er aankomt”.
“Nou, daar maak ik graag gebruik van, want mijn beltegoed van mijn mobieltje is bijna op”.

“Goed jongen, Ad loop jij even met hem mee, want jullie willen vast nog afscheid nemen van elkaar?”

“Maar niet te lang hoor?” zegt Richard lachend.

“Wat het bellen, of het afscheid?” vraagt Ad.

“Beiden natuurlijk, het is al laat” lacht Helga.

Ad wijst me waar de telefoon staat en snel druk ik het nummer in, enkele seconden later neemt mijn vader op en ik zeg dat ik nu weg rijdt. Buiten nemen we nog even afscheid van elkaar en fiets ik snel naar huis en ben dolgelukkig met deze avond. Als ik thuis kom en mijn fiets in de schuur zet zie ik dat nog iedereen op is, door het fietsen ben ik behoorlijk bezweet en trek dan ook gelijk mijn kleren op het terras uit en laat me met een diepe zucht in mijn stoel vallen.

“Zo daar is er eentje moe zeg” zegt Twan.

“Ja, wat wil je, ik heb gegeven wat ik kan, maar goed dat een fiets geen nummerplaat heeft anders zou ik vast geflits zijn” lachte ik.

Mijn Pa staat op en loopt naar de koelkast, en komt terug met drie blikjes bier “morgen hebben jullie beide de eerste uren toch vrij hé, want volgens Twan heb je ons nog wat te vertellen”.

Ik knik van ja en doe mijn verhaal, tijdens het vertellen werd ik niet een keer onderbroken.

Als ik klaar ben zegt Pa: “John ik ben trots op je, dat je eindelijk de moed hebt om van je af te bijten”.

Maar er is nog wat gebeurd vandaag ga ik verder, en vertel het verhaal van Patrick.

Nu is het Ma die zegt: “van de ene kant is het goed, maar van de andere kant, gaat het niet wat te snel?”

“Dat vind ik ook Ma, maar er was echt geen andere oplossing, en als ik eerlijk ben, ben ik zelfs blij dat hij het gedaan heeft”.

“Maar wat zei Ad van je proefwerk?” vraagt Pa.

“Nou ja, het is toch al laat, dus kan ik dat ook nog wel even vertellen” en vertel ook het laatste deel van mijn dag.

“Natuurlijk had je weer geen zwembroek bij je?” vraagt Ma.

“Wat denkt U Ma, ik ga bijna in mijn blootje naar Ad en dan zal ik nog aan een zwembroek
denken?” lach ik.

“Dus, Ad zijn Ouders willen ons leren kennen?”

“Ja Pa, wat dat aangaat kan mijn dag niet meer stuk”.  

 ”Dat geloven we graag John”.

“O ja Ma, nu Ad en ik officieel paar zijn, dacht ik om een oude zwembroek bij hun te laten liggen zodat ik er altijd een bij me heb”.

“Ja, ja en gebruik je die dan ook?” lacht ze vriendelijk.

“Hm, dat is een andere zaak, maar ik heb er dan wel altijd een bij me!” roep ik lachend.

Ook Pa, Ma en Twan moeten om mijn uitroep lachen.“Trouwens, het is eigenlijk de Moeder die het niet wil hebben, dus met andere woorden volgens mij komt er binnenkort een verandering, het zijn tenslotte vijf stemmen tegen een”.

“Hoezo vijf stemmen?” vraagt Ma verbaasd.

“Nou kijk, Marieke, Ad, Richard en ik. Zelfs Anton heeft bekend dat hij ook wel eens naakt zwemt”.

“Anton?” vraagt nu Pa verwonderd.

“Ja, Anton is de Vader van Ad, ik mag hun gewoon Helga en Anton noemen”.

“Dat klinkt al goed, ze hebben in ieder geval geen hoge dunk over zichzelf, ik was al bang dat ze zich te goed zouden voelen voor ons en wij ons daar niet thuis zouden voelen”.

“Nee Pa, ik voel me er echt op mijn gemak, en kan gewoon met hun praten, echt ze zijn niet stijf in de omgangsvorm. Maar ik denk dat jullie er binnenkort wel zelf achter zullen komen, ze willen jullie namelijk spoedig leren kennen”.

“Dat is inderdaad een goed teken, maar voorlopig heb ik toch mijn bedenken hoor, maar zoals je al zei zullen we er binnenkort wel achter komen”.

“Vergeet niet dat Helga ook uit het arbeidersmilieu komt, dus zij is gewoon het zelfde soort als wij”.

“Oké wijsneus, wat zou je er van denken om te douchen en naar bed te gaan?”

“Ma, mogen we weer buiten slapen?” vraagt Twan.

Ma kijkt Pa met opgetrokken wenkbrauwen vragend aan. Pa zegt: “dat moeten jullie zelf weten, maar dan wel ieder een laken voor zichzelf hoor”. Twan springt overeind en gaat de ligbedden klaar zetten, ondertussen ga ik me douchen. Als ik klaar ben en weer op mijn kamer kom zie ik net hoe Twan twee lakens uit de kast haalt en op mijn bed neer legt.

Hij draait zich naar me om en zegt: “John neem jij ze maar mee naar beneden, zo doe jij ook eens wat goeds, ik heb het tenslotte gevraagd en de bedden klaar gezet”.

“Oké, maar douche niet te lang hoor, ik wil dadelijk wat gaan doen, en wil de reactie van Ma en Pa zien”.

“Wat dan?”

“Ga nu maar gauw douchen en kom dan zo snel mogelijk naar beneden, dan zal je het wel merken” zeg ik lachend.

“John alsjeblief, vertel me wat je van plan bent?” vraagt hij.

“Nee, dat zal je dadelijk wel merken, ga nu maar snel douchen het wordt vast lachen”.

Ik neem de lakens en onze kussens mee en laat Twan geërgerd achter in de kamer.
Beneden leg ik op ieder bed een laken en kussen neer, en ga weer bij mijn ouders zitten en steek nog een sigaret op.

Terwijl ik met ze over het een en ander aan het praten ben komt Twan terug en zegt: “heerlijk zo’n douche na een warme dag” en gaat bij ons zitten.

“Wat denk je Margot, of wij mannen nog een biertje nemen voor het slapen gaan.
Het is nog veel te lekker buiten, en de jongens hoeven niet zo vroeg op om naar school te gaan”.

“Jij en John ja, maar Twan niet meer, je weet dat ik hem eigenlijk nog te jong vindt voor alcohol”.

“Oké, dan krijgt hij een cola, en wij oude rotten nemen nog een biertje” zegt hij lachend tegen mij.

“Dat is goed Pa, ondertussen controleer ik of ik de tuindeur ook heb afgesloten” ik sta meteen op en loop in mijn blootje naar de tuindeur.

“Ho, ho John, denk aan de buren” roept Pa verschrikt.

Ik loop gewoon stug door en voel of ik de deur heb afgesloten, dan draai ik me rustig om en vraag: “welke buren Pa? Familie Peeters kan niets zien en de familie Mertens zijn net als O&O, en staan al jaren op een naaktcamping”.

Pa zijn mond valt open en vraagt verbaasd: “hoe, hoe weet jij dat?”

“Ik heb Frederick vanmiddag gesproken, en die vertelde het mij” en vertel hem mijn verhaal over hoe het daartoe kwam.
“Dus met andere woorden, hij stond opeens op de overloop toe jij uit de badkamer kwam?”

“Ja Pa, dat was het geval, en omdat hij me toch al naakt had gezien deed ik geen moeite om me nog verder aan te kleden”.

“Nou als dat zo is, dan hoeven wij ook niet meer zo bang te zijn” zegt Ma tegen Pa.

“Hm eigenlijk niet, maar ik vind wel dat we binnenkort even met hen erover moeten praten.
Wat denk jij Margot? vraagt en zegt hij te gelijk.

“Och, ik weet het niet als het zo is zoals John zegt dan zal het verder geen probleem zijn”.

“Ma, toch lijkt het me beter. Ook zij hebben hun kinderen er opgewezen dat ze op ons moeten letten wanneer ze naakt buiten lopen. Daarbij weten we hoe lastig dat is, zonder erg loop je toch in hun zichtveld en raak je in paniek” zeg ik.

“Oké, dan gaan we morgen of zaterdag wel met hun praten, ik begrijp wat je bedoelt jongen.
Maar nu wordt het toch echt tijd dat jullie gaan slapen, anders zijn jullie morgen werkelijk niet fit voor school”.

Daarop wensen we elkaar een goedenacht en gaan op de ligbedden liggen.

Als we ons netjes hebben toe gedekt vraag ik lachend: “als we morgen weer naakt liggen, bedekt U ons dan nog eventjes Pa?”

“Dat heeft geen zin, voordat ik binnen ben ligt er vast een van jullie of zelfs allebeide weer bloot” lacht hij.

Te vrede en moe draaien Twan en ik ons op onze slaapzijden, en niet veel later zijn we in een diepe slaap verzonken. Wij hoorden zelfs het gepraat van onze Ouders niet meer, en ook niet wanneer ze naar hun bed gingen.

De volgende morgen was het weer raak, Pa was zoals gebruikelijk als eerste op en kijkt meteen naar buiten en ziet ons beiden naakt op de bedden liggen. Hij lacht in zichzelf en denkt ‘bekijken jullie het maar, het heeft toch geen zin om jullie het laken over jullie heen te leggen voordat ik binnen ben liggen jullie toch weer open en bloot daar’.

Als Pa de koffie klaar heeft komt ook Ma de keuken binnen gelopen en pa zegt meteen: “het is weer zover hoor” en knikt met zijn hoofd naar het terras.

Ma kijkt even naar ons en zegt dan: “wat is het toch een mooi gezicht, hoe ze daar samen vreedzaam liggen te slapen”.

“Ja, eigenlijk had ik dat vroeger ook wel gewild, maar mijn Ouders hadden daar nooit toestemming voor gegeven en zeker niet om naakt te slapen”.

Ma drukt hem stevig tegen zich aan en zegt: “ja Hans, ik heb echt medelijden met jou”.

“Dat hoeft nu ook weer niet, ik heb echt geen slechte jeugd gehad maar mijn Ouders waren nu eenmaal niet zo open als die van jou”.

“Daar heb je volkomen gelijk in, maar ik weet gewoon niet beter Hans?”

“Ja, gelukkig zijn onze jongens niet preuts, maar soms overdrijven ze het wel eens”.

“Och, kom Hans, het komt omdat ze vaak bij mijn Ouders op de camping zijn en bij hen thuis hebben ze ook alle mogelijkheden om rond te lopen hoe ze willen”.

“Dat klopt, je Ouders hebben echt geluk gehad met hun huis, als wij vroeger de mogelijkheid hadden gehad was het misschien ook allemaal anders gelopen”.

“Nou jouw Ouders kennende denk ik het niet Hans, je Ouders zijn een andere slag mensen dan die van mij”.

“Ja, wij hebben het geluk dat alleen maar Frederick en zijn Ouders op onze plaats kunnen kijken, en dat zij ook naturist zijn zoals John ons heeft verteld”.

“Dat is waar, maar dat had ik eigenlijk nooit van hun verwacht, jij wel?”

“Nee, eigenlijk niet maar kom, ik ga naar mijn werk”.

“O ja, wanneer ga je eindelijk verder met Twan zijn kamer, is het probleem nog steeds niet verholpen op het werk?”

“Jij heb volkomen gelijk Margot, ik ga straks eens een hartig woordje wissel met mijn baas want zo kan het niet verdergaan. Met wat geluk ben ik rond de middag weer thuis, en kan dan eindelijk verder met zijn kamer”.

“Ik help het je geloven, maar ik moet het eerst zien” lacht ze.

“Als alles naar wens verloopt, dan bel ik je straks nog wel eventjes”.

“Dat is goed lieverd, je weet dat ik vandaag vrij ben, misschien ga ik nog even boodschappen doen, maar dan heb ik mijn mobieltje bij me”.

“Ja, dat wist ik maar ik zal je wel op de een of andere manier te pakken krijgen?”

“Mooi, dan ga ik zo de schonenslapers wekken, anders komen ze nog te laat op school”.

“Doe dat, maar trek wel eerst het laken over ze heen, anders hebben ze weer een slecht geweten” lacht hij gemeen.

“Ik zal er aan denken, tenminste dat hoop ik?”

Pa gaat naar zijn werk, hij maakt zachtjes de terrasdeur open en haalt zijn fiets uit de schuur.
Als hij weg is loopt Ma naar ons toe en trekt de lakens over ons heen, maar zo gauw ze Twan heeft ondergestopt en mij vervolgens onderstopt draait Twan zich om en ligt hij weer bloot.
Nu geeft Ma ook de moet op en wekt ons zachtjes.

Ze zegt: “Jongens wakker worden, anders komen jullie te laat op school”.

“Hé, is het al zo ver?” vraag ik nog half slapend.

Twan reageert niet en slaap gewoon verder, zoals gebruikelijk is hij weer niet wakker te krijgen.

“Ja John, het is al acht uur, en ik denk dat ik voor Twan weer eens het washandje moet gaan halen?”

Als hij in zijn slaap het woordje washandje hoort zegt hij kreunend: “nee Ma, dat is niet nodig ik sta al op, maar het is nog zo heerlijk in bed”.

“Ja Twan, het is goed ik ga nu thee zetten en als je er dan nog niet uit bent kom ik toch echt met het washandje hoor” en loopt glimlachend de keuken in.

Een paar minuten later komen ook wij de keuken binnen en lopen meteen naar boven om ons te wassen, nadat we Ma hebben begroet. Twan was het eerste in de badkamer en stap meteen onder de douche, ondertussen poets ik mijn tanden nadat ik mijn blaas had leeggemaakt. Als ik klaar ben wacht ik tot Twan klaar is met douchen en kijk naar hem, via de douchedeur zie ik hoe hij met zijn pik aan het spelen is.

Daarop vraag ik: “heeft Nico gisteren zijn job niet afgemaakt?”

“Nee, hij mocht niet van zijn ouders naar mij komen, omdat het te laat was” kreeg ik te horen van hem.

Hierop twijfel ik even, maar besluit om toch samen met hem verder te douchen en trek de deur van de douchecabine open en ga naar binnen.

Hij kijkt me verbaasd aan en vraagt: “wat doe je nou?”

“Ik dacht dat ik je rug maar eens moest verwennen, zelf heb ik ook pijn in mijn rug.
Volgens mij hebben we beiden weer beiden naakt geslapen, en was het toch wat te koel”.

“Dat gevoel heb ik ook, mijn schouder en rug doet inderdaad wat pijn”.

Daarop masseer ik zijn schouderbladen en rug, even later doe ik wat shampoo op mijn hand en waste hem zijn rug. Zachtjes begint hij te kreunen waarop ik zeg: “hé, ik ben het en niet Nico”.

“Sorry, maar het voelt net zo heerlijk alsof Nico bij me onder de douche staat”.

Voorzichtig ga ik met mijn handen naar de voorkant, waar ik zijn hand van zijn pik verdrijf en neem het van hem over.

“Hé, wat doe je nou?” is het enige wat hij kreunend kan zeggen.

“Sluit je ogen maar en denk maar dat ik Nico ben, die je aan het verwennen is” zeg ik.

Zijn half stijve pik wordt steeds stijver en het duurt dan ook niet lang of hij komt klaar, zijn sperma spuit er in vijf stoten uit en komt tegen de wand van de douchecabine.

“O John, dat was heerlijk, het leek net of Nico met me bezig was”.

Ik draai me om en zeg: “nu is het jouw buurt, was mijn rug ook maar eventjes”.

Twan laat dat zich geen twee keer zeggen, en begint mij ook de schouder en rug te masseren.
Even later voel ik hoe hij mijn rug inzeept, zijn hand voel ik naar mijn stijve pik gaan terwijl zijn half stijve pik tegen mijn billen drukt. Hij begint mijn pik te masseren, en nu ben ik het die kreunt ook bij mij duurt het niet lang want ik stond al op springen door hem af te trekken.

Ik spuit ook mijn lading tegen de douchewand, nadat ik weer tot rust ben gekomen geef ik hem een zoen op zijn wang en zeg: “dat moet geen gewoonte worden, maar ook ik had het gevoel of ik samen met Ad aan het douchen was”.

“Je hebt gelijk, ook al was het gevoel het zelfde als laatst bij Nico, het is gewoon heerlijk wanneer iemand anders je pik bewerkt”.

“Dat klopt Twan, maar laten we ons nu maar snel gaan aankleden en ontbijten”.

“Hoezo aankleden, dat kan ook later in de keuken, je weet dat Ma alleen bij het warm eten kleding wenst?” en glimlacht daarbij.

“Ja, daar zijn Oma en Opa heel anders, daar kunnen we de hele tijd naakt rond lopen” zeg ik lachend.

Twan geeft me een schouderklopje en zegt: “laten we nu maar gauw de sporen uitwissen en naar beneden gaan om te ontbijten”.

Terwijl Twan zich afdroogt spoel ik de douchewand schoon, en gebruik zijn handdoek om alles droog te maken. Daarna droog ik me eerst zelf af, en kijk nog even of er geen restjes zijn nagebleven. Samen lopen we naar beneden met de schooltas en kleren in de hand.

Ma lacht en zegt: “volgens mij zijn jullie echte naturisten aan het worden”.

“Dat klopt Ma, en hopelijk lukt het ons om Pa ook zover te krijgen” zegt Twan spontaan.

Ma lacht opnieuw en zegt: “ik geloof dat, dat wel gaat lukken, hij was namelijk jaloers op jullie beiden toen hij jullie weer naakt zag liggen”.

“Lagen we dan weer naakt, dus we gaan wel de goede kant op?” zeg ik met een glimlachje.

“Natuurlijk, jullie Pa krijgen we ook nog wel zover. Hij vindt het zelfs fijn dat jullie zo open met elkaar omgaan, en vooral geen schaamte voor elkaar kennen, dat is wat hij in zijn jeugd heeft gemist” zegt Ma glimlachend.

“O ja Ma, nu alles veranderd is wil ik niet tegen jullie liegen, ik blijf vannacht bij Ad slapen zijn Ouders zijn weer eens weg voor zakenreizen of zo. Vandaar de smoes dat er iemand een verjaardagsfeest geeft, maar ik kon natuurlijk niet weten dat jullie zo Cool zouden reageren op mijn homo zijn”.

“Dat is niet erg hoor, een leugentje om best wil mag altijd, maar ik hoop niet dat je ooit verder zult liegen tegen ons”.

“Nee Ma, zo gauw ik zwanger ben zal ik het U meteen vertellen” grapte ik.

Ma geeft me gelijk een tik tegen mijn hoofd en zegt: “dat zou het wonder van de eeuw zijn, een man die zwanger wordt”.

“Och, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, denk eens terug in de tijd.
Hoe kon de heilige maagd zwanger worden?” zeg ik lachend.

Nu werd Ma echt boos en zei: “jongen daar maakt men geen grapjes over”.

“Dat weet ik Ma, maar ik ben toch echt aan het denken om uit de kerk te treden, wij homo’s zijn niet welkom in de kerk en als ik er nog aan denk wat DE pastoor met mij en misschien nog vele andere jongens heeft gedaan dan weet ik het nog niet”.

“John, ik denk dat je toch op de een of andere manier hulp nodig hebt, wat zou jij er van houden om een psycholoog op te zoeken?”

“Ik weet het niet Ma, maar ik zal er nog eens over nadenken, trouwens wordt dat niet te duur voor jullie?”

“Maak jij je daar maar geen zorgen om, of de verzekering betaalt dat en anders gaan we echt voor het gerecht, maar alleen als jij dat wilt want er komt dan echt veel op je af”.

“Dat weet ik Ma, daarom stel ik het ook steeds uit, vooral om dat ik het toen gewoon vond, HIJ was tenslotte iemand die in naam van God handelde”.

“Ja jongen, maar dat was niet oprecht, hij heeft je gewoon misbruikt en dat is nooit goed te praten, ik vind dat hij daarvoor bestraft moet worden.
Maar dat laat ik geheel aan jou over, jij hebt er de last en pijn mee wanneer dat alles weer naar boven wordt gehaald”.

“Dat weet ik Ma, maar ik denk er nog steeds aan terug, tot nu toe weet ik het nog echt nog niet. Maar ik wil tenslotte ook niet dat hij nog meer jongentjes gaat misbruiken, ik ken het leed maar al te goed”.

“Dat weet ik John, maar ik wil niet hebben dat je er depressief onder wordt”.

“Nee ma, daar zorgt Ad wel voor, ik ben overigens wel blij dat Twan en Nico zich zo goed verstaan” en kijk daarbij naar Twan. Twan zat de hele tijd met open mond te luisteren, want hij wist nog niets wat er gebeurd was. Hij vraagt dan ook meteen: “wat heeft hij jou dan aangedaan, of spreek je daar nog liever niet over?”

“Als je het niet erg vindt, dan doe ik dat liever een andere keer? Ik moet het eerst nog verwerken, want het is echt geen pretje om er over te vertellen”.

“Sorry John, ik begrijp het volkomen, maar gelukkig heb ik niets met hem te maken, zoals je weet ben ik nooit misdienaar geweest. Ik neem aan dat het in die tijd is gebeurd, want jij bent van de ene dag op de andere ermee gestopt”.

“Dat klopt, maar eerlijk, ik wil en kan er nog niet over spreken”.

“Is al goed John, te zijner tijd hoor ik het nog wel eens”.

Na het ontbijt kleden Twan en ik ons aan en gaan naar school, terwijl wij afscheid nemen van Ma vraag ik nog snel even; “Ma, als U tijd heeft maakt U dan mijn weekendtas klaar?”

“Natuurlijk jongen, maar moet ik nu wel of niet een zwembroekje in je tas stoppen?”

Ik krijg een kleurtje en zeg: “laat maar Ma, zijn ouders zijn er toch niet, en nu heeft Marieke me toch al bloot gezien”.

Ma lacht en zegt: “oké, dan vergeet ik het per ongeluk extra en geeft me een zoentje op de wang terwijl ze aan Twan vraagt: “en jij Twan?”

“Ik pas me gewoon aan, maar voor alle zekerheid neem ik wel een zwembroekje mee.
Want ik weet niet of ik me voor Marieke durf uit te kleden”.

“O, en voor Ad en Richard heb je geen bedenken?”

“Nee, we zijn toch gewoon jongens onder elkaar!” roep hij terwijl hij zijn fiets uit het schuurtje haalt.

Opnieuw lacht Ze en zwaait ons uit, door het geklets zijn we eigenlijk wel aan de late kant en rijden in een rap tempo naar onze scholen. Als ik het schoolplein op rijd, word ik al op gewacht door Patrick en geeft me een kusje als begroeting waar de andere bij staan. Echt leuk vind ik het niet wat Patrick doet, maar laat het er gewoon bij.

Ik denk bij me zelf: “later op de dag, zal ik hem wel zeggen dat ik daar niet van gediend ben, tenslotte heb ik verkering met Ad. Zeker nu ook Twan en Nico een paartje zijn geworden, en ik geen slecht geweten meer heb tegenover Nico”.

Patrick en ik lopen naar het bord met mededelingen en zien dat ons tekenuur om gezet is naar een uur wiskunde.

“Dat is goede klote, nu hebben we geen boeken bij ons” zegt Patrick.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen